April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    marleen,jurre spuugt niet zoveel maar als hij dat doet is het idd wel slijmerig.door de melk denkik.

jurre heeft ook zijn dagje niet.net ook twee uur liggen wenen,ontroostbaar.
    ligt nu in zijn wiegje,voorlopig kalm.hoop maar dat het zo blijft.kan er zooo moeilijk tegen als hij zo weent.elke mama heeft dat wel denkik.
    ik ben nogal een week ei haha

ik ga vanmiddag maar eens venkeldruppels halen denkik

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik word er onderhand ook moedeloos van.. Hij blijft maar huilen.. Heb het ook al extra gevoed, maar hij is ontroostbaar.. Echt vervelend is dit zeg!

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    jurre ligt nu op zijn buikje in zijn wieg.is wel kalm nu.maar slapen zit er niet in voorlopig.
    hij moet om twee uur pas eten.
    hopelijk houd hij het vol

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mss ook eens op zijn buikje draaien marleen?wie weet?

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Normaal gesproken vindt hij het helemaal niks als hij op zijn buikje gedraaid wordt. Dan is het meteen huilen. Dus ik denk niet dat dat gaat werken bij hem.. Ik ga zo maar weer eens boven kijken... :(

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oei ja,dan zal het idd niet veel uithalen.
    o jij legt hem boven?bij ons ligt hij altijd hier beneden in zijn wiegje als wij beneden zijn.hebben we ook het extra volume erbij haha

hoop voor je dat hij vlug kalmeert.hier nog altijd vingers gekruist,hij is stil.
    denk dat ik dadelijk eerst nog mijn bloemen plant,hopelijk laat hij dit toe.
    meestal als ik aan iets begin is hij daar,net of hij het weet dat ik eens wil "relaxen" haha

gaat het nog een beetje marleen?is lastig he zo

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    wat bij jurre ook durft helpen als hij niet te troosten is,is eventjes een blokje om wandelen in de wandelwagen of een eindje rijden met de auto(als het echt extreem is)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vanmorgen ook al een stukje met hem gewandeld. In de wagen viel hij steeds bijna in slaap en als ik stil ging staan werd hij wakker. Dus toen ik uiteindelijk weer thuis was, was het na een paar minuten weer huilen..

Maar het goed nieuws is nu wel... Dat hij nu wel stil is!

9. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ooooooh joepie haha
    ben blij voor jou.denk dat wij hetzelfde kindje hebben.als ik ergens stilsta word hij ook wakker!de ene keer weent hij de andere keer niet.
    ach ja,we zouden anders wel niet weten dat we een kindje hebben ;)

weet jij welke voeding hier bedoelt word met de voeding voor hongerige kinderen?

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kinderen blijven soms een raadsel he... Soms denk ik hem te begrijpen en dan weer snap ik er niks van!

Ik geef borstvoeding dus ik heb helemaal geen verstand van flesvoeding. Kan je dus geen antwoord geven op je vraag over voeding voor hongerige kinderen.

11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    no problem ;)
    ik ga eerst eventjes in mijn tuin werken.nu hij stil is haha
    heb nog drie kwartier als het goed is,dus kan toch nog een klein beetje werken.

ik duim voor kleine roel dat hij nu een beetje op zijn gemakje kan slapen,het is voor hem ook niet leuk he(zeker met dit weertje)
    hou jij je nu ook maar wat op je gemak of doe iets ontspannends!
    mss kom ik vandaag nog langs maar heb nog een drukke agenda straks :)

tot morgen anders misschien!kzeg wel mss want weet niet wat de plannen zijn voor mjn eerste moederdag!

groetjes

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    *zucht* en hij huilt weer.... :rolleyes: Mijn man is nu naar hem toe.. Hij is nu een kwartier stil geweest denk ik en nu is het weer hard huilen..

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marleen, weet precies wat je bedoelt: wij hadden gister zo'n dag. Voordeel bij Jari is wel dat je hem altijd tussendoor wel enigszins stil kan krijgen (al is het maar voor even) zodat hij niet al te overstuur raakt. Hoewel je dan dus de hele dag met een kind op je arm loopt. Het begon met krampjes, en uiteindelijk oververmoeid maar niet in slaap kunnen komen, zelfs niet in de kinderwagen tijdens wandelen (ik heb me een ongeluk gewandeld gister). Het scheelde wel dat ik de hele dag bij mijn ouders was, daar kun je toch misschien minder je ritme vinden.
    Wij hebben ook wel vaak slijmerige spuug gezien hier, maar ook klonten, waterige derrie en welke vorm dan ook. Het is allemaal mogelijk.

Verder geloof ik Simone kraamfeest vandaag toch? Veel plezier.

Wij krijgen zo weer kraamvisite, lekker even in de tuin zitten. Net even met zoontje van mijn man de stad in gefietst en even over de markt gelopen, lekker hoor. Hooikoorts bereikt nu echt weer een piek. Ik haat het, ben maar een half mens dan. Die pijn in mijn ogen en die schrale neus neem ik wel voor lief, maar dat dan gelijk mijn energielevel naar een dieptepunt zakt is nu wel irritant met die kleine.

Oh wij zijn van de week trouwens bij een osteopaat geweest. Hoewel hij wel wat kleine plekjes vond die een beetje vast zaten vond hij het er allemaal wel normaal en goed uitzien. Hij zit niet vast oid, en er is ook niet een echte duidelijke oorzaak voor het spugen te vinden. Wel heeft hij een paar zenuwtjes die voor de spijsvertering zorgen laten zien, en laten zien hoe we die kunnen masseren. Volgende week komen we nog één keertje bij hem terug.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh wat vervelend dat ie weer huilt Marleen! Fijn dat je man even naar hem toe is. Mijn man is ook ontzettend lief wat dat betreft, gister toen we weer thuis waren en die kleine nog steeds van zich liet horen heeft hij me ook lekker even het park ingestuurd met de fiets en de hond, daar knapte ik erg van op!

15. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    zo,de bloemetjes staan in de grond.en jurre is nog steeds stil.

ach marleen!wat jammer nu zeg.
    en zou hij pijn hebben of mss last van de warmte?ja domme vraag he,moest je het weten je zou hem kunnen helpen he.domme anke,domme ik haha

wanneer moet roel terug eten?

16. Goedemiddag

Zo ff snel een babbeltje plaatsen voordat de visite straks komt.. De opa's en de oma's komen straks een koppie thee drinken.. Manlief is woensdag jarig, en dat vieren we nu een beetje..

Wayne ligt eindelijk ook stil te slapen. Hij is de hele morgen aan het spoken geweest. Maar ik vermoed dat hij last heeft van de warmte.. Het was op zijn kamertje ook aardig benauwd. Heb er om 12 uur een ventilator op de grond gezet, en die staat nu laag te blazen, op 1 punt gericht.. Precies zo, dat Wayne er een wind van vangt, maar wel dat je wat verfrissing krijgt in het kamertje.. En toen ik hem net in bed legde, Wayne, was het goed te merken.. Niet meer zo benauwd..

Wayne heeft vanmorgen ook wat gewoon water gedronken.. Hij had idd zijn tongetje steeds uitgestoken.. En hij vond het geloof ik nog lekker ook, daarna heeft hij toch een uurtje geslapen.. Net om kwart over een heeft hij zijn fles gehad, en ik hoop dat hij nu slaapt tot een uur of vijf..

Maar ik vind het wel zielig hoor, die warmte voor die kleintjes.. Je kunt er nog zo weinig mee.. JE kunt ze niet vertellen dat hoe drukker ze zich maker hoe warmer ze het krijgen..

Nou ja. Wij houden ons zelf maar wat rustig vandaag. En we eten makkelijk.. Tosti's..

Vanavond gaan we dvd kijken, Alles is liefde. Mijn ouders hebben de dvd, en die lenen we van hun..

Nou fijne zaterdag nog! Sterkte met de warmte..

17. Hier ook een slecht slaapstertje...
    Alleen tijdens t wandelen slaapt ze.
    Verder is het altijd een drama en valt ze alleen in slaap op mn arm.
    Ik de box, in bedje...helemaal in paniek iedere keer.
    Ik laat ze heus wel ff liggen maar na een half uur kan ik dat niet meer aanhoren hoor!
    Ga die beer van Sab ook maar bestellen....
    hopelijk werkt dat.

Ga nu snel alles verder klaarzetten en dan vanaf 4u visite!
    Heb buiten de boel al versierd enzo...
    nu nog beschuiten gaan smeren zometeen, 75 stuks haha

Kom snel een verslagje doen over vandaag!

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Simone heel veel plezier vandaag.

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    simone heel veel plezier vandaag meis.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Succes met alles Simone!

Roel is uiteindelijk om half 2 in slaap gevallen. Hij slaapt nu nog. Zal zo wel komen voor een voeding. Ik zat er net even helemaal doorheen, maar nu gaat het wel weer. Het is inderdaad zielig dat de kleintjes zo'n last van de warmte hebben. Ik ging net nog even op zn kamertje kijken en nu slaapt hij echt als een roos.

Deel Deze Pagina