emmetje,is het mss geen idee om er eens mee naar een arts te gaan?er is mss meer aan de hand? of heb je dit al gedaan?reflux mss? kun je haar niet voor 1nachtje bij iemand brengen om te slapen.zo hou je dit ook niet vol he meid?
oooh ik heb zo'n geweldige nacht gehad! ben helemaal uitgerust. gisteravond om 11 uur de laatste fles(met 3 schepjes nutriton en een speentje2), en toen pas om half 5 weer! en daarna...HALF 10! had het wel nodig zeg gisteravond hebben we helemaal niks gedaan uiteindelijk, harmen lag vanaf 7 uur op bed met knallende koppijn en bij mij begon om 8 uur de diarree nu gelukkig wel weer over
missc ben blij voor je.doet deugd he zo een nachtje hihi zag dat het gisteren wat moeilijker was voor je.niet leuk he als je er alleen voor staat hier is dat elke dag zo,niet dat mijn vriend me niet wil helpen maar hij is bakker en moet overdag dus slapen en is snachts weg.hihi overdag is hij een uurtje of vijf wakker maar voor de rest is alles voor mij. je went er omduur wel aan hoor ik klaag niet want dat wist ik op voorhand he.zolang ik nog niet moet gaan werken valt dat goed mee.we zien wel wat het geeft als ik ook terug moet beginnen werken bweik hoelang zijn jullie nog thuis van het werk? ik moet 11september terug beginnen haha mooie dag he om te starten
Simone, hier gaat het geod met Jochem, maar dat was gelijk in het begin al. Heb dus geen tips voor je! Alleen 's avonds heeft hij weleens een huiluurtje en dan ga ik idd om het half uur ofzo ff kijken. Tearke, ik moet 13 juni alweer beginnen. Hier ook een goede nacht gehad, van half 11 tot half 6! Nog geen nieuws over kili?
corina,zo vroeg?hebben jullie in nederland niet de mogelijkheid om ouderschapsverlof of borstvoedingsverlof op te nemen?
Ik lees voor een aantal dat de nachten zwaar zijn. Hopelijk worden de nachten ook voor jullie snel beter. Tijn komt elke nacht nog 1x, de tijd is verschillend. Soms wil meneer ook niet wakker worden weggelegd. Meestal is dan hier een troostslok de oplossing. Paar teugjes bv en meneer valt als een blok in slaap Vandaag is na twee weken vrij mijn mannetje weer begonnen met werk. Eva is naar school en vermaak me thuis heerlijk met isa en tijn. Ik moet eind augustus weer werken. 16 uur per week. En met drie kids vind ik dat voorlopig meer dan genoeg Kwebbel
Klinkt een beetje als mijn nachten emmetje...alleen hier geen spugen erbij gelukkig. Het breekt je idd erg op he?! Mij iig wel!
zie nu ook net dat het bevallingsforum april gesloten is.. wat een gek idee zeg... al die tijd daar gekletst... Zoveel met elkaar gedeeld... Moeten we hier maar snel verder gaan met al dat gekletst en die gekke plaatjes enzo af en toe....
Tearke, ik heb dan toch 10 weken verlof gehad na de bevalling hoor! Kan wel ouderschapsverlof opnemen. MAar gaat moeilijk met eigen zaak (bakkerij)
Goedemiddag. Zo hier ff rust in de tent.. Alhoewel, Wayne over het algemeen een rustig kereltje is.. Als hij slaapt, dan slaapt hij ook goed.. Heeft hij duidelijk van zijn vader.. Alleen 's avonds zo rond 8 uur, dan wordt hij wakker, en dan moet en zal hij onze aandacht hebben hoor. Dan wil hij bljkbaar ff bij ons zijn. Meestal bij mij op schoot, speen erin..En dan is hij rustig.. Tot hij om half tien dan zijn laatste fles krijgt.. We hoeven dan ook niet te proberen om hem terug te leggen om half negen als hij in slaap i gevallen met zijn speen, want dan is het mis.. Maar na zijn laatste fles, is het geen probleem.. Dan gaat hij slapen, meestal dus rond 22u, en wordt hij 's morgens rond 6 uur weer wakker voor de eerste fles.. Nou ja.. Dan vind ik het niet erg dat hij om 20u ff erbij wil zijn.. Ik kreeg afgelopen week bericht dat mijn verlof loopt tot 30 juni.. Ik ga dus 1 juli weer werken.. Eigenlijk zou ik dus de 30e al moeten beginnen, maar ik neem 1 dagje verlof uren op.. Zodat ik op de dinsdag begin. Dat is de papa dag, dus dan kan ik gaan werken zonder Wayne "weg" te hoeven brengen.. En dan ben ik woensdags zelf vrij, en dan gaat hij donderdags naar mijn moeder, en dan vrijdags pas naar de gastouder. Misschien maf, maar ik vind het een prettig idee, dat ik als ik mijn eerste werkdag weer heb, hem niet gelijk hoef weg te brengen, en dat papa bij hem is.. Nou ja. Vandaag een beetje huishouden done hier.. Ons bed verschoond en de was doen.. Heb net alleen ff iemand op zijn donder gegeven, dat hij niet moest vergeten dat ik nog best hulp kan gebruiken, ipv dat hij bij de pc blijft zitten. En toen kreeg ik als reactie, ja dan moet je maar hulp vragen.. Nou toen plofte ik dus bijna.. Daar hoef ik niet om moeten vragen, je moet uit jezelf maar helpen.. Of je moet graag zien dat ik vroeg of laat in elkaar zak.. Nee er moet bij mijn man eerst iets met me gebeuren, voordat hij uit zichzelf iets doet.. Is altijd zo.. Tja... Mannen.....
gaat weer goed he allemaal, lekker spoken 's nachts. Eten erin, eten eruit... Wens jullie sterkte en wijsheid en vooral RUST OM TE SLAPEN! En dan zeur ik dat Lianne zoveel huilt...Die wordt tussen 10 uur en 10 uur zo'n 2 keer wakker 's nachts, eet en valt weer in slaap, al vanaf nacht 2. Uiteraard wordt dit overdag wel weer recht getrokken, dan slaapt ze nauwelijks. Maar het bleek dat mijn voeding (geef BV) aardig aan het teruglopen was, dus ze rammelde van de honger. Sinds vorige week gaan bijvoeren met fles. Na 1 fles van 100cc heeft ze 1,5 dag achter elkaar geslapen, waarschijnlijk eindelijk haar buikje vol. Moet vandaag naar het CB dus maar eens gaan overleggen hoe we dat verder gaan aanpakken, mijn voeding wordt steeds minder... en ik wil niet ook van die spooknachten!
Ons ventje slaapt wel erg goed, overal zelfs. Op schoot, in de box en in zijn bedje, gelukkig. Hij krijst alleen alles bij elkaar als hij honger heeft, voor de rest slaapt hij goed overdag en s'avonds. s'nachts word hij ook maar 1x wakker voor de fles
Hoop dat iedereen met een gebroken nacht, nu even lekker aan het bijslapen is, ga ik in ieder geval wel zo even doen. Effe bijpraten. Vanochtend moest ik voor het eerst alleen mijn beide meiden uit bed halen. Manlief was al vroeg weg en Annika moest naar kdv, dus Benthe moest ook mee. Sta ik kwart over 8 kant en klaar om in de auto te stappen, poept Annika haar broek (en rest van de kleren) vol. Dus die weer omkleden, wil ze niet (is nog steeds een beetje hangerig). Na veel gekrijs van haar en lieve woordjes van mij, sta ik om kwart voor negen weer klaar. Heeft Benthe de broek weer vol. Dus die ook maar weer verschonen. Om kwart over 9 dan eindelijk Annika afgeleverd. Ik even naar ons nieuwe huis (was ik 3 weken niet geweest en is ook bijna 3 weken niets gebeurd) en om 11 uur naar lactatiekundige. Ze heeft me wat nieuwe aanleghoudingen laten zien, denkt dat ik misschien een schimmel in m'n borsten heb (krijg ik zalfje voor) en dat Benthe's tongriempje te kort is. Haar advies was voorlopig even 3x borst en 3x fles te geven. Morgen ga ik een afspraak maken bij de huisarts om een verwijzing te krijgen naar de chirurg voor het tongriempje. En morgen kan ik de zalf halen bij apotheek (schijnt moeilijk te krijgen te zijn). Dus ik hoop dat deze dingen succes hebben. Ik ga het in ieder geval allemaal proberen. Sorry voor het lange ego verhaal. O, ja ik moet geloof ik 1 september weer beginnen. (als de zomervakantie is afgelopen). Ga eerst weer 3 dagen werken. Als dit me te veel wordt ga ik 1 dag per week als ouderschapsverlof opnemen.
Hoi hoi, Ik ben erg lang afwezig geweest, sorry ik zal nu weer wat vaker posten. M'n mannetje is 2 weekjes vrij geweest en daar hebben we heerlijk van genoten, vandaar dat ik de pc amper aan heb gehad. Kili: als eerst van harte en ik hoop dat alles snel beter wordt. Hier is alles prima. Danio komt 's nachts 1x, dus mag niet klagen. Verder gaat het prima. Ik heb niet alles bijgelezen trouwens, maar wel erg leuke foto's gezien. Ik weet eigenlijk alleen maar hoe ik foto's in m'n album krijg. Ik zal nu ff boodschapjes doen, lekker wandelen. Fijne dag allemaal en tot straks.
zoo daar was ik weer. ben net met tygho naar de fysio geweest. hij boekt al goed vooruitgang, heeft nog steeds wel een voorkeursligging naar rechts maar links wordt steeds meer gebruik, dus gewoon blijven stimuleren. vanmorgen effe met een vriendin en de kids et dorp in geweest en een ijsje gegeten heerlijk met dit warme weer. heb voor tygho ook even een nieuw t-shirte en een petje gekocht. had maar 3 shirtjes met korte mouwen
hey dames.. zo ben 2 dagen niet geweest en heb het wel gemist hoor maargoed daar ben ik weer heb alles een beetje bij gelezen snel dan dus weet niet alles meer... hopelijk gaat het de goede kant uit met andy! leef echt met jullie mee kili nog steeds aan het genieten van het mooie weer daar zie ik.. zondag was het hier ook lekker weer gister regende t en vandaag wordt het ok lekker vrijdag wordt het zelfs 40 graden met moederdag zijn we naar disneyland geweest was echt leuk yorgos heeft de heel tijd geslapen 1 keer gegeten.. had m in de buik drager nou dat helpt echt wel alleen snachts sliep de dus de hele nacht niet vannacht gelukkig wel hij heeft doorgeslapen van 11 tot 7 ikke weer blij verder gister wat cinflicten gehad met mn schoonouders ze draaide me echt even door zeg.. pffff had het zo gehad met ze gisteren gelukkig is dit de laatste dag voor ze bij ons.. dat stiekeme gedoen en gezeur.. wordt er dood ziek van.. en echt volgens mij denken ze dat cailynn een barbie pop is ofzo.. dat gepluk de hele tijd aan dr haar.. en aan dr kleertjes pffff.. maargoed.. dadelijk even een foto van disney plaatsne