April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    missco en Sab: Wat een stoere baby's. Geweldige gezichts uitdrukkingen erbij.

Annika heeft ook zo'n zonnebrilletje in het paars, maar ze wil hem nog steeds niet op (heeft ze al vanaf een half jaar, maar trekt hem altijd van haar hoofd af)

Cristel: Ik hoop niet dat je de hele muur weer over moet verven? Dat zou balen zijn. Annika is ook dol op tekenen, maar ik leg de kleurtjes altijd ver weg, ze mag alleen op papier tekenen. Maar er zal een dag komen dat het mij ook even ontgaat en ze iets anders weet te vinden
    om te kleuren... :(

Benthe heeft totaal geen last van het doorgeknipte tongriempje. Ze is iets rustiger gaan drinken, maar is wel meestal in 20 minuten klaar met 2 borsten. Bij mij doet het nog wel een beetje pijn, vooral links, maar het is nog vol te houden. Ben er toch wel tevreden over.

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    astrid blij dat het beter gaat nu.nu jij nog pijnloos worden :)
    onze jurre is vandaag met moeite al wakker geweest.enkel om te eten en voor zijn badje.hopelijk slaapt hij vannacht ook zo goed :)

tis hier idd zeer rustig

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen

astrid.. cailynn mag ook alleen op papier tekeken... maar ze was volgens mij in de kasten geweest toen ik yorgos even aan het verschonen was ze was al zo stil op dr kamer aan het spelen weet nu dus waarom ze was daar de muren aan het bekladden :(

wat is daimy toch een mooi meisje heeft die zoon van mij god voor me kaar :p

nou hier was het gister noodweer was gewoon eng.. was een torndo waarschuwing.. onweer en bliksem werd er gewoon bang van en een regen en hagel :( nou ik vodn het dus echt niet leuk.. scheet bijna in mn broek maarja.. voor nu is het even over vanmiddag weer het zelfde liedje :(

veder wle goed geslapen werd met knallende koppijn wakker... en natuulijk alle beid e kids ook wakker dus ben al op vanaf half 5 :(

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi

Wat een boefie cristel en dan nog tekst en uitleg erbij geven dat het de baby met mama is.

sab wat een heerlijk poppetje en wat een stoere zonnebril zeg

Simoon, jeetje zeg wat een narigheid allemaal. Hopelijk gaat het wat beter met Corne, maarre zelf ook een beetje rustig aan doen hoor. Als de meiden naar bed gaan even lekker mee gaan!

Miss de ene x heeft ryan ook 56 en de andere x 62, is ook echt verschillend van wel merk en wat een stoer mannetje zeg.

Astrid knippen ze dat gewoon door zonder verdoving? Lijkt me wel heel zielig!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh yorgos heeft wat nieuws. sinds en paar dagen wet ie of ik niet in de kamer ben. zodra hij me niet kan zien is het schreeuwen. ook als ie bij iemand anders is en ik sta dr niet naast net zolang schreeuwe tot dat ik m pak..

ging gister oduche want hij was rustig nou loop de kamer uit en hij begon al. mn man probeerde m stil te krijgen maar hij heeft 15 min liggen huilen tot dat ik m over pakte

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey girls,

Hier heeft er volgens mij eentje last van zijn 8-weken sprongetje. De afgelopen dagen heeft hij heel veel zijn handjes in zijn mond, ook als hij net een fles heeft gehad. Verder best hangerig enzo en hij huilt ook veel dramatischer, soms wordt hij opeens gillend wakker. Hopelijk heeft hij er niet te lang last van. Ben benieuwd wat hij straks dan weer kan! Hij huilt trouwens nog niet met tranen, al zag ik vanmorgen wel dat zijn oogjes vochtig waren, dus zal wel niet lang meer duren.

Jeetje joh sommige alweer ongesteld, hier nog niks.

Leuke foto's ook allemaal weer!

Mielenl fijn dat je nu wel dat spul van de huisarts krijgt. Vervelend dat hij niet wilde luisteren.

Nikita wat vervelend dat het nog steeds niet beter gaat met Jari! Ik hoop echt dat er snel een goeie oplossing is.

Sharon heerlijk dat het huis toch gelukt is! Snel met die kleine naar huis!

Astrid fijn dat de BV al iets beter gaat!

Nou Simone dat klinkt niet best. Hopelijk kun je het weekend een beetje bijkomen.

En nog ff spam:

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo.... Benjamin is lekker aan het badderen! :D

Sab, gave foto! Had het op je site ook al gezien.
    Heb hem vandaag ook binnen gehad. Zal morgen foto maken.

Cristel, wat een boefje!

Simone, doe je rustig aan meid!
    Hoop dat Corne snel beter is. Veel plezier met de bruiloft.

Jochem draagt nu wisselen 56/62. Ligt er een beetje aan van welke winkel.

Even een vraagje voor degenen die Nutriton gebruiken. Ben er nu 3 dagen mee bezig. Hij spuugt bijna niet meer.
    Maar heb alleen gedonder ( :oops: ) met die speen. Is nogal wat dikker. Welke speen gebruiken jullie? En doen jullie bij iedere voeding nutriton?
    Lekkere luiers trouwens met dat spul ;)

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Corina ik gebruik speen 2 van Bibi (zat in een kadodoos). Dat gat is wat groter en daar gaat het goed doorheen. Ja leuk he die poepluiers hihi. Ik gebruik het bij elke fles want anders gaat het meteen weer mis.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik heb difrax flessen.
    Met het kleine gat, heeft ie er echt moeite mee. Medium gaat dan weer te snel. Hij heeft hem dan in no-time leeg. :confused:
    Heb ook al 123 speen geprobeerd, maar maakt niet zoveel uit.

Gebruik het tot nu toe ook bij iedere voeding. Gaat erg goed. Alleen vanochtend ff niet. Toen was hij erg spugerig.

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    pfff hier was het weer even drama...

daimy bleef maar huilen en huilen...pakt der op en ging ze allemaal achter elkaar boeren heel raar..net of ze moest overgeven maar zonder spuug.
    hoorde en voelde het ook helemaal borrelen in der buikje.

toen heb ik haar de fles gegeven om haar wat te kalmeren, ik dacht ik geef haar 40 cc ofzo...maar nee ze heeft gewoon de hele 120cc op , terwijl ze 2 uur geleden ook al gehad heeft.
    daarna meteen weer helemaal in paniek, zo zielig. allemaal kuchen en boeren. toen kotste ze nog even lekker over me heen, allemaal slijm.

er zit haar echt iets dwars, maar hoe het nou komt? ze heeft al de hele dag niet geslapen, en ze is gewoon doodmoe. maar steeds valt ze even in slaap en dan schrikt ze weer wakker en is het weer huilen en allemaal kuchen en slikken en raar doen.

nu ligt ze in de wagen en laat ze weer van alles uit der mond lopen, ziet er uit als water gewoon. hele straal.

als het zo door gaat misschien toch maar even de ha post bellen, of heeft iemand hier nog tips?

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Sab: Ik zou geloof ik ook even de huisartsenpost bellen als ik jou was. Zeker als je het zelf niet vertrouwt.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik zit dan altijd weer te twijfelen..ik heb daar al een keer gestaan, en toen ik daar kwam was er niets aan de hand. voel me dan weer zo lullig :rolleyes:

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab: heeft ze dit altijd al of is het sinds kort? Want als ze het altijd al heeft klinkt het me zeeeeeer bekend in de oren...

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nikita..dat kuchen en slikken doet ze al een tijdje, maar dat ze er zo hard bij krijst echt uren achter elkaar is echt sinds deze week. Dat spugen doet ze normaal ook niet echt.

sinds deze week raakt ze ook iedere keerna haar flesje steeds helemaal in paniek, maar het zijn echt geen krampjes. eerst dacht ik dat er dan een boertje moest komen, maar het gekrijs begint vaak na de boer. dus ik zit nu toch te denken aan maagzuur ofzo wat mee omhoog komt en gaat branden.

en vaak als ze in bed ligt hoor in der allemaal slikken enzo..net of het omhoog komt en dat ze het dan weer wegslikt...tis zo zielig kan het haast niet aanzien :(

nu ligt ze eindelijk te slapen gelukkig, dat mag ook wel na zo'n hele dag paniek, ze was helemaal uitgeput.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en hoe is het nu met jari? is er al iets op gevonden bij hem?

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gelukkig dat ze nu slaapt Sab...

Roel is nu erg van slag. Vanmiddag naar een kennis geweest en dan is hij toch uit zijn ritme. Hij ligt ingebakerd, maar valt niet in slaap. Hij is nu al 1,5 uur wakker en vanmiddag heeft hij ook niet goed geslapen. Vervelend hoor..

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nikita, begrijp ik nou goed dat jullie al voor nummer 2 gaan? ;)

je hebt de smaak te pakken ofniet :)

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hangjeugd :)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    prinsessenspam :D

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    als jullie niet meekletsen dan spam ik gewoon vrolijk verder hoor :)

Deel Deze Pagina