Sab: geweldige foto's. Vooral die met de bezems komt me bekend voor. Annika staat hier ook de hele dag met een bezem in haar hand de kamer en balkons te vegen. Zie foto: Ook de poetsdoek heeft ze regelmatig in de hand (Je kan niet jong genoeg beginnen, en aanmoedigen)
het buddy leuke fotos zeg die van de lucht is idd mooi bri : jeetje meis nou hoplijk issie weer snel thuis simone nou heb je dat oranje mooi voor niks gehaald.. ze kan het zo ook nog wel aan toch ? wat een *** wedstrijd zeg kan niet zeggen dat ze super hebben gespeeld daar ben ik dan voor naar huis geraced buddy die druppels die jij gegeven hebt werken kei goed hoor hij wordt er echt rustig van... kleertjes ook zo super ja yorgos krijgt al min 2 tandjes door we dachten ook een 3e en 4e te zien zoooo zielig
goedemorgen jammer dat nederland niet door is,had het ze gegund hoor. o jeetje nu al tandjes christel,pff gaat vlug he brrrr zit bij baby en dreumes te kijken en er staat daar een topic over wie je baby mag kussen.er word daar gepraat over op het mondje kussen van je kleintje.ik zeg ik zal eens antwoorden.amai!krijg ik daar de hele boel over me.ik antwoorde dat ik mijn kleintje nooit op de mond heb gekust en dat ik dat ook nooit zal doen.ik PERSOONLIJK vind dat de mond niet echt de plaats is om te kussen.jawadde!had ik beter niet gedaan.zegt er daar zelfs iemand dat ik dan blijkbaar verkeerde gedachten krijg moest ik jurre op zijn mond kussen!hola!opletten he zeg,daar kon ik dus niet mee lachen. pfff ik stop er daar dan ook maar mee hoor.daarnet een laatste poging gedaan om het recht te zetten maar daar blijft het nu bij hoor.wat denken die wel,ik heb toch niet gezegd dat ik het verkeerd vind dat een ander dat bij zijn kleintje wel doet?ik doe het alleen zelf niet en zal het ook nooit doen.ik vind het absoluut niet nodig zo de frustratie is er ook weer uit haha
Tearke: Mensen lezen toch alleen wat ze willen lezen! Sommigen zitten gewoon op een rel te wachten! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet weg van ben. Ik heb het wel eens gedaan, maar steeds doet hij z'n mond open dan en ik denk dat ik best wat bacterien meedraag op m'n mond. Om maar te zwijgen over de vele koortslippen die ik af en toe heb Nee, ik zoen hem veel liever in zijn nekkie of neem een hap uit z'n wang haha maar inderdaad dat is PERSOONLIJK. Ik vind het dus ook helemaal oke als een ander het wel doet! Stompzinnige discussies kunnen mensen toch voeren he! Ik doe het zelf ook vaak en achteraf denk ik dan: Waar ben ik nou mee bezig? Over de wedstrijd wil ik alleen maar kwijt dat ik de rest van het ek voor Rusland en Hiddink ben. Ik vond ze sterk en sympathiek spelen (op een overtreding hier en daar na, maar vond het erg meevallen). Nl heeft in mijn ogen terecht verloren. De russen waren mijn insziens sterker.
Nou gisteren was er niks meer van gekomen om nog even langs te komen. Oh oh wat zag ik op om weer aan het werk te gaan zeg, maar ik denk omdat ik er zoooooo tegenop zag dat het eigenlijk niet tegen kon vallen, want ik moet zeggen dat het mee viel. Dat neemt natuurlijk nog niet weg dat ik de hele dag aan mijn mannetje heb gedacht en hem heel erg gemist heb maar het was ook wel even fijn om met collega's te zijn. En ik had zo'n warm onthaal gekregen en dat deed me ook wel heel goed. Ryan had het ook helemaal naar zijn zin gehad bij oma en had daar ook goed geslapen en om 16.00 kwamen zij mij lekker ophalen. Maarja toen ik natuurlijk thuis was met mijn mannetje heb ik de rest van de middag heerlijk met hem geknuffeld, t'ja en s'avonds het voetbal. Rusland was ook echt wel heel goed. Maar Ryan en ik hebben een dealtje gesloten, hij heeft me verteld dat hij over 18 jaar Nederland kampioen gaat maken . Marleen, jeetje ook nog is kramp in je voet, misschien zou je is naar iemand moeten gaan die dat voetreflex massage doet, misschien zou die een hoop problemen kunnen verhelpen. Ik zou eventueel nog een adres voor je weten in Schoonhoven (dat is geloof ik ook niet zo heel ver bij jou vandaan toch?). Ik heb van haar ook de zwangerschapsyoga gehad en doe daar ook de babymassage. Haar website is www.diemillapraktijk.nl je kan haar gewoon is mailen of het idd zou helpen. (nooit geschoten is altijd mis) Bri heel veel sterkte met Deane, hopelijk zijn jullie snel weer gezond thuis. Cristel, Ryan wordt met het uur verliefder! Sab jij zet je visite wel aan het werk hihi. Ik denk niet dat ik een x een bakkie bij jou kom doen.