April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat fijn dat er weer goede nachten bij zijn. Hier ook een lange nacht gemaakt :D . Gister rond de klok van 00.00 laatste keer aangelegd en toen weer om 06.45.

Vanmiddag even naar het inloopspreekuur om een keer te wegen.

Kwebbel

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zie dat jij ook ingebakerd hebt Simone. Vannacht de eerste ingebakerde nacht van Roel. (met de Paccodoek). Werkt hier ook echt geweldig! Ik heb hem sinds gistermiddag vier keer opnieuw ingebakerd en elke keer viel hij meteen als een blok in slaap! Vannacht is hij om 5 uur wakker geworden voor een voeding (had om 11 uur de laatste gegeven) en daarna doorgeslapen tot half 9. Ik ben dus heerlijk uitgerust!

Miss C: Fijn dat je hechtingen eruit zijn!

Ik ga vandaag naar het CB voor het eerst. Ben benieuwd naar zn gewicht.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames.

hoe gaat het hier?
    gisteravond lekker tijd voor mezelf gehad vanaf half 9 :D
    meneer was compleet in dromenland, we moesten em zelfs wakker maken voor de laatste voeding, en dat ging niet echt makkelijk hahaha.

helaas kwam hij daarna toch om 4 uur weer, en vanmorgen moesten we em weer wakker maken voor een voeding, om half 8.
    We moesten naar het consultatiebureau, en op een lege maag werkt dat niet he :)

maar meneer groeit als kool!
    hij is nu 54,5 cm en weegt 4678 gram :confused: (vorige week 4268)
    Verder alles ff getest en hij is met vlag en wimpel geslaagd voor zn APK :D

18 juni moeten we voor de 1e prikjes :(

4. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Fijn dat de meesten een goede nacht hebben gehad! Hier ook een goede nacht gelukkig. Heb Quinty gisteravond een flesje bijvoeding gegeven met nutriton erin. Eerst 30 cc en toen later nog 40 cc. Toen heb ik haar op bed gelegd, maar helaas spuugde ze om 23 uur alsnog veel voeding eruit. Heb haar toen nog wat bv gegeven en daarna is ze gaan slapen (rond twaalf uur). Ze werd pas om 4.30 wakker en na de nachtvoeding heeft ze niet meer gespuugd. Rond 6.15 ging ze weer slapen tot 10 uur vanmorgen! Joepie! Het enige is dat ze dus echt NIET uit zichzelf in slaap valt in haar wiegje.... Iemand nog tips? 's Nachts een half uur laten huilen zie ik echt niet zitten....

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Emmetje: Het enige wat hier dus goed helpt is een inbakerdoek. Geen inslaapproblemen meer. (terwijl Roel anders wel eens úren wakker was..)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Simone, fijn dat je eindelijk weer een goede nacht gehad heb!
    hopelijk blijft het zo!
    Post komt morgen als het goed is. ;)

Marleen, geldt ook voor jou! ;)
    Kunnen jullie weer even bijkomen.

Cynthia, Tygho groeit lekker :D

Sharon, zal voor je duimen morgen dat jullie het huisje krijgen.
    Jamelia doet niet onder voor de andere april baby's, met haar gewicht.

Nichy, al nieuws van Jari?

Hier vandaag ook weer geslapen van 11- 6! Heerlijk :D

7. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Is dat niet te warm nu? Quinty trapt zelfs het lakentje nog van zich af nu met dit weer. Waar ik alleen bang voor ben met zo'n inbakerdoek is dat Quinty zich niet goed kan omdraaien als ze moet spugen en dan zou stikken... Ik durf het nu dus nog niet zo goed aan...

8. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    O ja, ik las ergens over ontroostbare baby's (oomissco): rond de 5 weken maakt iedere baby een zogenaamd sprongetje in zijn ontwikkeling. Voorafgaand aan zo'n sprongetje zijn de meeste baby's nogal hangerig en huilerig en erg aanhankelijk aan hun moeder. Lees er maar eens over in het boek Oei, ik groei (verkrijgbaar bij prenatal) of op internet even googlen op oei, ik groei.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh echt waar ja?
    nou dan moet ik em maar lekker verwennen de komende week hhaha.
    we zijn net even naar het gemeentehuis geweest voor de papieren voor het aanvragen van ouderlijk gezag voor harmen en heb tygho heerlijk in de draagzak meegehad.
    vindtie erg fijn :D

10. Niet meer actief

Hallo meiden,

Wat fijn dat de kindjes nu lekker doorslapen! hebben jullie verdiend hoor.

Straks kijken naar het huis, maar net een heel vervelend telefoontje gehad van de gemeente.
    Ze weten niet zeker of ze ons kunnen helpen met de verhuiskosten, dus konden we volgens haar beter niet accepteren.
    Maar als ik niet accepteer komt Jamelia niet naar huis... heel moeilijk allemaal dus.
    Verder zijn we bij allerlei instanties aangemeld door die vrouw (die we niet eens persoonlijk kennen) omdat ze bang is dat er in de toekomst wat mis gaat als Jamelia thuis is.
    Dus heeft ze ook de AMK maar ingeschakeld... vond het nou niet echt fijn om te horen, al had ze er wel goede bedoelingen mee.
    Wat moeten ze wel niet denken, dat wij haar mishandelen ofso?

Maargoed, hopelijk wordt deze dag toch nog beter met die woning, want of ze nou wil helpen of niet, dat huis hebben we gewoon nodig.
    En we redden het ook wel zonder haar hulp (wordt er ondertussen na zoveel maanden beetje ziek van).

Fijne dag allemaal en zodra ik iets weet horen jullie het.

Liefs

11. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Suc6 Sharon! Wel een toestand zo zeg...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff het gaat lekker ofniet :(

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje, komt er ook nog een keer iets positiefs bij jullie! :(

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan het trouwens zijn dat ik alweer ongesteld ben?

ik verlies ineens weer helderrood bloed :(

15. Heej ben ik ook weer ff:

@MIssc. jullie mannetje groeit goed zeg!
    Lekker verwennen je mannetje.
    En fijn dat je hechting eruit is!

@Sharon: Meid het zit jullie ook echt niet mee he.
    succes met t kijken vanmiddag

@marleen: Lekker he dat t inbakeren helpt, hier ligt Luna nu ook al weer 2u te slapenIN DR BEDJE! lekker ff tijd voor wat anders.

@Corina, dank je wel voor t opsturen. Heb alleen een probleempje...kan t pas vrijdag overmaken. Want mn pasje is gesneuveld en krijg vrijdag n nieuwe. En er zit hier in de buurt geen bank om er ff heen te lopen.
    Maar t komt eraan hoor!

@Emmetje: dat inbakeren is niet zo warm hoor, ik heb Luna gewoon in dr shirtje erin gelegd. Bij mij loopt die doek tot aan dr nekje, dus kan ze makkelijk omdraaien.

Verder ff vergeten wieer nog wat had getypt...sorry

Ga nu ff eten, heb al mn strijk al weggewerkt, 2 wassen gedraaid en opgehangen en de vaatwasser leg gemaakt.
    Heerlijk dat ik daar nu ff tijd voor heb.
    Vind Luna op mn arm ook heerlijk maar kom dan nergens aan toe he!
    En nu heb ik ook ff tijd voor Esmee zonder dat dr zusje er bij zit!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heerlijk he, tijd voor jezelf :)

ik ben nu bezig met mn was weg werken...
    ben de afgelopen weken nog niet erin geslaagd een ritme te vinden dus alles heeft zich opgestapeld.
    ga nu vandaag en morgen alle was er doorheen jagen en vrijdag met mn moeder het huis aan kant maken en dan hopelijk blijven we dan een beetje op rit.
    moet zeggen dat ik het toch wel moeilijk vind een ritme te vinden van Tygho, Harmen,Mezelf en het huishouden.

17. ja heerlijk hoor!
    Een ritme vinden is ook erg moeilijk.
    Ik hoop het hier nu een beetje gevonden te hebben.Maar best moeilijk met 2 kids.
    Maar goed, het komt vanzelf!

18. even voor de dames met fv:
    Hoeveel en hoe vaak bieden jullie een fles aan je kleintje aan?

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Ik lees dat een aantal een goede nacht hebben gehad. Heerlijk.
    Danio komt 1x per nacht, dus mag ook niet klagen.
    De laatste fles had hij om negen uur gisteravond en vannacht kwam hij om 3 uur. Vandaag nog maar even een late fles geven, misschien slaapt hij dan door.
    Gistermiddag de hele middag met Danio bezig geweest. Hij heeft erg last van krampjes, zo zielig. :( Heb hem maar lekker bij me genomen. Nu heeft hij er nog wel last van, maar minder dan gisteren lijkt.

Ik ga nu ff wandelen.

Ben benieuwd naar Kili.

Nicky: spannend zeg bij jullie.

Missc: mooi dat de hechtingen eruit zijn. Ik denk dat je best al wel weer ongesteld kan zijn, maar ik weet het niet.

Fijne dag allemaal, nu ga ik echt wandelen.

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey meiden hier weer een berichtje van mij.

Ik lees wel mee hoor maar kom niet altijd toe om wat te tikken.
    hier gaat alles goed. Me borstontsteking is helemaal over gelukkig.

K ben gister met Dani naar cb geweest voor het eerst. Hij is weegt nu 4585gr en is 53.5 cm. Hij groeit dus goed :D

Het ritme is hier wel aanwezig. Teminste ik doe me dingen die gedaan moeten worden aan mezelf kom ik gewoon niet toe.. wil al heel de week me nagels doen maar daar is gewoon geen tijd voor. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb geleeft te worden.

Sharon, sterkte met alles meid.. ik hoop dat de ellende snel een keer over is bij jullie. Er mag nu wel eens een leuke tijd aanbreken.

meiden met een goeie nacht. GEWELDIG! eindelijk een beetje slaap voor jullie zelf. Meestal drinkt dani om 8 uur 12 uur en komt dan weer om 4 uur.

Deel Deze Pagina