Gave foto's van iedereen. Wat hier hielp om tijn op speentje te laten zuigen is wat Bv op de speen doen en dan aanbieden. En geduld!
kwebbeltje ja dat hielp hier dus niet meneer trapt er niet in.. mn pink vind ie wel fijn maar dat is het dan ook.. marleen.. ja ze zeggen 2 uur maar bij yorgos zit er soms over dag 4 uur tussen en savonds dna 1.5 uur dat vond de dokter wel ok.. en hij zegt met bv maakt het niet zoveel uit volgens hem dus doe gewoon op aanvraag
Ik hou (met BV) tussen de 2 en 4 uur aan. Ik voed ook op vraag. Soms huilt Roel al heel snel en dan leg ik niet opnieuw aan omdat ik dan niet denk dat hij honger kan hebben.
yorgos valt welles in slaap met voeden dan schrikt ie wakker na 30 min wil die meer eten omdat ie niet genoeg heeft gehad dus dna leg ik m wel op nieuw aan en dan hefet ie ook echt honger.. als ie gewoon wat ligt te sabbelen dan heb ik zoeits van nee en dan geef ik m mn pink
Hier ondanks het inbakeren nu toch wel weer een erg hard huilende Roel... Net heeft hij ruim een uur gehuild (na de voeding). Na twee uur gevoed en nu ligt hij weer aan één stuk door te huilen. Erg vervelend.. Inbakeren leek zo goed te helpen. Ik hoop wel dat het zo stopt..
Er zijn weer mooie foto's voorbij gekomen! Wat hebben we toch mooie baby's he? Ik ga 2 juni weer beginnen met werken. Dat is 2 weken eerder dan gepland. Heb aan de ene kant wel zin, aan de andere kant lijkt het me raar om zonder Jochem te zijn en de zorg uit handen te geven. Maar ja, komt vast goed! Nicky, balen dat Jari nog in het ziekenhuis ligt! Hopelijk vinden ze snel de goede medicijnen
marleen,onze zoontjes sprekenmet mekaar af geloof ik. hier hetzelfde verhaal.de vorige keer net hetzelfde he nu ligt hij vijf minuutjes stil naar zijn mobiel te kijken.heeft een uur over zijn fles gedaan!om uiteindelijk 60cc over te laten.dat was kwart na zes.wss heeft hij nu terug honger.ik probeer het zo llang mogelijk te rekken maar vrees dat ik dadelijk moet toegeven. hier nog een fotootje van drie uur geleden.net voor de huilbui begon
@Tearke: Inderdaad. De vorige keer huilden ze ook tegelijk zo lang. Roel is nu weer in slaap gevallen. Jurre inmiddels ook?
hoi meiden ff snel een berichtje, lekker druk met 2 kids waarvan 1 een beetje dwars Noelle is superzoet, het is nog steeds aanleggen en slapen. Huilen doet ze alleen als ze honger heeft of als haar iets niet zint ( bijv in de box liggen). Ze spuugt nog af en toe, ik heb wel een tip voor diegene die BV geven en de babies spugen. Voedt verticaal ipv horizontaal. De boertjes gaan zo niet dwars zitten zodat je kans heb dat alles er weer uit komt. Bij mij werkt het prima. Pfff werken, ik moet er nog niet aan denken hoor. Ik begin pas in oktober dus mag nog lekker genieten. Ben wel blij met 7 maanden verlof, die zwangerschapsvergifting hakt er toch wel best in.
Mag ik ook meedoen met de huilende/krijsende baby's? Luna ligt ook weer lekker te huilen boven, ondanks t inbakeren..... Ik ga t zeker wel volhouden maar had zo gehoopt dat het nu goed zou gaan..... Ben echt gebroken. Ga zo maar weer naar bed denk.... Wie weet wat de nacht brengt!
Ja, het valt dan zo tegen he, als ze toch lang huilen ondanks het inbakeren.. Ik had dat dus ook. Eerst ging het zo super en als Roel dan toch huilt dan denk ik meteen: Oh nee! Het helpt niet meer.. Maar zo moet ik niet denken.
@4catsandagirl: Hoe kun je vertikaal voeden dan? Ik weet niet hoe ik hem dan aan moet leggen en vast moet houden. Heb je tips?
Dat vertikaal voeden heb ik afgelopen dinsdag ook geleerd van de lactatiekundige. Het kindje zit dan rechtop op je bovenbeen en kan zo bij je borst. (Moet je gewoon eens wat uitproberen). Wil niemand jaloers maken, maar Benthe ligt hier heerlijk in de box te slapen (heb op haar kamertje raam wagenwijd openstaan om het wat af te koelen). Ze is vanavond lekker in bad geweest en heeft daarna een fles bv gehad. Het is bij haar heel verschillend. De ene nacht slaapt ze van 12 tot 6, en de volgende nacht komt ze weer tussendoor. Ik probeer ook zo rond de 3/4 uur te voeden, maar hoe later op de dag, hoe sneller ze weer komt. In de loop van de dag neemt de bv af,waarschijnlijk doordat ik niet genoeg rust neem.
@ nicky vervelend dat jari nog steeds in het ziekenhuis moet blijven....hopelijk vinden ze snel de juiste medicijnen! @ sharon gefeliciteerd met je man, precies 13 jaar jonger dan ik @ corina jeee 2 juni alweer beginnen met werken! Moet er niet aan denken succes met de oefendagen op het kdv Mika is ook in slaap gevallen.....waarschijnlijk heeft hij gewoon erg veel last van maagzuur. Hij valt meestal direct na het voeden in slaap, boertje laten kan er nog net vanaf maar dan is meneer in coma. Legden we hem vervolgens in zijn bedje, werd hij binnen 5 minuten wakker en zette hij het op een krijsen. Gevolg: mijn man en ik liepen urenlang met Mika op de arm. Sinds vanmiddag hebben we het hoofdeinde van het bedje iets omhoog gezet en nu is hij met een klein beetje mopperen in slaap gevallen! En op het cb.....Mika is alweer 55,5 cm lang, geen wonder dat hij maatje 56 nog met moeite past
Kom net terug uit het ziekenhuis (wel slopend hoor, hele dagen in het ziekenhuis van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat) en vind het heel moeilijk om mijn kleine superman daar achter te laten. Zelf kan ik uren naast zijn bed zitten als hij last heeft van het zuur, alleen mijn hand op zijn borstkas wanneer hij een aanval heeft kan hem al troosten en tot rust brengen zodat hij weer verder kan slapen, maar daar hebben ze op de afdeling natuurlijk geen tijd voor. Gevolg is dan dat hij moet huilen en dan moet ie toch wel flink getroost worden om vervolgens weer weggelegd te worden en weer wakker te schrikken van het zuur. Als ik naast zijn bedje zit hoeft ie dus niet (lang) te huilen. Het liefst blijf ik slapen daar maar dat raden ze af omdat ze best vaak heen en weer moeten lopen daar voor andere kindjes ook en je dan dus helemaal geen rust meer pakt. Ook wel waar, maar thuis pak ik ook bijzonder weinig rust zonder mijn kleine lekkere mannetje. Oh wat kan ie lekker knuffelen, ik denk dat ik hem wel 100 kusjes gegeven heb. Kreeg gister een megaserie glimlachjes achter elkaar, zoooo lief, ik moest ervan huilen. Vandaag had hij een bijzonder slechte dag, op sommige momenten wel heel veel zuuraanvallen. Je ziet het hem met een erg pijnlijk bekkie wegslikken, zo sneu. En hij moet er lang niet altijd van huilen, de doorzetter! Ik ben echt heel erg trots op hem. Sorry dat ik niet op anderen reageer, ik heb het wel allemaal gelezen!
@ nicky dikke knuffel meis! ik hoop dat je jari gauw weer lekker mee naar huis mag nemen! @ marleen gewoon een paar blokken hout. Het ledikantje staat niet eens zo heel schuin hoor, maar het lijkt te helpen
Niki: Ik hoop dat jullie mannetje ook snel naar huis toe mag. Weet wat het is om elke dag weer afscheid te nemen. Hopelijk vinden ze snel het juiste middel en kun je hem lekker weer vertroetelen thuis. Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik had vandaag (alweer) bijna ruzie in het ziekenhuis. Ik gaf aan na 4,5 maand een beetje rust en tijd voor mezelf nodig te hebben maar daar werd geen begrip voor getoond. Verder moet ik de voeding die we gekocht hebben (die ziekenhuis op papier heeft gezet) morgen meenemen zodat ze kunnen controleren, alsof ze ons niet vertrouwen. Zit me allemaal behoorlijk dwars. Verder moeten we volgende week vrijdag weer met Jamelia naar het ziekenhuis in zwolle voor de gehoortest. Die zou in dit ziekenhuis gedaan worden, maar zo ineens kan dat niet Denk dat we morgen maar eens moeten gaan praten met het ziekenhuis want zo werkt het niet, elke dag is het wat anders en we weten ondertussen niet meer waar we aan toe zijn. De beslissingen die daar door hun genomen worden krijgen wij pas als laatste te horen, en dat vind ik ook niet echt netjes. Meestal wordt het dan ook nog even tussen neus en lippen door verteld, of in de vorm van oh sorry zijn we vergeten. Verder had mijn vriend vandaag een sollicitatie maar hij is afgewezen omdat hij te duur is. Ja logisch dat iemand van 22 niet gaat werken voor 800 per maand Mielen: Gefeliciteerd! Ik heb ervan begrepen dat je vandaag ook jarig bent. Sorry voor al mijn geklaag maar ik moet het echt even kwijt. Sta de laatste dagen echt op ontploffen. Veel succes allemaal vannacht en ik hoop dat alle april-schatjes lekker doorslapen. Liefs