Buddy nieuws: kreeg vanmorgen sms'je van kili: stapje voor stapje gaat het iets beter, nog wel kritiek. Lief dat jullie allemaal mee leven, liefs Kili Einde bericht. Allemaal een fijne (eerste) moederdag. Ik kreeg vanochtend een moeie bloem met handafdruk van Annika (hadden ze op de creche gemaakt). En van man een nieuw horloge en oorbellen. (Hij mocht van mij niets kopen) Hier is Benthe lekker rustig, maar Annika heeft gisteravond alles eruit gegooid (nadat we net naar het zwembad waren geweest). Ook vandaag heeft ze nog beetje koorts en is erg hangerig. Komen ook nog een paar kiezen bij haar door waar ze heel veel last van heeft.Ze is wel heel zielig zo.
Arme Annika! Gelukkig lijkt het allemaal iets beter te gaan met Andy! Ik blijf hopen voor de kleine man! Hier trouwens vandaag het ledikantje opgemaakt. Jari slaapt bij ons op de slaapkamer in een knus antiek kribbetje maar zijn eigen kamertje is veel koeler (daar staat geen zon op en op onze kamer de hele dag) dus hebben we zijn bedje daar maar opgemaakt. Maar jeetje haha hij verzuipt bijna in dat ledikant vergeleken met z'n kribbetje! Meer bed dan kind haha. Mielenl: Ik geloof dat ze met bv na ongeveer drie a vier weken maar één poepluier in de week hoeven te hebben. Het vraag/aanbodsysteem is dan pas op elkaar afgestemd. Dus het kan best kloppen dat Mika nog geen vol luiertje geschonken heeft voor moederdag... Jari heeft over het algemeen met dit weer alleen een rompertje aan, en soms een broekje erbij. In de kinderwagen soms een dekentje en soms niets. Gister waren we bijvoorbeeld in de speeltuin en daar was het best fris voor zo'n kleintje in de schaduw dus toen heb ik er wel een dekentje overheen gelegd, maar hier in de tuin hoef je dat echt niet te doen. In de namiddag heb ik hem alleen met een lakentje in bed gelegd en 's avonds een enkele laag van een dekentje eroverheen.
Heej dames, als 1e: Iedereen een fijne MOEDERDAG!!! Nou ons feestje gister was erg geslaagd! We zijn enorm verwend. Heel veel kleertjes voor Luna gehad en bonnen van Prenatal. Ook hebben we voor t nieuw ehuis bonnen gehad van intratuin en iris cheques en gewoon geld en bloemen! Ook Esmee is erg verwend met cadeautjes! Om half 10 gister avond was iedereen zo'n beetje weg en hebben de ouders nog mee opgeruimd. Ik was echt gesloopt maar het was heel gezellig.... Vandaag een rustig dagje, kreeg vanochtend ontbijt op bed en een (snoep)doosje wat esmee op school had beplakt met hartjes... erg lief, gedichtje erbij... Ook heb ik 2 baroque stijl bruin/aquablauwe fotolijstjes gehad. Heb net alle bloemen in vazen gezet, kom alleen 3 vazen te kort, dus strax ff bij mn ma meenemen. Want daar wandelen we strax nog naar toe...
een fijne moederdag iedereen. wat goed te horen dat het wat beter gaat met Andy hopelijk krijgen we snel te horen dat alles in orde is. hier gisteren kleertjes gaan kopen voor onze jongens heb echt leuke dingen gevonden. heb wat t-shirtjes gekocht voor Erenay maar nu weet ik niet of hij nog te klein is om al met blote armen te liggen. wat doen jullie je kleintje aan met dit mooie weer? ik had Erenay tot nu gewoon een dun pyjamatje aangedaan maar hij heeft het daar toch nog wel warm in.
FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL! Simone...fijn dat het feest geslaagd is. En bonnen zijn altijd fijn Kili...kleine stapjes vooruit dus. Veel sterkte nogmaals. Hier heeft Tijn alleen een romper met korte mouwtjes aan. Wat zijn temperatuur is weet ik niet, maar als ik naar mijn mannetje kijk en zie dat hij tevreden is weet ik dat het goed is. In bed met romper en lakentje / dun dekentje erover. Kamer wordt gelukkig niet erg warm. Waarom tempen jullie? Omdat jullie onzeker zijn of vanwege een andere reden. Straks weer lekker Bq-en...ga nu weer de zon in. Fijne dag nog allemaal. Kwebbel
Benthe haar kamer is ook erg warm, de zon staat daar de hele ochtend en we hebben plat dak, dus extra warm. Ze heeft alleen een body aan en ik leg een lakentje over haar heen, maar meestal schopt ze dat zelf af. Ze heeft het absoluut niet koud, dus kan prima zo.
@ nikita wat zielig zeg voor jari dat hij zoveel last had van die medicijnen....hopelijk gaat het nu snel beter! @ kwebbeltje ik heb Mika tot nu toe elke ochtend even getempt de laatste paar dagen meer om de ontlasting "op te wekken" ik denk pure onzekerheid ja! @ astridvD bedankt weer voor het berichtje. Fijn dat het weer ietsjes beter gaat met Andy. Tja en die asbak.....geeft niet hoor als ik die vandaag niet krijg, maar ik dacht dat het Mika misschien op zou luchten als hij weer wat gepoept heeft.....
nou dat ga ik Mika dus echt niet aantrekken he * snif * het is nu echt gebeurd.....het april 2008 mama's topic is gesloten * snif * *** einde emo-moment ***
Kwebbeltje: Om te kijken of ie het niet te warm heeft, of misschien toch niet stiekem te koud zonder kleren aan met alleen een rompertje. Zijn temperatur was steeds hoog, dus dan weet ik zeker dat ik hem ook niet nog eens kleertjes buiten zijn rompertje om hoef aan te doen. Lijkt me een prima graadmeter (haha gekke woordspeling)
Dank voor jullie uitleg dames. Ikzelf voel altijd even met mijn hand in de nek. En zoals ik al zei kijk ik naar tijn hoe hij zich voelt. Maar als ik echt zou twijfelen zou ik ook een keer tempen hoor Heb net even een digitale weegschaal geregeld. Denk dat tijn nu ongeveer 4200 a 4300 gram weegt. Was namelijk erg benieuwd! Hier moeten wij nog steeds de intake krijgen, maar omdat wij in duitsland wonen en de regels verandert zijn moet eerst het papierwerk geregeld zijn voordat je gebruik kan maken van het Cb ( en dan praten we over één europese unie )
Hallo meiden. Hopelijk gaat het snel beter met Andy. Hier kregen we vanmorgen een kleine tegenslag te verwerken. De ontslagdatum van eind "deze" week is ingetrokken Nu zou het zogenaamd nooit gezegd zijn (stond zwart op wit) dus zouden we het verkeerd begrepen hebben. Wel zijn nu de zuurstofflessen (die er uit voorzorg stonden) weggehaald en heeft ze ook geen plakkertjes meer voor aan de monitor. Alleen de zuurstof in het bloed wordt nog in de gaten gehouden. Verder heeft het zusje van mijn vriend (die 400 km in duitsland woont) haar nichtje vandaag voor het eerst gezien. En heb ik van Jamelia een heel mooi moederdagcadeautje gehad. Ze hebben een hele mooie tulp geknutseld met haar foto erin. Het idee van een fotolijstje... heel lief. Verder heb ik net per ongeluk de grote schoonmaak in huis gehouden (vriend verklaarde me voor gek). Ik rook iets onder de bank dus had ik dat schoonmaakt, maar toen ik eenmaal bezig was kon ik ook niet meer stoppen. Alle meubels zijn dus van hun plek afgeweest.... met deze hitte... Verder ga ik zo verder met spullen uitzoeken, mochten wij dat huis woensdag krijgen wil ik zo weinig mogelijk zooi meeslepen. Fijne avond allemaal Liefs p.s Jamelia heeft weer de hele fles leeggedronken (zat meer in als ze hebben moest) dus wij blijven ontzettend trots.
Hallo dames, Beetje laat wel, maar allemaal nog een fijne moederdag... Ik werd vanmorgen verrast met een klein flesje parfum van Christina Aguilera(?) Verder vandaag bijna de hele dag bij mijn ouders geweest. Hun appartement is lekker koel, en dus ws het voor Wayne goed toeven daar.. Hij heeft heerlijk liggen slapen daar.. Leuk hoor, hij ligt in het ledikantje waar ik vroeger zelf als kind ook in gelegen heb.. Nu ligt hij er bij opa en oma ook in.. @ Sharon, wat een tegenvaller dat de ontslagdatum weer uitgesteld is.. Hopen maar dat het nu wel echt een keer doorgaat, en dat ze snel meer naar huis mag.. En je hebt gelijk dat je alvast dingen wilt uitzoeken. Wat je in het nieuwe huis niet nodig hebt, hoef je dan ook niet mee te slepen... Succes!
brrrr vermoeiend dagje,maar lekker genoten.nog geen minuut stilgezeten. deze morgen van mijn manneke en jurre twee fotos gekregen(vergroot)van jurre en een bos bloemen.echt mooi ik ga nie te luid roepen maar onze jurre begint overdag ook iets langer te slapen tussen zijn flessen door.al twee keer vier uur!vannacht ook zeeer goed geslapen.van half tien ongeveer tot vier uur! woohoow haha sharon,wat jammer nu van die ontslagdatum.en ze hebben nog geen nieuwe datum gezegd? kili,elke dag een beetje beter,voor je het weet is er superpositief nieuws
oja,raar vraagje.hoe zit het bij jullie met het bloedverlies? hier heb ik 10dagen hevig gebloed.dan drie dagen helemaal niets en nu een week of twee de ene dag meer dan de ander. en wanneer krijg ik ongeveer mijn regels dan? ik moet dringend een afspraak maken met de gyn voor nacontrole maar wil graag eerst stoppen met bloeden hahahaha ze verwacht me eigenlijk pas over twee weken ongeveer.rond week zes
Tearke, was gezellig gisteren! Bij mij is het bloeden/bruine zooi sinds vorige week helemaal gestopt. De laatste weken was het al bijna niets meer, moest alleen nog een inlegkruisje in. Nu dus niet meer, heerlijk! Ik moet de 19e terug op controle bij de gyn, voor mijn buikwond
Goedemorgen meiden, Mijn bloeden was na 10 dagen zo goed als verdwenen, af en toe een keer een paar druppels, maar verder ook weinig. Had wel voor de zekerheid nog inlegkruisjes in, maar stelde weinig meer voor. Over wanneer de regels beginnen kan ik je niet zeggen, aangezien ik na de bevalling het advies kreeg om meteen weer met de pil te beginnen (wou het zelf eigenlijk liever niet, maar was volgens de artsen beter om wel te doen) Of dat nou met het vroege afbreken van de zwangerschap te maken heeft gehad weet ik niet. Ik hoorde vanmorgen dat de nachtverpleging de sonde weer bij Jamelia in had gedaan omdat ze vannacht erg moe zou zijn geweest. Baal hier behoorlijk van omdat ze al weken lang haar voeding zelf drinkt en er nooit problemen zijn. Het lijkt wel alsof ze Jamelia gewoon niet WILLEN ontslaan Wat ons ook opvalt is dat zulke dingen altijd gebeuren als de kinderarts en het hoofd-verpleging geen dienst hebben voor een aantal dagen. Meiden, ik ga zo naar mijn prinsesje toe, fijne dag vandaag Liefs
Hier was het vannacht weer een groot feest : van 3.15 tot 6.15 bezig geweest. Mevrouw heeft weer 2x alles onder gespuugd, dus konden 2x haar en onszelf douchen, luier verschonen, bed verschonen, weer een fles maken omdat ze weer honger had, etc. etc. Echt een drama.... Mijn man heeft haar van 3.15 tot 4.30 gehad en ik van 4.30 tot 6.15. We zijn iedere nacht zowat 3 uur bezig. Ben je net klaar, spuugt ze alles weer uit... Ga dinsdagochtend dus meteen die nutriton proberen! Maar goed, ze is gisteren wel flink aangekomen. Ze heeft eigenlijk wel iedere 1.5 uur liggen drinken (BV en FV; om 0.00 de laatste fles), maar goed, ze komt in ieder geval aan (en ik kom nergens aan TOE ). Ik laat haar trouwens gewoon in een rompertje slapen, het is hier boven echt warm...