April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier even een snel berichtje van mij.
    We zijn op dit moment erg druk om zoveel mogelijk van het huis af te krijgen voordat we zaterdag over gaan. Alyshia's kamertje is i.i.g. al bijna af. Verder moet er nog best veel gedaan worden maar mijn man is deze week ook vrij dus het moet wel goed komen.

Woensdag moet ik met Alyshia naar het cb voor haar prikjes. Ben erg benieuwd hoeveel ze is gegroeid.

Kom nog af en toe wel even spieken maar echt teruglezen gaat echt niet. Loop volgens mij al 50 pagina's achter en heb verder echt geen tijd. Later maar weer eens doen.

Tot snel.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik kan best ondeugend kijken

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een knapperd Isra :D

Wel familie he van Daimy :)
    hij gaat met daimy's schoonzus..wat is het dan van elkaar? haha

4. ow wat een lieve foto Isra!

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik denk aan Cailynn

6. Nou heb net Luna maar weer een flesje gegeven, ze moest eigenlijk 13u maar dan was ik esmee wegbrengen, dus had dr 12.15u een flesje aangeboden maar ze dronk maar 60cc op.
    En omdat ze toch wakker was heb ik dr net mar weer wat aangeboden, heeft ze 80 op.
    Nu hoop ik dat ze toch ECHT gaat slapen, ze heeft iig dr buikje vol.
    En net gepoept dus n schone luier aan, wat wil je nog meer?!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zwager en schoonzus?! Weet het eigenlijk ook niet!

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Wat een schatje isra

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik begreep dat ik gemist werd, dus meld me weer ff.

Ik had zaterdagochtend wel een smsje van mijn buddy gehad over Bri maar kon toen zelf niet op internet omdat we naar mijn ouders gingen. Mijn moeder was jarig. 's Avonds met mijn zus uiteten geweest, die trakteerde mij en lief nog als verjaardagskadootje. En 's avonds natuurlijk voetbal, met de 1-0 ging hier de tv al uit om een half uur later na gejuich van de buren weer aan te gaan. Na het 3e doelpunt van Rusland ging hij weer uit en heeft lief meteen alle balonnen en slingers weggehaald hihi. Nou ja ook wel lekker, hoef ik weer 2 jaar geen voetbal te kijken :D.

Bri hopelijk gaat het al wat beter met Deane en zijn jullie weer snel thuis! Wel ff schrikken zeg! Weet je al wat voor virus hij precies heeft/had?

Met Ben hier gaat alles perfect. Echt een heerlijk mannetje, slaap eigenlijk altijd tot ongeveer 8 a 9 uur 's ochtends door. Van het weekend zelfs tot 10.00 uur! Hij huilt ook nog steeds weinig, alleen als hij honger heeft of een vieze luier en een beetje jengelen als hij naar bed moet. Hij is nu ook steeds meer wakker overdag en dan spelen we lekker samen, gelukkig kan hij zichzelf ook erg goed alleen vermaken. Verder ben ik de laatste dagen heel druk in huis bezig. Heb ook een schoonmaakschema gemaakt voor mezelf, anders komt er namelijk niks van :D.

Heb maar een paar pagina's bij gelezen, was me iets te veel!

Cristel wat leuk dat je terug komt naar Nederland! Al enig idee waar jullie willen gaan wonen?

Vervelend dat sommige kleintjes nog niet doorslapen, kost toch een hoop energie.

Tearke grappig filmpje, hij grijpt al best gericht naar de beestjes he! Wat goed! Dat getrap met die beentjes doet Ben ook ongeveer elke wakkere seconde en in bed trouwens ook nog ff goed die lakens wegtrappen :D. Oh die 2e is ook leuk, dat knipoogje :D.

Wat Ben trouwens steeds doet is met 1 hand zijn truitje omhoog trekken, als een kleine Peter Andre :).

Sab hele leuke foto's! Ik vind die kleertjes ook altijd zo leuk van haar! En dat onderlipje naar binnen doet Ben ook veel, zo'n gek gezicht.

Isra prachtige foto's!

Hier nog ff een filmpje van Ben:
    http://s245.photobucket.com/albums/gg70 ... CF0178.flv

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja toch.. aangetrouwd

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey daar is lady weer :D:D Fijn dat alles goed gaat met jullie

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oja Ben zijn haar begint ook eindelijk een beetje te groeien :D.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Stom he, dat je dat in ene keer niet meer weet (weet ook eigenlijk niet of ik het ooit geweten heb :) :) )

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja ik zat ff te denken. Edwin zijn broertje is mijn zwager dan is zijn vriendin toch mijn schoonzusje? haha

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Zo ladi ook weer boven water :D
    zal het onderlipje op de lijst zetten ha ha ha

Daimy heeft de televisie ontdekt, vooral de teletubbies zijn favoriet :)
    ze zit erdan echt helemaal in zo grappig
    hier het filmpje

http://nl.tinypic.com/player.php?v=2cr936a&s=3

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    aah ladi Ben houdt zijn beestje al echt goed vast zeg! zo lief! Daimy doet dat nog niet, die grijpt het vast om het dan weer keihard weg te smijten :)

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Grappig Sab, Ryan is ook al zo'n tvkijkert echt leuk om te zien. Ik vind alleen de teletubbies zo verschrikkelijk, is er niet iets anders leuks?

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daarna komen altijd de tweenies hihi die vind ze ook al zo leuk :)
    maar denk wel dat ik maar een nijntje dvd ofzo ga kopen..vind ik zelf ook leuker ;)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0

Deel Deze Pagina