April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab en Simoon gefeliciteerd met jullie 2 maanden, 2 weken en 2 dagen!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ikke haasten haasten haasten en nu ligt meneertje nog lekker te snurken!

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    aha, nu ben ik ook maar erg klein dus hoef me rug niet te buigen bij het badje, sta gewoon recht op :)

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ryan en ik schelen nog maar 93 cm :) :) :)

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben ook niet zo lang, maar net iets te lang voor het badje.
    Peter moet helemaal krom staan.
    Hihi.... nog even en Ryan haalt je in! ;) :)

6. ben ff boodschappen doen dames, tis droog nu!

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ohhhh wat leuk meiden! Die verhalen van dat we net getest/bevallen of wat dan ook hebben! Echt heel leuk om te lezen! Ik zal het nog even terug zoeken van mezelf vanavond! Ik weet nog wel dat ik tegelijkertijd met Sab VER voor onze NOD getest hadden, en beiden vroegen op het forum of anderen het streepje ook konden zien!

Sab: Hier had ik hetzelfde drama als jij met uit bad gaan en aankleden. Eigenlijk zijn enige echte protest op een dag. Nu haal ik hem uit bad en leg hem gelijk op de grond op z'n schapenvachtje. Hij is dan nog wel halfnat. Dan deed ik de olie van Natusan (die je op een nat huidje moet doen) op mijn handen en masseerde hem net zolang totdat al het water in z'n huidje getrokken was/opgedroogd was. Nu gebruik ik Neutral omdat ik hem verdenk een beetje gevoelig huidje te hebben net als ik. Maar Natusan olie voor natte baby's masseerde lekkerder. Ik draai hem ook even op z'n buik om z'n rug te doen. Dat vind hij dus zo lekker allemaal dat hij er helemaal van gaat kirren. Het drama begint pas als ik zijn armpjes ergens in wil wurmen. Maar hij is dan zo ontspannen dat hij daar niet echt meer een heel punt van maak. Kortom: Gewoon uit bad halen en afdrogen is hier ook een drama, maar op deze manier gaat het wel goed, het is nu echt ons momentje samen op een dag. Ik vijl dan ook gelijk z'n nageltjes tussendoor even en masseer daarna weer verder. Het is ook heerlijk om dat lijfje lekker aan te raken, die beentjes met je hele handen te omvatten enzo.

Ik heb hier een ongeduldige man die boodschappen met me wil doen. Of ik nu eindelijk die computer eens aan de kant wil zetten :)

8. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    haha nikita!heb er ook zo ene.maar owee als ik het hem dan eens vraag(als hij het dan al hoort haha)
    hoe zit het trouwens met jullie uitbreidingsplannen?al in uitvoering of nog onder constructie?hahahaha

ik zit nu weer aan die pc!verdorie toch!

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo kunne jullie nog meer schrijven :(

isra en tearke gefeliciterd met de 3 maandjes he :)

buddy met de 222 :p

boni leuke fotos

isra: cailynn is weer helemaal vrolijk ;)

over t laaste berichtje voro de bevalling kon m even niet vinden maarja ik wist t he... zal wel 4 maart zijn geweest want 4 maart savonds moest ik naar t ziekenhuis :p alleen na de bevalling is wel alles beetje anders gelopen :( maarja hij is gezond ligt lekker te slapen :)

ooh voor de nieuwsgieirge dames mn man was te moe om naar de winkel te gaan dus geen test hahah niet dat t wat uithalde.. heb m dat maar ven uitgelegd maar ga van de week wel even bloedprikken of er wat mis is...

beterschap voor alle zieke kindjes :( (is het zon slecht weer dan ?)

yorgos slaapt nog maar deze morgen kwam cailynn mij wakker maken een keer wat anders :p

10. zo de boodschappen zijn weer binnen.,
    nu nog ff opruimen!
    en Luna naar bed brengen

11. haha tnx!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallo dames daar ben ik weer.

tygho zit helemaal vol met slijm, maar aangezien ik aanleg heb voor bronchitis en het weer er wel naar is begreep de dokter wel dat ik wou komen.
    moet nu voor de voeding even neusspray doen zodat hij iig normaal kan drinken en goed in de gaten houden dattie dus niet uitdroogt.
    Het moet wel gewoon vanzelf overgaan, zo niet dan meteen weer komen.

13. nou missc hoop dat hij er snel vanaf is!

14. nieuwe foto van mn meisjes:

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mn man is net thuis en had wat moois meegenomen van de markt:

Verder nog hetzelfde, Jasmijn heeft af en toe nog een hoestbui maar klinkt niet meer zo benauwd gelukkig. Ze ligt nu lekker in de box te slapen, heb haar lekker beneden neergelegd. Als ze dan zo'n hoestbui heeft hoef ik tenminste niet hard naar boven te rennen ;)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    leuke romper zeg!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat een rust hier ineens :confused:

18. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    dag dames, even een berichtje tussendoor, heb niet alles bijgelezen want jeetje wat wordt er toch veel afgekletst! :-D

las wel iets over snotterende beebjes (tygho geloof ik? ), wat sneu als zo'm klein mannetje zich niet lekker voelt he. beterschap!

en tearke, gaat het al beter met het dochtertje van je zus (of heb ik dat gemist?)

enne gefeliciteerd voor alle beebjes die nu 2 maanden, 2 weken en 2 dagen oud zijn! Nog 1 maand, 1 week en 1 dag en dan zijn ze 3 maanden, 3 weken en 3 dagen, ook maar vast gefeliciteerd daarmee ;)

verder niet zoveel nieuws, de spruw begint minder te worden, heb het op aanraden van de ha even afgewacht en ben nu blij dat ik geen medicijnen heb hoeven gebruiken. als Tijn er last van had gehad was het wel anders geweest he, dan had ik natuurlijk meteen een recept opgehaald!

badjes, wij wisselen douche en tummytub (echt hema) af, vind douchen lekker snel en badderen meer voor het ontspannen. Tijn krijst ook als hij eruit gaat, hij schrikt gewoonvan de overgang warm water - koude lucht denk ik... pak hem direct in warme doeken in, en dan wordtie weer stil.

oei, ik moet nu gaan afwassen van mn lief - hij zou koken, tsja, er zitten nadelen aan die 50/50 deal van ons - namelijk dat ik ook de helft moet doen, haha.

ben vanavond weer druk, ga een houten poppenhuis ophalen om zelf te beschilderen, kraamcadeautje voor het dochtertje van de broer van lief - dus meld me denk ik morgen pas weer.

fijne avond allemaal, enne gefeliciteerd he!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier net getempd, nu 37,0 graden dus das wel ok.
    Had twee pogingen nodig, want ze had een poepbroek dwars zitten en die kwam dus lekker mee :confused: . Gelukkig lag er een luier onder....

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier net getempd, nu 37,0 graden dus das wel ok.
    Had twee pogingen nodig, want ze had een poepbroek dwars zitten en die kwam dus lekker mee :confused: . Gelukkig lag er een luier onder....

Deel Deze Pagina