uhm ja vermoeiend was het wel ene beetje want het is ene grote zooi nu.. al sik 1 dag niet opruim hier dan lijkt wel of dr een bom gevallen is.. dus dat ga ik vandaag maar doen.. ach ja heb wel even gerust zo he maar op de bank gehangen met m en tv kijken of op de lap ...
Hallo, ben er ook weer. Was Xena bij het andere forum van April Mama's. Ons zoontje is op 03-04-2008 op de wereld gekomen via een keizersnede. Groetjes Denise
hallo heb nu pas dit topic ontdekt hihi ik ben op tien april bevallen van onze knappe zoon jurre hij woog 3.090kg en was 51cm hopelijk ben ik hier welkom
Idd, kom dit topic ook pas laat tegen, maar ben ook erg lang niet meer op zwp geweest. Heb nog wel even bij April Mama's gezeten onder een andere naam, maar die heb ik laten blokkeren, en hier ben ik weer Liefs Denise
Ik ga zo lekker wandelen met Roel. Het is nog geen stralend weer, maar ik wil toch wel even naar buiten.
Hier gaat ook alles goed. Tijn is weer 60 gram gegroeid. Hij doet het echt fantastisch. Vanmiddag ga ik ook even naar buiten met hem. Heerlijk. Kwebbel
hoihoi, wat yorgos heeft gehad is een regeldag. Noelle heeft het vandaag en gisteren. Gister 4 uur aan de borst gelegen, met tussenposen van even slapen. Ben wat heen en weer gelopen van bed naar bank Heb nog een interessant stuk gevonden over BV: http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-2.html Van deze dokter mag je aan de wijn! Haha ik krijg gelijk trek. Heeft iemand een tip voor obstipatie? iK kan zo moeilijk naar het toilet, het lijk wel gesteente wat eruit komt. Nu heb ik ook nog eens een aambei er bij gekregen door het harde persen, hij bloedde net Ik word er helemaal gek van, naar het toilet gaan is echt iets afschuwelijks geworden. Ik had dit ook bij Dionne, alleen kwam die aambei door de lange persweeen. Daardoor durfde ik niet te poepen en daardoor had ik harde ontlasting. help.
Hier hetzelfde probleem Karin! Ik ga maar weer aan de lactulosesiroop denk ik Hier ook ware gesteentes die eruit komen Ik hou eventuele tips dus ook even in de gaten (hoewel ik het meeste wel geprobeerd heb, zoals veel vezels, meer water, minder melk etc.) Gefeliciteerd trouwens met je kleine! Vandaag alweer een maand, wat gaat dat hard! Ik verbaas me er ook al over dat die van mij morgen alweer twee weken is. Time flies when you are feeding haha. Voel me soms net een melkkoe. Spugen lijkt wel iets minder te worden met die Nutriton voor en na de bv. Wel een gedoe: eerst een papje maken, er een paar hapjes inklooien met een lepelte (lees: het meeste ernaast klungelen waardoor z'n gezicht onder de behangplaksel zit) daarna voeden, boertje laten tussendoor en erna, en weer aan de gang met dat plakkerige dikke spul. Vervolgens hopen dat al die moeite niet voor niks geweest is en alles er in blijft. Ach ja, het houdt je van je straat... Vandaag weer lekker op pad geweest met man en kind. Lekker hoor, ik knap er iedere dag wat meer van op. Ik probeer iedere dag een paar kilometer te lopen, en iedere dag kom ik minder moe terug. Was ik van de week nog helemaal gesloopt bij thuiskomst, nu kom ik alweer redelijk fris weer binnen. Ik vind het wel jammer dat ik geen rust in mijn kont heb om 's middags lekker even te slapen, maar ja misschien heb ik het wel gewoon niet nodig. Lekker (laat) ontbeten op het terras in het zonnetje: Dat is best genieten Vandaag even langs de Prenatal gelopen, de mamamazzeldagen zijn begonnen: 20% korting op alles. De aanbieding van de dag was vandaag zo'n logeerbedje/campingbedje van 49,95 voor 29,00. Die hebben we dus meegenomen, en verder ook korting op de luiers, dus weer drie pakken pampers meegenomen. We hadden drie pakken huggies laatst meegenomen in de aanbieding bij de Etos, maar Jari werd iedere keer zeiknat wakker Hij plast alles er gewoon halfnaast, en hoe ik de luier ook vast maak: bijna iedere keer weer. Met de newborns van Pampers heeft ie daar geen last van. Dat laatste pak Huggies kieper ik dus ook gewoon de prullebak in, heb nu al twee pakken drama genoeg meegemaakt met die dingen.
Wij komen net van het consultatiebureau, en Kyano komt erg moeilijk aan. Dus nu hebben we een verwijzing nodig van onze huisarts, die ons door moet verwijzen naar de kinderarts in het ziekenhuis, maar het probleem is, onze eigen huisarts is er weer niet, dus moeten we het met een andere regelen, die het 'overneemt' van onze eigen arts. We worden zo terug gebeld, en hoop wel dat we vandaag nog langs kunnen komen. Maak me wel zorgen om m'n ventje, hoop niet dat hij iets ergs heeft
oooeeeh de mama mazzeldagen! dat is ook op internet he? ga ik daar ff kijken. heb net bij de trekpleister voor 14,50 9 pakken pampers billendoekjes gehaald! is toch wel een aardig verschil...of van zwitsal 2 pakken voor bijna 6 euro of dit
Denise: Wat vervelend joh. Die van mij valt zelfs af. Zelfde probleem dus. Maandag weer naar cb en anders naar de arts. MissC: Goede tip! Ik ga ook maar even naar de tp van de week denk ik.