April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    sorry ik kan het niet laten haha hier nog even een heel lief slaaplachje...en nu stop ik echt ;)

2. ja het past nog heel goed hoor!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat voor doek heb jij dan Simone?

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0

Ik ook ff SPAM!

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vandaag de lactatiekundige toch maar gebeld. Weer veel pijn bij het voeden. De tranen schieten weer in mn ogen bij het aanleggen. Ze was er niet, maar ik zou terug gebeld worden. Zal wel na het weekend zijn verwacht ik.

6. De doek die ik heb is geleend van mn nichtje, weet zo t merk niet eigenlijk.
    Wurmen jullie kindjes ook de armpjes omhoog of zit dat echt goed strak?

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier ligt ze ook gewoon nog met de armpjes omhoog hoor, maar dan wel in de doek zegmaar dus dan liggen der handjes zegmaar net bij haar schouders...eigenwijsje...

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bij mijn doek (Pacco) blijven de armen gewoon langs zijn lichaampje.

Ik heb ook een Puckababy en daar liggen zijn armen los, maar ze blijven dan wel in de slaapzak. Hij kan zichzelf dus niet slaan. Maar bij Roel lag hij toch nog wat te los in die zak dus de Pacco is bij hem toch meer geschikt.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zooo daar was ik ook weer.
    mams is even hier geweest, helpen het huis toonbaar te maken want we krijgen vanavond kraamvisite die de woning ook nog niet hebben gezien.

kwebbel, tygho heeft ook hele sterke zuigbehoefte dus die heeft ook vrij veel zn speentje in.
    het helpt hem te kalmeren bij krampjes, en om in slaap te vallen.
    en heeftie em niet in, issie op zoek naar zn duim maar dat lukt nog niet helemaal :)

en nog ff wat spam!

10. liggen ze dan vast langs zn lichaam? of hoe werkt het bij die van jou?

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, je bakert de armen éen voor één strak in langs zn lichaam. Dit brengt bij Roel pas echt rust. Zijn benen liggen wel gewoon vrij zodat hij wel in kikkerhouding kan liggen.

12. ja in principe is dat met die van mij ook, maar ze krijgt t toch voor elkaar dr armen omhoog te krijgen

13. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Hey meiden,

Even een vraagje:

Onze Lucas heeft sinds gister een beetje dikke tepels.
    Net alsof hij borstjes krijgt.... :-S
    Herkennen jullie dit?
    Van de thuiszorg zeggen ze dat we ons geen zorgen hoeven te maken omdat dit hormonen zijn die hij heeft meegekregenvan de zwangerschap.
    Het zakt wel weer af.
    Maar mijn manlief maakt zich nogal wat ongerust en vroeg of ik hier ook even wilde horen....

Heeft iemand hier ooit eerder van gehoord of heeft misschien één van jullie kids dit ook?

14. BoGi

BoGi Actief lid

2 sep 2007
    148
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Friesland
    Ik zie al dat velen van jullie ook al aan het inbakeren zijn.
    Lucas is ook zo ontzettend druk met zijn handen/armen en benen.
    Het is nu gelukkig weer wat minder warm, want met die hoge temperaturen vond ik er niets aan om die kleine man zo in te pakken.

Mooie foto's weer langs zien komen trouwens! ;)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Die opgezette tepels schijnen vaak voor te komen.

16. Luna had t vorige week ook, komt idd vd hormonen!

17. Hoi meiden.

Ja, Wayne had het vorige week ook. Die gezwollen tepeltjes. De wijkverpleegkundige zei ook al dat dat vaker voorkomt.. Het zakt vanzelf weer af..

Ik ben vandaag erg moe.. De afgelopen 2 dagen denk ik wat te druk geweest.. Ik heb ook nergens zin in vandaag.. Wayne ligt net een uurtje in bed, en het duurde ff voordat hij sliep.. Dus die slaapt nu net.. Ik hoop dat hij het trekt tot een uur of half vijf.. Dan krijgt hij een fles, en kan ik daarna ff lasagne klaarmaken..

Ik zal zo es ff teruglezen.. Heb ik nog niet gedaan vandaag...

18. Ik verveel me een beetje.. Dus ik ga ook ff SPAMMEN!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kwebbeltje fijn dat je zo uitgerust bent....doet een mens goed he zo'n (nagenoeg) ongebroken nacht!

@ bogi klinkt herkenbaar hoor, hier ook een klein jongetje met borstjes :oops:

20. [​IMG]
    Jij zet me op de foto? Dan steek ik lekker mijn tong uit...

Deel Deze Pagina