sorry het word even een ego bericht, ga hopelijk morgen alles bijlezen, maar mijn kleine lieve schattige prinsesje krijst al heel de avond alles bij elkaar gisteren ging het zoo goed, had de puckababy binnen gekregen, heb ik haar om 12 uur ingelegd en ik moest haar om 8 uur! wakker maken voor de fles...dus had zon goede hoop voor vanavond maar dat zit er niet in ben ik bang. kreeg vandaag wel een mailtje van de oei ik groei dat ze nu ongeveer een sprongetje moet hebben, dus dat zou wel eens kunnen kloppen met al dat gehuil vandaag. hopelijk is ze straks zo moe dat ze toch nog in slaap valt, want ik val wel bijna van mijn stoel zo moe ben ik nu verder is de wijkverpleegkundige vandaag geweest, daimy weegt nu precies 4600 gram ze is in 1 week 300 gram aangekomen we hebben haar ook even gemeten en ze is nu al 56 cm! moet 3 juni voor het eerst naar het cb, ben eigenlijk helemaal vergeten te vragen wat ze allemaal doen bij zon eerste afspraak?weet iemand dat? of is het weer alleen maar wegen enzo~? nou ik ga er maar weer eens proberen een speentje in te stoppen nou wil ze gelukkig altijd wel haar speentje, die heeft ze eigenlijk de hele dag in der mond, maar als ze hem niet wil helpt het goed om een druppeltje cinababy op de speen te doen, dat vind ze zo lekker het liefst eet ze dan heel de speen erbij op
hey buddy.. hopeijk is het sprongetje snel over vast wel en verander de tekst onder d banner een s cynthia mooie fotos joh... nicky: ik weet eeen beetje hoe je je voelt... toen yorgos de eerste 5 dagen in het zh lag verschrikkelijk.. maar denk maar zo elke dag stapje dichterbij hopen we dna maar toch.. alleen wel vervelend dta je m niet vaak opkunt pakken dat kom ik gelukkig wel.. weten enu al wat ie heeft//? karin: is de oudste beetje dwars? jaloers of wat heeft ze? simone hopelijk heb je nu ene betere nacht ik ben net naar los angeles geweest.. heb 4 paar slippers gekocht voor cailynn 1 aar slippers een grote elmo en 2 petjes en een belleblaas machine.. mn man 3 bloezen en voor yorgos een grote donky kong zijn jullie ook weer op de hoogte daarna heb ik even snel gezwommen hier thusi was heerlijk zeg.. eertste keer in bikini vond het wel wat onwennig maar goed moet toch en keer.. verder dus heeerlijk weer hier was vandaag 36 graden morgen gaan we vroeg naar een plaats in de buurt van san fransico voor 2 dagen.. kijken hoe het gaat met de kleintjes in de auto we gaan wel vroeg weg om 4 uur sochtends. dan zijn we dr rond 9 uur ofzo.. dan lekker de hele dag beetje rond lopen maar heb ook internet op de kamer dus kom wel een keer kijken
Cristel: Overdag kan ik hem wel vaak oppakken hoor, gelukkig, ik weet zelf hoe ik hem van de monitor moet loskoppelen. 's nachts is mijn grote angst dus zeg maar dat ie niet opgepakt wordt. Ik ga nu weer naar het zh om er de rest van de dag te blijven. Ik hoop nog steeds dat het steeds beter gaat met de kleine Andy. Vergeleken met dat mag je blij zijn dat dit slechts een hevige reflux is!
Goeiemorgen, Hier weer een wat betere nachte gehad. Alleen wilde Luna gister avond niet slapen.... maar na dr laatste fles van 11u heb ik ze om 3u flesje gegeven en zowaar ging ze terug slapen tot kwart over 7! Dus ben weer beetje blijer! @Sab: Daimy groeit goed zeg! en hoe lang ze heeft geslapen...van 12 tot 8! Wow Van oei ik groei kreeg ik ook mail... alleen er staat bij sprongetje bij 5 weken...en ze zijn er pas 3. IS da bij jou ook? @Missc: Mooie foto's zeg! @Sharon: Nou meid lekker allemaal dat het iedere dag anders is...pfff @nikita: Hopelijk mag je mannetje snel mee naar huis! @mielenl: Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd, had t op je hyves ook al gedaan. Luna ligt allemaal geluidjes te maken in de box, zo schattig......
goedemorgen weer een mooie nacht gehad,van half negen tot 4! en dan van vijf(raakte niet in slaap jurre)tot half acht. hopelijk heeft hij vandaag een betere dag dan gisteren.ik weet niet wat er scheelt met jurre maar het is raar.als zijn uur om te eten er is weent hij,en wanneer ik zijn flesje geef is hij de eerste tien slokken tamelijk gulzig en daarna ligt hij maar wat te sabbelen aan zijn speen en heeft moeite om wakker te blijven.hij heeft gisteren 1.5uur aan 150cc gedronken!vannacht beter maar vanmorgen opnieuw hetzelfde.heeft nu zelfs 50over gelaten. nog iemand dat probleem?zou er iets mis zijn of is meneerke gewoon lui missc!wat een mooie fotos!jammer dat ik in belgie woon,zou anders eens het adresje van de fotograaf vragen nikita,hoop dat er gauw een oplossing word gevonden voor je kleine man.
Goedemorgen allemaal, Mielenl Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Nikita23 Wat vervelend zeg. Volgens mij moet je je wel heel machteloos voelen. Sterkte meid ik hoop dat je je ventje snel mee naar huis kunt nemen. Angel4life wat een gedoe toch met het ziekenhuis elke keer. Dat je ook helemaal naar Zwolle moet voor de gehoortest. Belachelijk. Misscoo wat een mooie foto's zeg. Sab ik hoop inderdaad dat het een sprongetje was. Je voelt je zo machteloos als je kindje maar blijf krijsen. Hier kan er ook 1 het heel erg goed. Cristel veel plezier met jullie uitje. Simone wat fijn dat je nacht weer wat beter was kun je even iets bijtanken. Tearke ik ken het probleem niet. Zou niet weten wat je daar nu mee zou moeten.
Hoi hoi, Ben weer een poos niet geweest. Danio heeft wat last van krampjes. Verder gaat het erg goed met hem. Ik zie echt dat 'ie al een stukje groter is geworden. Wat een leuke foto's heb ik trouwens voorbij zien komen. Ik zal dat ook eens proberen, heb nu de link gelezen.
goedemorgen allemaal, hier was het ook een heerlijke nacht. Om 22.30u Erenay zijn laatste voeding gegeven en deze morgen om 5u heb ik hem wakker moeten maken omdat mijn borsten gewoon op springen stonden. na zijn voeding is hij onmiddelijk terug ingedommeld om pas om 8.30 terug wakker te worden. natuurlijk was Elyesa dan wel weer al om 7u wakker . vandaag ga ik een afspraak maken bij de osteopaat. Ik heb sterk het gevoe dat onze jongen ergens last van heeft. hij slaapt goed en eet goed maar als hij wakker is huilt hij aan een stuk en wil hij enkel aan de borst. kind en gezin en de huisarts zeggen steeds aanleggen maar dan lig ik 24/24 met een kleintje aan mijn borst. Ik heb gewoon het gevoel dat er iets scheelt. heeft iemand van jullie trouwens al ervaringen met een osteopaat? mielenl: van harte gefeliciteerd nikita: hopelijk gaat het snel weer beter met je klein ventje
talia,kind en gezin gelooft meestal zijn eigen fabeltjes.gewoon doen wat jij denkt dat je moet doen. je kunt je kind toch niet constant voeden? hou ons op de hoogte he,dacht trouwens dat ik de enige belgische was met twee staan we sterker he hahahaha jorntenfemmigje,wat bij jurre helpt tegen de krampjes is venkeloliedruppels(babyfen noemt het) gewoon te krijgen bij de apotheek pfff wat een strontweer is het zeg.hopelijk veranderd het vlug een beetje vanaf volgende week begin ik een beetje buikspieroefeningen en zo te doen,ben dat blubberbuikje nu wel beu hoor.moet nog vier kilo kwijt,maar dat is het minste van mijn zorgen.gewoon wat steviger zou al leuk zijn
mama's met huilende baby's sterkte! Hier lijkt het wel alsof we een ander kind hebben, Mika huilt helemaal niet meer als we hem in zijn bedje leggen! Nu ligt hij al een uur klaarwakker in zijn bed te brabbelen.....ik dacht dat hij moe van het badderen en eten maar blijkbaar niet dus.
mielenl leuk he dat brabbelen,jurre begint dat nu ook te doen zo af en toe.en zo af en toe een kreet uitslaan van plezier als hij naar zijn mobieltje ligt te kijken. eigenlijk is het echt een droom van een kind hoor,en ik zou nog durven zagen alst manneke ochere een uurke weent haha erg he,bedorven ben ik.besef maar al te goed dat er andere zijn.maar een dag als gisteren daar kan ik echt niet goed tegen,je voelt je echt machteloos dan.hoorde ik hier nogal zeggen
een heeeeele goede morgen ja heel goed want ik word net pas wakker Daimy heeft geslapen van 2 tot 10! en nu is ze nog niet aan het huilen, ze ligt allemaal om zich heen te kijken en van die heeeele lieve geluidjes te maken, ik smelt helemaal weet nu niet of ze zo lang geslapen heeft door de puckababy, of omdat ze zo moe was van dat gekrijs gisteravond *simone de sprongetjes zijn vanaf de uitgerekende datum, vandaar dat onze beebjes dan nu al 5 weken zijn. in die mail over dit sprongetje las ik iets over tranen, nou die stroomden gisteravond bij daimy over der wangetjes, zo zielig om te zien maar denk wel echt dat ze dit sprongetje nu gehad heeft! luna houdt je nog aardig bezig zie ik gelukkig heeft ze toch een paar uurtjes geslapen dan, wat kan een mens daar blij van worden he? hoeveel weegt ze nu? en is de spruw al weg? *nikita sterkte meid, het lijkt me echt verschrikkelijk om je kleintje daar achter te moeten laten! al is het natuurlijk wel goed dat hij nu lekker in de gaten gehouden word. hoop dat er snel een oplossing word gevonden! *femmigje vervelend he die krampjes, daimy had het heel erg, maar sinds we de dr. brown fles gebruiken en de sab simplex druppeltjes is het echt helemaal verdwenen, ze heeft geen krampje meer gehad! *talia ik heb geen ervaringen met de osteopaat maar ik ga er binnenkort wel heen om hem gewoon is naar daimy te laten kijken. was een tip van de kraamhulp. het schijnt dat kindjes die met de vacuum gehaald zijn heel vaak toch wel ergens last van hebben. vaak als ze huilt dan overstrekt ze zich helemaal en dit schijnt ook een teken te zijn dat er iets niet helemaal goed zit. en het kan nooit kwaad toch? heb er veel goede verhalen over gehoord in ieder geval. hoop dat het voor jou ook werkt, laat het even weten he! *mielenl nog van harte gefeliciteerd! *buddy heel veel plezier vandaag! *allemaal : leuke foto's! ondertussen ligt daimy nog steeds lekker te brabbelen in der puckababy zakje moest er trouwens heel erg aan wennen, vond het zoooon zielig gezicht dat koppie wat er bovenuit steekt en die handjes die nergens heen kunnen. maarja als het werkt....
oooooooja juist,mijn vriend en ik hebben trouwens besloten dat ik niet terug aan de pil ga! wat gaan jullie doen. bij ons is het de bedoeling van niet overdreven lang te wachten voor een tweede kindje,mag van mij zo vlug mogelijk hoor hihi we gaan dus gewoon "voorzichtig" zijn en verder zien we wel.heb gezegd tegen hem:ach ja,gewoon geheel onthouding he! haha ben eigenlijk niet zo een heet beest haha om het maar op de man af te zeggen. nee eerlijk,denk dat we echt niet lang gaan wachten voor een tweede en de pil zie ik dus nietzitten voor enkele maandjes.
@Sab: Gelukkig dat Daimy en jij toch nog goed geslapen hebben! Als Roel s'avonds huilt dan slaapt ie 's nachts goed door omdat hij dan moe is. @Cynthia: Mooie foto's!