ik denk dat je het bijna onmenselijk kan noemen, je wilt je kind niet kwijt maar je wilt ook niet dat je kind pijn heb. Je wordt verscheurt tussen die 2 gevoelens. Vreselijk.
ja heel moeilijk.. het doet me al pijn als je er zo aan moet denken. Jeetje.. doet me weer beseffen hoe gelukkig wij allemaal wel niet mogen zijn zeg
i kga in mijn bedje.mijn kleine man eerst instoppen.zo'n verhalen doen je nog maar eens meer genieten van je gezonde kleine vent he? ik mag er niet aan denken dat hem iets overkomt zeg.ik overleeft het niet denkik pff wat een emo dag zeg ga vlug slapen en hoop op een meer enthousiast dagje morgen haha(zowel van mij als van jurre hihi) slaapwel meiden!
ja nu ben ik echt weg hoor.morgen huisje kuisen.heb daarnet gestofzuigd dus dat is al gedaan,nu de rest nog hihi tot morgen !
het lijkt soms allemaal zo vanzelf sprekend maar soms als je er bij stilstaat is het zo'n groot wonder dat alles goed gaat en dat je een gezond kind mag krijgen. Bij zulke beelden ga ik altijd ff naar boven en mijn meiden een knuf geven, ben zo dankbaar dat ze bij me zijn.
truste tearke met het huis kuisen, grappig ik was verleden week op vakantie en het appartement naast ons was verhuurt aan Vlamen. Hun hond had tegen de zetel geplast en ze had alles opgekuist, ik moest gelijk aan jou denken tearke, ik wist gelijk wat ze bedoelde!
zo heb me toch een partij zitten janken! pfff zo heftig... heb ook meteen Daimy helemaal fijngeknuffeld, kon der gewoon niet meer loslaten
no ik heb babyboom van vorige week gekekendie van vandaag zal dr morgen wel opstaan denk ik karin: bij yorgos klopt t ook wel maar hij houd juist niet van drukte en veel mensen om zich heen... wordt ie heeeeel onrustig van
Dionne had dat ook als baby, naar mate ze ouder werd ging het beter. Ze houdt nog steeds niet van drukte en dan drukte met onbekende mensen. Een verjaardag vind ze wel gezellig mits ze de meeste mensen kent, vaak eerst aclamatiseren. Te veel onbekende kinderen vind ze ook nog steeds niks, 1 op 1 gaat veel beter.
ooh toch ook wel... ja yorgos heeft dat dus momenteel super erg.. als t echt te druk is raakt ie ook helemaal overstuur.. totdat we ook echt thuis zjn en slaapt dan ook vrij slecht.. ben benieuwd hoe t gaat als die ouder is.. heb je toevallig ook leeuw
Dames ik ga er vantussen, lekker naar mn bedje, heb morgne een lange dag te gaan! ga om 7.15 de deur uit en ben pas 20.45u weer thuis! pffffff maar dan heb ik weekend! truste allemaal, en nie te veel typen he morgen!
Onbegrijpelijk zo klein en zo sterk. Ik herinner het me nog als de dag van gisteren toen ik het las, hoe kan dat nou, bevallen? Wij zaten nog midden in het proces dikke buiken. Niet te bevatten op dat moment.
truste simone, Leeuw Leeuw is het teken van de zon en degenen geboren onder dit teken hebben doorgaans een warme en liefdevolle persoonlijkheid. Het leeuw-kind is opgewekt en houdt van aandacht en affectie. Ze zijn sterk, moedig en vriendelijk. Hun zucht naar aandacht en affectie kan hen gevoelig maken voor gevlei. Als positieve aandacht krijgen niet lukt kunnen ze genoegen nemen met negatieve aandacht. Deze eigenschappen komen voor bij ieder kind met zon, maan of ascendant in het teken Leeuw. Geboorte - 6 maanden Zonnig en aanhankelijk Over het algemeen heel gezond Amusant en charmand Houdt ervan het middelpunt van belangstelling te zijn. Luiddruchtig en veeleisend vooral als niet snel aan zijn eisen wordt voldaan. Fysiek en emotioneel sterk Houdt van plezier en spannende spelletjes kiekeboe, kietelen enz. Houdt van veel aandacht en lachen Is meer visueel ingesteld dan op gehoor. Heeft veel lof, liefde, lichamelijk contact en aandacht nodig. Houdt er niet van genegeerd te worden 6 - 18 maanden Alert en nieuwsgierig Houdt van ontdekken en delen met anderen Houdt ervan anderen te laten zien wat hij/zij kan Heeft behoefte aan goedkeuring Wordt zich bewust van de persoonlijke macht en het effect dat hij/zij heeft op de directe omgeving. Gaat zich op een bepaalde manier gedragen om iets gedaan te krijgen, kan variëren van charmant tot zeer bazig. Ze zijn zich bewust van de reactie die ze krijgen van anderen en gaan experimenteren met oorzaak en gevolg Hebben behoefte aan aandacht, goedkeuring, goede reactie, sociaal gedrag en delen. Houden niet van genegeerd worden afkeuring of grenzen. 18 maanden - 3 jaar Intelligent, vermakelijk en gul Liefdevol en teder, kunnen zorgzame volwassenen imiteren bij hun poppen dieren of andere kinderen. Kunnen dramatisch reageren en overdrijven Hebben begeleiding nodig bij het leren van verschil tussen een goed verhaal en de feiten. Meisjes leeuwen kunnen op deze leeftijd zeggen dat ze liever een jongen hadden willen zijn. Normaal gesproken vrolijk, maar kunnen chagerijnig worden als zijn zin niet gedaan wordt Dwars en tegendraads, gaat de grenzen uitproberen. Kunnen bazig zijn t.o.v. andere kinderen Humor kan een slechte bui laten verdwijnen. Zindelijkstraining kan het best geregeld worden door mama of een andere vrouw. Leeuw houdt van privacy, maar wil wel graag geprezen worden en zal goed reageren als er een hoop gedoe van wordt gemaakt. Normaal gesproken zullen ze het zich snel eigen maken om de goedkeuring van anderen te verdienen. 3 - 6 jaar Houden van toneel en kunnen nu overdrijving gebruiken om anderen te te amuseren. Zal het gedrag van volwassenen om zich heen nadoen. Blijft vrolijk kijken ook als er geen reden toe is Lief en gul Sociaal en gezellig Kan soms arrogant overkomen als ze zich geen houding weten te geven Kunnen andere kinderen plagen of de baas spelen, omdat ze hun leiderschap uitproberen Wil graag winnen Meisjes zullen proberen te bewijzen dat ze even goed, snel, sterk enz. zijn als jongens. Willen er graag bijhoren Houden van eerlijkheid
hoorde je trouwens die Marinjo op het eind ''ik hoop natuurlijk wel dat het weer een jongen wordt, want jongens zijn leuker, heb altijd met jongens gespeeld enzo'' ''als het een meisje is ja dan is het niet erg maar toch echt liever een jongen'' en die kitty ook: '' ja als het een meisje wordt dan gaat ze straks met roze dingen enzo spelen, nee daar hou ik gewoon niet van'' dat zeg je toch niet...
naja...ik heb het niet gehoord nee, hmmm ik kan me er niets bij voorstellen, jongen, meisje, maakt niks uit. Wie was die Marinjo dan, die van dat overleden kindje?