jaja dames yorgos heeft na 9 weken eidelijk door geslapen van 10 tot 6 nou ga t glijk in de krant zetten marleen yorgos heeft wel 5/6 weken maatje 50 aan gehad toen begon die opeens hard te groeien buddy super foto
Corina ik had het inderdaad op de site van Jochem gelezen, wat vervelend dat hij er toch aan geopereerd moet worden! Op welke termijn zal dat moeten? Sharon wat een goed nieuws weer zeg. Ik hoop dat het huisje voor jullie is! Dames met BV problemen, wat ontzettend balen. Je wil toch juist dat dat een mooi moment is en niet een pijnlijk moment, ik vind het wel knap dat jullie zo doorzetten! Fijn te lezen dat verder alles goed gaat met alle kindjes. Met Ben gaat het ook hartstikke goed, maat 50 begint nu (eindelijk ) aan de kleine kant te raken. Gisteravond had hij om 20.45 al zijn laatste fles, hij kwam pas weer om 6.15! Sindsdien wel elke 3 uur gekomen en de fles steeds zo goed als leeggedronken (135ml). Vanochtend is trouwens eindelijk het raam hier gefikst (was 7 april los geknald tegen dakgoot buren). Dus de babykamer is weer bruikbaar, al slaapt Ben toch nog lekker bij ons. Leuke foto's ook allemaal weer! Gister heeft Ben een volle laag gegeven aan mijn beste vriendin (volgens mij is hij verliefd ) en ze heeft het nog vast kunnen leggen ook:
Cristel lekker joh! Idd gelijk de krant bellen. Ladi, geweldige foto! Eventueel opereren willen ze doen voor hij 9 maanden is, geloof ik. Weet ook niet of er een wachttijd is. Ben nu foto's aan het plakken, ben af en toe gewoon ff emo. Zeker bij die eerste foto's, als hij gelijk met Peter mee moet en ik daar helemaal lig te hyperen na een bewogen dag.
hey meiden ik heb net even bij gelezen. Astrid wat vervelend dat het voeden zoveel pijn doet hopen dat ze je dinsdag kunnen helpen. corina wat erg van jochem, gaan ze het op latere leeftijd opereren of moet het nu hij nog zo klein is? Angelforlife wat heerlijk dat Jamelia het zo goed doet en dat ze van de zuurstof af is. hopelijk mag ze snel naar huis. zal duimen dat jullie het huis krijgen. Extra vocht geef ik niet bij had gelezen dat in moedermelk vocht genoeg zit, en anders leg ik hem zoals kwebbel zegt een keertje extra aan. woensdag zijn we met Erenay voor zijn gehoortestgeweest alles was op en top in orde. Erenay vraagt ontzettend veel naar de borst dit doet hij al sinds zijn geboorte het schijnt te komen omdat hij gewoon een bangeschijterd is en niet zonder zijn mama kan . had het gisteren even voor gelegd omdat hij wel erg snel veel aankomt hij weegt nu al 4320gr hij is op 2 weken 665gr aangekomen. maar ze zeiden dat ik er gewoon in mee moet gaan dat die kilo's zich erna wel zullen compenseren.
Heej dames, ben ik ook weer ff... wat een drukte hier... vanochtend op pad geweest voor boodschappen voor morgen. Wat een geshouw(wel samen met corne hoor) vanmiddag nog om bier geweest(10 kratten) en alles beetje opgeruimd enzo. Echt veeeeel te warm eigenlijk voor dat geshouw maar goed... Mn schoonouders hebben vanochtend ff opgepast en toen heeft mn schoonma de strijk weggewerkt en mn schoonpa nog wat klusjes gedaan. Luna was weer lekker bezig vanacht...weer van 3 tot 6 wakker....pfffff @Corina: wat balen zeg dat Jochem toch geopereerd moet worden. Gaat het rtouwens nog door met de nutrilon? Want anders ga ik vd week naar de winkel om nieuwe bussen. @Sharon: wat een goed nieuws allemaal zeg! En wat een lieve fotos overal bij iedereen...echt schattig! Ga nu ff vlees klaarzetten...gaan lekker bbqen! tot vanaaf
hey hey allemaal hier dan ff mijn verhaaltje zie dat nog niet iedereen is bevallen ben benieuwd waarneer dat gaat gebeuren succes voor de meiden die nog gaan bevallen hier gaat alles goed met onze kleine man hij heeft alleen last van spruw in zijn mondje maar daar heb ik alweer wat voor gekregen want hij spuugde heel veel met golven maar blijkt daar door te komen, verder slaapt tie goed en is rustig. dat was het groetjes samantha
Simone, ja gaat nog door hoor. Sorry, vergeten Weet alleen niet meer wat die bussen kosten? Weet jij dat toevallig? Zal ze begin volgende week opsturen. Succes morgen met kraamfeest en open huis! Zal wel een drukke dag worden, maar je treft het wel met het mooie weer.
hey dames leuke fotos alweer. hier ligt jurre tegen mij geplakt,heeft een moeilijk uurtje.moest eigenlijk eten maar na 20cc is hij beginnen wenen en is nu net in slaap gevallen tegen mij.hij steekt vandaag enorm veel zijn tong uit.heeft dit een reden,weet iemand dat? ik hoor hier veel praten over voding voor hongerige kindjes,welke voeding is dat?heb ik nog nooit van gehoord.het enige dat ik ken zijn die vanillevlokjes. simonne mmmmmmm barbeceu!
Ik heb het al gemeld bij het bevallingsforum, maar omdat de meesten van de april mama's hier al zijn, toch ook hier maar even. De laatste april mama is bevallen: Buddy news: Heb net een sms'je gehad van kili: Vanmorgen is Andy geboren. Op dit moment vecht hij voor zijn leven, hij heeft een hartstilstand gehad. Hij weegt vijf kilo. zelf lig ik ook in het ziekenhuis. We wachten af hoe Andy het gaat doen. Hopelijk redt hij het. einde bericht. Kili, heel veel sterkte. Dat je na zo lang wachten, dit er ook nog bij krijgt. Hoop dat Andy snel herstelt.
godverdikke!wat is me da verschieten zeg!ocharme kili en haar partner!pfff hopelijk komt alles goed. dit komt toch wel totaal onverwacht? of waren er al problemen kili en partner,zeeeeeer veel sterkte,ik duim voor jullie kleine man
Ik wil zelf graag dat er een expert naar gaat kijken. VK kon verder niets doen. Deze deskundige is verbonden aan het consultatiebureau, dus zodoende dat ik hier terecht ben gekomen. Weet niet of ik bij een ander wel sneller terecht kan. Het gaat nu wel redelijk, het is wel pijnlijk, maar nog te doen (Ze drinkt nu om de 4 uur). Denk wel dat ik het tot dinsdag red. Hoop in ieder geval dat er iets aan te doen is, want zoniet, dat houd ik echt op met bv geven.
@kili: heel veel sterkte voor jou, je partner en vooral voor Andy. Hopelijk is hij sterk genoeg om goed door te komen! We willen hem, als laatste apriljongen, écht niet kwijt! @talia: nog gefeliciteerd met je tweede schatje. Gezellig dat je terug bent bij ons - 't is tóch een aprilbaby geworden.
jeetje wat erg voor kili en man, hoop dat het ventje het haalt. @bri : dank je voor de felicitaities. Had al gehoopt dat hij in april ging geboren worden en toen ik de kilo's te horen kreeg was ik daar ook heel gelukkig om.