April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wow Sab *jaloers* wt heb jij lekker lang geslapen zeg! Echt heerlijk lijkt me dat!
    Voel me vandaag ook wel beter omdat ze vanacht iig verder ging slapen na de fles.
    En dat ze om 7.15u wakker was komt door de werkzaamheden hier buiten.
    Ze gaan beginnen met straten en nu waren ze aan t trillen precies onder dr raam, en dat maakt me n herrie!

Luna woog vorige week 3395.
    Moet as woe naar cb.

De spruw is zo goed als weg gelukkig.
    En nu drinkt ze ook stukken beter, 120cc gaat vaak op en drinkt nu om de 3,5 a 4 uur!

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wat heb jij een lekker lange nacht gehad sab ik ben ook jaloers ik ben wel al blij met 5uurtjes hoor.
    ik heb ook alleen maar goede verhalen gehoord over osteopathie dus ga het zeker gewoon proberen.

hier een limburgse tearke ja kind en gezin hebben zo hun eigen theorien...vind ze alleen leuk omdat ik zo kan zien hoe goed de kinderen groeien.

en wat leuk dat jullie zo snel voor een 2de gaan al lijkt me het wel heel zwaar.
    hier gaat het nog met 2 jaar ertussen Elyesa kan al vrij veel zelf.

Na 18u mag ik bellen oor een afspraak bij de osteopaat ik houd jullie op de hoogte.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen van harte gefeliciteerd.

Missco...geweldige foto's.

Sab...heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen. Daar knap je echt van op. Laat je Daimy echt zoveel op de speen zuigen? Ik gebruik hier af en toe ook wel een speentje, maar niet de hele dag door.

Nikita....sterkte.

Jorntenfemmigje...ook prachtige foto's. Mooi manneke.

Tearke....leuk dat jullie weer voorzichtig voor een tweede gaan. Hier zit tussen de eerste en de twwede precies anderhalf jaar.

Simone...fijn dat de nacht weer beter was.

Hier ook weer een goede nacht gehad. Vannacht één keer gekomen voor een voeding...uit bed halen..aanleggen...10 minuten drinken..boeren..in bed leggen en weer beiden verder slapen. Voel me ook goed uitgerust.

Kwebbel

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo heb der net weer lekker in de tummy gedaan, ze ruikt nu zoooo lekker :D

kwebbel, daimy heeft een hele sterke zuigbehoefte dus ze heeft vaak der speentje in ja..vaak valt ze dan in slaap met der speen en dan spuugt ze hem zelf uit, soms echt heel ver hahaha en ik maar zoeken iedere keer.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    over anticonceptie...ik wil gewoon weer aan de pil gaan, lijkt me toch het handigst. weet iemand wanneer je ongeveer weer ongesteld word en wanneer je dan met de pil moet beginnen?

6. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    hi, volgens mij tel je de sprongetjes in de ontwikkeling vanaf de uitgerekende datum - jij was 2 weken overtijd toch? Die moet je er dus bij tellen en dan kom je idd op 5 weken... tijd voor sprongetje :)

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    o bestaat dat dan zo een sprongetje?:) nog nooit van gehoord.mss had jurre dat gisteren dan?of duurt het langer dan 1dag?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daimy vannacht in der puckababy :D
    ze had haar speentje al ´gelanceerd´ en dit was vlak voordat ze 8 uur lang in slaap viel :)

9. Die bakerdoek die ik heb ziet er veel anders uit, maar Luna dr armpjes zitten toch telkens weer omhoog, wel in de doek...maar toch haha
    ze wurmt zich er gewoon uit!

10. ja dan klopt t idd!
    Hopelijk is dat het....

11. Ook ff spammen:

12. [​IMG]

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ohw wat schattig simone! en leuk shirtje heeft luna aan ;)

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dan doe ik ook maar effe mee :)

15. nog 1 om t af te leren.
    deze beer kreeg ze van mn werk

16. ja he! ;)
    op de onderste foto ook dan zeker?

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi ja inderdaad ;) en het zit gewoon nog ruim!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ze zijn toch zo lief he als ze slapen :)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    de laatste dan :) daimy in haar koninklijke trillende wipstoel midden in de nacht haha

Deel Deze Pagina