Welkom Wardsmama. Gefeliciteerd nog met je zoon. Hier wordt lekker geklets en ervaringen gedeeld. Dus ik zou zeggen klets lekker met ons mee. Kwebbel
nou hier ben ik weer wat beter uitgeslapen nog niet super maargoed we zijn vrijdag ochtend om 2.30 vertrokken naar san francisco metd e auto .. we kwamen daar om 12 uru n we zijn een paar keer gestopt dus het duuurde wat langer dan normaal.. de beide kids hebben het goed gedaan in de auto.. maarja we zijn oko wel vaak gestopt door voor.. het was lekker weer en stodn wind dus ik ben erg verbrand yorgos gelukkig niet en cailynn beetje maar.. na 4 uur daar te zijn geweest gingen we naar mn zwager in monterey bay...was weer 2 uur rijden maar goed.. gister zijn we dan naar zn ceremonie geweest omdat ie afgestudeert is en daarna nog even in mnerey bay gelopen.. waar cailynn dr schoen in het water liet vallen.. en we wareen op de pier dus kon m ook niet pakken gister om 19 uur gingen we weg uit monerey bay en zijn 12.30 thuis gekomen snachts dan he.... ben nu wel gebroken maar yorgos was erg lief cailynn soms wat vervelend maarja zijn peuters he eerste foto waarop yorgos lacht
hahaha kan gebeuren mamanona, kom maar gezellig bij onze hyves bij dan! we zijn al met heeeeel veel hier net weer wat kraamvisite gehad weer leuke kleertjes gekregen en een bosje bloemen. strakjes nog ff op visite en dan vroeg naar bed want ik ga morgen weer werken. had het liever nog niet gedaan maargoed, als gastouder heb je geen betaald verlof, niet werken is geen geld. en in principe kan ik best weer werken, dus dan doe ik dan ook maar
welkom wardsmama hier mamas genoeg om mee te kletsen. wij verschonen ook tijdens de voeding want Erenay valt steeds in slap en dan is hij weer goed wakker. hier is het al de hele dag drama. huilen huilen en met niks stil te krijgen heb de indruk dat het iedere dag alleen maar erger wordt. niks is goed eten niet,knuffelen niet wiebelen niet, badje niet echt niks wil hij. ben al de hele dag in de weer met hem hij zoekt steeds naar de borst maar als ik hem aanleg neem hij 2 slokken om het daarna weer op een huilen te zetten. hoop dat ze morgen mijn kereltje kunnen helpen want dit is zo zielig voor hem.
dat is niet fijn talia, hopelijk kunnen ze morgen wat voor je betekenen. (maakt hij niet gewoon een sprongetje? of kan dat nog niet?) welkom wardsmama!
denk niet dat het een sprongetje is het lijkt echt alsof hij schreeuwt van de pijn. hij moet ook veel spuwen maar slikt het gewoon terug in. hoop niet dat het reflux is want Elyesa had dit ook en dat was echt niet leuk meer.
@ wardsmama welkom hier, en nog gefeliciteerd met je zoontje @ mamanona leuk idee hoor, een aprilmamas hyves @ cristel mooie foto's weer (wij hebben in 2005 de san francisco city tour geskipt voor de champcar in san jose ) @ missC he bah, morgen alweer werken! jij liever dan ik @ talia vervelend hoor, dat hij zo aan het huilen is. Was bij ons ook zo, maar nu met rust en regelmaat gaat het gelukkig een stuk beter! Hier net even zoooo zielig....we hadden Mika in bed gelegd, en zoals iedere keer ligt hij al een uur te pruttelen tot hij ineens in huilen uitbarst. Ik gelijk naar boven natuurlijk, heeft hij flink gespuugd; zijn oortje en nekkie helemaal onder (het was zelfs uit zijn neusgaten gekomen)! Dus ik pak hem even op (helemaal fout natuurlijk, mijn excuses aan Ria Blom bij deze), verslikt hij zich ook nog eventjes (dat is altijd best eng hoor, dan stokt zijn adem en loopt hij helemaal rood aan). In elk geval, mannetje weer een beetje schoon gepoetst, bed gedeeltelijk verschoond, even geknuffeld en sindsdien ligt hij alweer drie kwartier te pruttelen....
wardsmama: welkom bij de april mama's Hier zit er nog weinig regelmaat in alles. 's Ochtends slaapt Benthe keurig zo'n 3 uur achter elkaar, maar naarmate de dag vordert slaapt ze steeds slechter en wil steeds weer drinken. Ze is ook wel een beetje zielig. Ze krijgt 's avonds een vloeistof in haar mond tegen een schimmel die ik waarschijnlijk in mijn borst heb en daardoor is haar hele mondje paars. Echt een raar gezicht. (zal zo een foto proberen te plaatsen). Ze heeft er gelukkig geen last van. Heb wel het idee dat de pijn in m'n borst wat minder wordt, maar de pijn aan de tepel niet. Dat komt volgens mij door dat verkorte tongriempje, maar volgens de huisarts kan dat niet. Ben benieuwd wat de lactatiekundige daar morgen over zegt.
rust en regelmaat is hier nog ver te zoeken. maar denk dat ik er vanaf morgen terug mee ga beginnen want het is idd veel beter voor Erenay en Elyesa zelfs hij ligt de laatste tijd veel te laat in bed, dat krijg je als het bezoek blijft plakken tot in de late uurtjes...
Heey meiden, ik ben er ook weer even. Hele weekend visite gehad dus ik ben kapot. Heb dus ook niet alles gelezen. Nikita: Fijn dat het weer beter gaat Ook fijn om te lezen dat het beter gaat met Andy. Van het weekend 2x flink geschrokken. We gaven Jamelia de fles zoals we altijd doen, maar ze begon ineens vreselijk te spugen (wat ze nooit eerder heeft gedaan). Vandaag weer precies hetzelfde.... Wat bleek nou, ze hadden de voeding weer aangepast, en meteen de nutriton eruit gelaten dus waarschijnlijk is dat teveel voor haar geweest. Verder wel goed nieuws, als ze nu 48 uur geen dipjes heeft gaat de monitor eraf. Ze zat van het weekend op 46 uur, dus helaas moeten we opnieuw beginnen, maar het eind begint nu echt in zicht te komen. Verder moeten we vrijdag met Jamelia naar Zwolle voor de gehoortest. Die zou eerst gewoon hier worden gedaan, maar nu is dat ineens niet mogelijk. Viel me wel een beetje tegen, maargoed... Aan de andere kant hebben ze in Zwolle alle mensen rondlopen, dus als er iets is/gebeurd wordt er meteen ingegrepen. Dat zouden ze hier op die manier niet kunnen. Verder hebben we ook post ontvangen voor onze "kraamzorg". We krijgen 20 uur per week voor ong. 3 maanden, dus ik hoop dat het dan helemaal goed komt. Liefs
Ik vind het zelf soms ook erg lastig met de rust en regelmaat. Ik hou met er normaal gesproken goed aan, maar vandaag is mn schoonmoeder jarig en daardoor is het een rommelige en dat is meteen te merken! Roel is nu alweer drie uur achter elkaar wakker en kan nu niet in slaap komen. Teveel prikkels denk ik.. (terwijl hij toch wel daar ook in een bedje heeft geslapen)