@ cristel allemaal rooie kruizen maar klinkt als een super leuk uitstapje hoor! @ simone hier ook vaak een probleem hoor, ik hoef ook echt niet te proberen om Mika wakker in zijn bedje te leggen, dan krijst hij de hele boel bij elkaar. Afgelopen nacht was hij na het voeden klaarwakker, ik ben er wel een keer of 10 uitgegaan om zijn speentje terug te stoppen en een aai over zijn bolletje te geven. Want laten huilen dat kan ik niet hoor! @ astrid fijn dat je wat tips hebt gekregen, ik hoop voor je dat ze gaan helpen. Ik doe nu 2 voedingen per dag met de fles (nutrilon) en de rest bv en dat bevalt me prima, heb echt veel minder last van mijn borsten en een paar mooie spuug, poep en plas verhalen gelezen het is ons ook een paar keer overkomen hoor, lekkende poepluiers, plassen tijdens verschonen en spuug in je decolleté Gisteren had Mika weer de eerste poepluier in 4 dagen......die pamper kon echt niet voller! Gelukkig verschoonde ik hem direct na de "produktie" dus niet doorgelekt
Jari is opgenomen ter observatie. Kinderarts vond niet dat we nog tot vanavond moesten wachten. Zijn ademhaling, hartslag en zuurstof worden goed in de gaten gehouden via de monitor. Hij ligt nu lekker te slapen en wij zijn even naar huis geracet om te eten.
nicky, wat vervelend zeg hopelijk nu wat meer duidelijkheid. hahaha lekkere verhalen komen er hier voorbij zeg. De plasongelukjes ken ik maar nog geen lekkende luier of spuug in mn decolete hahahaha. Tygho heeft sinds een paar dagen dattie savonds constant ligt te huilen, kan er niks mee beginnen hij is alleen stil alsie bij me ligt...
@ nicky balen dat Jari is opgenomen, maar wel fijn dat hij goed in de gaten gehouden wordt! Veel sterkte en geef Jari maar een dikke knuffel namens mij @ missC bij ons is dat iedere avond......Mika is elke dag 's morgens en 's avonds een paar uur wakker en dan ligt hij het liefste bij een van ons. In de box is hij het heel snel zat. Dus wij zijn ons mannetje stierlijk aan het verwennen. Hoe is dat eigenlijk bij de andere baby's? Slapen die gewoon de hele dag door, of vermaken die zich wel in de box of in een wipstoeltje oid? @ cristel ik zie trouwens nu wel je foto's
Nikita: hoop dat Jari snel opknapt. Hier ook een die de hele avond kan huilen. Ik probeer haar wel in bed te laten liggen. Maar nu ook: Is het even 10min stil, hoor ik weer een paar heftige huiltjes, en dan is het weer stil. Gaat zo al 1,5 uur. En ben alles al zo zat. Lag ik vanmiddag net op bed, gaat de telefoon. Kinderdagverblijf: Annika had koorts (39,1) of ik haar op kwam halen. dus om 3 uur zat ik met 2 huilende kinderen thuis. Als ik net de ene stil had, begon de andere weer. Annika is nu echt jaloers aan het worden. Zodra ik Benthe aandacht geef, zet ze het op een krijsen en wil ze opgetild worden. Dat ging door tot half 7, toen heb ik Annika gelukkig in bed gekregen en ze sliep vrijwel meteen. Arm schaapje, ze is ook zo verkouden weer. Nu liggen ze beiden gelukkig te slapen. Het is alweer 5 minuten stil.
Nou, Quinty is in 4 dagen 210 gram aangekomen! Ben net naar het CB geweest en ze zit nu weer bijna haar geboortegewicht. Ook de kinderarts was erg tevreden (moest ik vanmiddag ook weer bellen). Nu het spugen nog... @ Tearke: Ja, ben afgelopen vrijdag al bij een kinderarts geweest in het ziekenhuis en daarna heb ik nog 2x gebeld. Heb nu in overleg met hen nitriton gekocht in de hoop dat het werkt. Mevrouw heeft net haar eerste 2 bijvoedingsflesjes ermee gehad (35 en 20 cc) en ligt nu al ruim 3 uur te slapen! @ Nikita: he, wat vervelend van de opname! Sterkte! @ Astrid: sterkte met het jaloerse zusje. Ik heb diep respect voor alle mama's met een baby en een iets groter kleintje. Als ik bedenk hoeveel tijd onze kleine boef al kost...
Nicky..sterkte. Maar het lijkt me wel een geruststelling dat er nu goed naar gekeken wordt. Hopelijk kan je kleine man weer snel naar huis. Hier liggen alle kids sinds half 8 op één oor. Heerlijk om dan 's-avonds even tijd voor mezelf (en man) te hebben. Kwebbel
hier is het nu ook gelukkig stil het tygho in badje gedaan, daarna lekker gemasseerd met zwitsal bodylotion en toen nog een flesje gegeven. Meneer was het er nog niet helemaal mee eens dattie naar bed moest, maar mams heeft gewonnen
@MissC: Onze kids zijn vandaag precies 1 maand! Even voor de moeders met huilende kids.. Ik had een paar dagen geleden een Puckababy slaapzakje besteld. Dat leek wel goed te helpen. Roel was een stuk rustiger. Toch huilde hij nog veel en was soms uren achter elkaar wakker. Vandaag bracht een vriendin een Pacco inbakerdoek. Ik weet niet wat ik mee maak! Zodra ik Roel in dat ding wikkel huilt hij twee minuten en dan... IS HET STIL! Hij slaapt als een roos. Toen ik net naar hem toe ging omdat het tijd was om te drinken zag hij er zo vrolijk en uitgerust uit! Ik hoop dat dit zo blijft en dat ik niet te vroeg juich. @Cristel: Leuk dat jullie naar Disneyland zijn geweest!
wat us er met jari dan ? heb ik dr weer overheen gelezen? ooh en t was een leuk uitstapje tot dat cailynn vervelend begon te worden.. ze heeft trouwens weer oorbelletjes
Voor iedereen met een kleintje dat veel huilt; Onze eerste was een huilbaby en dat is vreselijk. Die onmacht, wat te doen, onzekerheid....We hebben nooit kunnen herleiden (ook arts en ostheopaat konden niets betekenen)wat het huilen veroorzaakte ( ook op de arm was hij niet goed te kalmeren) Ik was blij dat ik weer mocht gaan werke; had ik tenminste echte pauzes.....Na 4 maanden werd het langzaam minder. Hij is nu een vrolijke knul van 3jr en 4 mnd, het komt goed.... Levi daarentegen is tot nu toe ( duimen maar) rustig en tevreden. Ik weet niet wat ik meemaak.... Hij komt 's naachts 1 x om 3, daarna 6.30, 9.30, 12.30, 15.30, 18.30, 23.30; iclusief voeding is hij overdag steeds een 45/60 min wakker, de rest slaapt hij tot de volgende voeding. En ja, wel eens een kramp of een poepluier tussendoor. Hij valt uit zichzelf in zijn bedje in slaap, zonder speen... Nogmaals, ik weet niet wat ik meemaak, ik heb het tegenovergestelde helaas ook meegemaakt. Dus dames met (veel) huilende baby's; Sterkte en probeer af en toe je zoon/dochter ergens te laten logeren, ook al gaat dit tegen je gevoel. je hebt het echt nodig om bij te tanken. Groetjes
nikita: heel veel sterkte. Hij is nu op de plek waar ze hem goed in de gaten kunnen houden, en dan is hij ook zo weer thuis hopelijk zonder dat probleem. Vervelend die huilende baby's. Jamelia heeft er nu nog geen last van, maar wat niet is kan nog komen. Ze heeft alleen niet veel geluid (misschien klein gelukje) omdat haar stembanden beschadigd zijn. Morgen naar het huisje kijken, eindelijk... Hoop zo dat het doorgaat. Wordt nu wel eens tijd voor leuke dingen, al kregen we vanmiddag te horen dat we nog niks mogen tekenen. Ben benieuwd wat de volgende "verassing' is.... Ik laat het jullie weten Liefs p.s Jamelia heeft de 3500 gram gehaald
we gaan hier trouwens alsnog een kraamfeest geven, weliswaar gecombineerd met mijn verjaardag maar toch.. iemand tips over hoe we dit het beste kunnen opzetten?
Misscoo gefeliciteerd. Eindelijk hechtingvrij. angel4life heel veel plezier vandaag met het kijken naar de woning. Ik duim voor jullie dat jullie hem krijgen toegewezen. Hier alles rustig. Alyshia heeft gisteren over de dag amper geslapen. Op een gegeven moment was ze gewoon te moe Vannacht gelukkig een goede nacht gehad. Na haar voeding van 22.30 uur heeft ze geslapen tot 6.00 uur. Heerlijk ben zelf ook weer wat meer uitgerust. Hopen dat ze vandaag nog even wat slaap pakt want anders is het vanavond weer drama. Ze heeft gisteravond heel veel gehuild Allemaal een fijne dag en geniet nog even van de temperatuur want na vandaag koelt het wat meer af. Kom straks nog wel even kijken.
Heej goeiemorgen deze morgen! Ja wat klinkt dat positief he?! Klopt.....GOED GESLAPEN! Heb Luna gister avond ingebakerd op bed gelegd om half 8. Ze was wakker en heeft geen kick gelaten. Ben zelf om half 9 naar bed gegaan want voel me nie zo lekker. Hadden de wekker om half 11 gezet, maar allebei er doorheen geslapen. Werd Om half 1 uit mezelf wakker en heb Luna toen dr laatste fles gegeven. En daarna weer ingebakerd op bed gelegd, en ze is weer gaan slapen tot 6u! JOEHOEEEEEEEEEEEEE Zou het inbakeren dan toch helpen bij dr? Met de flesjes gaat het ook goed, maak nu per keer al 120 en ze drinkt hem bijna leeg. De spruw is bijna weg gelukkig. Nu gaan we proberen een beetje regelmaat te krijgen hier, iedere dag beetje dezelfde tijden Luna ingebakerd op bed leggen...
goedemorgen simonne,blij voor je dat je een mooie nacht hebt gehad,hopelijk ligt het aan het inbakeren en word het een gewoonte! missc!de laatste hechting!bij mij is die er vorige week uitgekomen hihi. pfff weet echt niet alles meer. hier heeft jurre ons gisteren liggen gehad.om zes uur gisteravond een fles van 150gedronken,dus moest om negen uur opnieuw drinken.meneerke heeft van zes uur tot twee uur doorgeslapen!en dan om vijf en acht was hij dar opnieuw.had eigenlijk liever gehad dat hij van negen tot vijf had doorgeslapen,dat zijn ook acht uren he haha het is ook nooit goed voor mij he. het probleempje was dan natuurlijk doordat hij acht uur na mekaar had geslapen dat hij om twee uur klaarwakker was!heb ik er een uur en half over gedaan om hem weer in slaap te krijgen. nu ligt hij ook weer te "babbelen" tegen zijn mobiel.hij begint nu echt vlug te veranderen. iemand vroeg hier iets over hoe de andere kleintjes zich bezighouden?wel jurre ligt veel naar zijn muziekje en mobiel te kijken.ook zit hij graag in zijn wippertje rond te kijken. hij is zeer nieuwschierig dus is het liefst uit zijn wiegje hihi