deze is ook zo grappig, Yorgos zit er helemaal klaar voor , te poseren alleen Daimy werkte niet zo mee hihi
zo ik ga mn film afkijken en dan lekker mn bed in! hoop dat het hier morgen wat drukker is hoor, had bijna nix om bij te lezen heel het weekend! trusten!
jeetje, paar dagen niet geweeest en jullie zijn al op pagina 325 das teveel om nu bij te lezen, maar kwam iets tegen over Deane en ziekenhuis? Ga snel even kijken wat dat was, sterkte in elk geval Bri! marleen, bedankt voor de contactgegevens, ga ze zeker bellen. Hoop dat je borstontsteking inmiddels over is... maareh wat heb jij nu met je voet...? Stand van zaken mbt de groei van Tijn: Ik heb deze week de productie flink opgevoerd door te kolven, en steeds na elke voeding kreeg Tijn een toetje (ca 50 ml) van afgekolfde melk. Kun je nagaan, ik kolf ongeveer 120 ml per borst, dus Tijn drinkt nu tussen de 170 en 200 ml per voeding... Over vetmesten gesproken het gevolg is dat hij nu elke 4 uur komt ipv 3 uur ik concludeer daarom toch maar dat ik mijn kind echt voldoende eten geef, wat het cb ook zegt... hij is deze week ook 'snachts gaan doorslapen van 2200 tot 600, vast geen toeval, het mannetje kan geen pap meer zeggen na zo'n dag maar goed, we gaan het dinsdag zien - hij moet richting de 4,9 kilo gaan en zo niet, dan moet ik toch gaan bijvoeden want meer melk dan hij nu krijgt past dus echt niet in dat kleine lijfje! enne jammer van het voetbal idd! Verder weet ik niets, ga snel even bijlezen.
zooo waren maar 2 paginas bij lezen buddy leuk gedaan joh met die hartjes corina ja nu al tandjes stond er oko van te kijken.. maar mn buddy zag het zaterdag ook.. best wel zielig.. maar mn buddy had me iets geveven van vsm zon flesje en dat werkt wel hoor... isra: ik zal morgen wat meer fotos van cailynn plaatsen voor ryan hahah en das toevallig yorgos gaat nl ookal kampioen maken over 18 jaar.. wordt strax nog druk met april mamas daar over kusje op de mond... ja ik doe het welles.. en nu bijv cailynn begint zelf kusjes te geven.. dat doet ze bij fam enzo op de wang maar bij mij ook op de mond.. doet ze uit zich zelf...ik den k zelf dat dta toch wel oko normaal is maarja dat ging bij ons vroeger ook zo.. dus ik ben niet anders gewend mn nichtje en zo deed dat ook... ik bedoel dus cailynn wortd nu groter en doet dat dan zelf.. ag niet zeggen van he dat mag niet ofzo.. vidn dat wel leuk... en lief van dr gister op de camping geweest waar mn tante staat was errug leuke n lekker weer toen begon het heel hard te regenen maar ze hadden een hele aanbouw aan de caravan was wel beanuwd zeg en vandaag naar een vriendin van mij en haar ouders zijn vrienden van mnm vader dus weer gezellig wel ene eindje rijden naar hoorn maar pas rond 12 uur
goedemorgen lekkere nacht gehad.van half tien tot vijf uur dus das niet mis he.ik ben dan om zes uur opgestaan en meneertje slaapt nog steeds ik heb zo het gedacht dat jurre een verkoudheid gaat krijgen (ik ging bijna valling schrijven maar jullie zouden het niet verstaan ) soms als hij ademt hoor ik een soort geroggel om het zo maar te zeggen achteraan zijn neusje.ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven haha heb gisteren van zwitsal badolie met eucalyptus en nog iets in gekocht.speciaal voor kindjes met verkoudheden.kan er eigenlijk niet meer voor doen he hopelijk word hij niet ziek,hij is nu net beter van zijn spuitjes sab,leuke fotos zien passeren,die zwartwitte is echt mooi!zal ik maar niet aan jurre tonen of yorgos krijgt concurentie haha
ben trouwens blij dat jullie allemaal wel goed reageren over de kusdiscussie haha ik reageer dus echt nergens meer op he nu. ik was echt wel geschrokken van die reacties,brrr ben blijkbaar toch ook nog emo,had het niet verwacht. tuurlijk heb ik er niks op tegen dat iemand wel zijn kinderen op zijn mond kust,maar alleen doe ik het niet. wat ik ga doen als hij groot is weet ik natuurlijk ook niet,mss wil hij het zelf wel.dan is het voor mij ook ok thxx meiden,voel me er al wat beter door.dacht dat ik abnormaal was voelde me plots echt een slechte mama die hormonen werken ook wel mee hoor om me zo te voelen
nou mn vader zegt ben kinderbijslag es.. dus ik bellen werd echt even boos... zeg zeggen ze van ja je kijgt geen kinderbijslag want bent 3 jaar niet wonend in nederland ik geweest.. dus even mn hormopnen opgezocht (was ver zoeken) en effe lekker uitgebarsten nu kan het dan opeens wel allemaal.. ik dnek kan de aanvraag maar vast gestuurd hebben he.. nu kon ik dan als ik in aug terug ben de aanvraagwel gelijk in dienen..
haha cristel,als je geld moet krijgen gaat het altijd tegen he,is hier ook zo maar owee als ze er moeten krijgen kan niet vlug genoeg gaan dan
Goeie morgen dames. Hier ook een goeie nacht gehad. Dani melde zich weer om half 6 vanmorgen Sab leuke foto weer zeg Daimy is wel al veel verandert he zie ik opeens. Of heb ik het nou mis? Cristel Ik vond het gister ook maar benauwd weer hoor. Miss omdat ik ook heel de dag op bed lag maar had het een partij warm. Fijne dag vandaag! tearke dani is ook verkouden en daar doe je idd vrij weinig aan. Vind het wel zielig hoor dat niesen hoesten en kleine snottebelletjes hihi
ach jammer esjuh dat hij ook een verkoudheid heeft jurre heeft eigenlijk niks anders dat er op wijst dat hij er ene te pakken heeft.geen loopneusniet hoesten,niezen doet hij altijd.beetje allergisch gelijk zijn mama vind het raar.ze zal nog op komst zijn
ja tearke asl ze geld moeteon ontvangen idd moet het ala minuut.. van mij hoef ik het ook niet meteen te krijgen hoor.. maar het kan maar geregld zijn al gaat het pas vanstart 1 januari.. als ik het maaar krijg daar ben ik nederlander voor he : esjuh jij bent dus lekker uitgerust
komen jullie in januari dan definitief terug?zal moeilijk wennen zijn zeker voor je vriend(of man?) een grote stap he zeg.spannend
hi nee we komen in augustus terug... maar kinderbijslag duurt sowiso vaak en kwartaal voro je het krijgt dus ga ikzlef maar van januari uit dat ik het krijg snappei?