jaja tygho is echt een SUPERKANJER! we gaan vanavond foto's van hem laten schieten bij dezelfde fotograaf die mijn zwangerschaps shoot ook heeft gedaan! hopelijk issie dan wakker en huiltie niet hahaha
Wij hebben ook een sterilisator voor in de magnetron. Doe het meestal om de dag uitkoken. Gisteren naar kinderdagverblijf geweest, voor intake en rondleiding. Kreeg al tranen in mijn ogen toen we aankwamen. Gelukkig had hij het al gelijk naar z'n zin, één van die leidsters had hem mee genomen en toen we terug kwamen lag hij heerlijk te maffen. Hij mag maandag 19 en 26 mei komen wennen. De week erna ga ik al aan het werk, en is het al voor het eggie
Ja, op de ene foto zie ik een heel bol koppie en op de andere helemaal niet Roel staat soms ook heel verschillend op foto's
Ja die eerste foto ligt ie. Misschien dat dat uitmaakt. Als hij zit, zie je echt een beetje zo'n dubbele klus
snik snik, hier vanacht weer drama... wéér vanaf 3u wakker geweest met Luna... Ik dacht echt dat t inbakeren zou helpen...maar helaas...vanacht niet.. Hopelijk is dit 1malig..... Vanochtend naar esmee dr oude pzs geweest om afscheid te nemen. Luna en mn ma gingen mee. Was erg gezellig. gebleven tot 11.45u en daarna Luna bij mn oma ff flesje gegeven. Daarna nog ff boodschapjes gedaan bij de action. Dus net pas thuis.... Vanaaf eet mn ma hier mee, dr vriend zit in duitsland.. en anders is ze zo zielig alleen(zoals esmee dat zegt). Alleen nog ff kijken wat we eten....
Goedemiddag! Was ik weer ff.. VAnuit het huis van mijn ouders.. Wayne ligt lekker te slapen, in het bedje waar ik zelf ook in heb gelegen.. Zal er straks ff een foto van maken... Mijn ouders zijn ff weg, die hadden een afspraak, dus ik heb ff het rijk alleen.. We eten hier vanavond dus vandaar dat ik ben gebleven.. Ach ja.. Ik vermaak me wel.. Gistermiddag was top.. Leuk om de heren weer ff te zien en te spreken.. De ene knuffelde me alsof ie mijn vader was, de andere dook gelijk met zijn hoofd de maxi cosi in, en was op slag verliefd op mijn mannetje.. En de laatste van de 3 heren, gaf Wayne een kusje op zijn koppie.. Zo lief.. HEt zijn gewoon net 3 vrienden, ipv mijn "idolen"... Alheowel ik idolen een stom woord vind.. Ben gewoon gek op hun muziek, en op hun.. @ Sharon, fijn dat het huis jullie tot zover bevalt en dat die anderen hem niet willen.. Gelijk heb je dat je hem accepteerd, anders kon het nog wel eens langer duren voordat Jamelia thuis is.. En idd, eerst de belangrijkste ruimtes opknappen, de rest komt later wel... Wat betreft het uikoken van speentjes en flesjes.. Ik doe ze elke dag in de magnetron-sterilisator.. DAt is eigenlijk geen moeite.. Meestal doe ik het 's morgens ff. Ik weet niet tot wanneer het elke dag moet, maar ik doe het in elk geval tot hij 6 weken is, en dan ga ik het om de dag doen denk ik.. Fijn dat het met Andy wat beter gaat nu.. Hoop dat hij snel verder opknapt!
@Simone: wat vervelend dat het inbakeren vannacht niet heeft geholpen.. Toch zou ik nog wel even doorzetten als ik jou was hoor! Het schijnt dat er soms een terugval kan komen, maar dat later de rust wel weer wederkeert. Gisteravond heeftRoel ondanks het inbakeren ook een uur gehuild. Het schijnt dat ze zich dan verzetten, maar dat het vanzelf weer overgaat. Ik hoop het voor jou ook!
Nou eindelijk heb ik dan de pacco piccolo binnen. Heb gelijk Alyshia ingebakert. Wat denk je... normaal kan ik haar nooit wakker wegleggen want dan schreeuwt ze echt een half uur alles bij elkaar totdat wij haar weer pakken. Nu een kwartier en ze ligt heerlijk te slapen. Dus Marleen ik wil niet voorbarig zijn maar het is echt een superding. Ik bakerde haar al wel in met hydrofiel doeken. Dit hielp ook wel goed maar nu heeft ze zoveel kracht in haar armen gekregen dat ze de armen er uit wurmt. Dat lukt haar nu echt niet meer en dit is veel makkelijker. ik ben even helemaal blij
Ja het werkt goed he! Ik had even een Pacco Comodo geleend van een vriendin (die is veel groter). Vandaag kwam mijn Piccolo binnen en die past een stuk beter. Roel ligt nu alweer drie uur te slapen achter elkaar dus ik ga hem wakker maken voor een voeding! (vier uur geleden voeding gehad).