Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! 6 bevallen mama's waarvan: 4 goed 2 fout
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! 3 bevallen mama's waarvan: 3 goed 0 fout hey meiden sorry dat ik zolang niet geweest meer ben had even geen internet maar ik ben er weer hier gaat alles geweldig moet nog even alles teruglezen gefeliciteerd met alle baby's natuurlijk Nagéamo doet het geweldig hij slaapt al door van half 8 tot half 8/8 uur hij weegt nu 4500 gram en is 54 centimeter best goed voor een prematuurtje ga nu even snel teruglezen groetjes nathalie
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! Marleen1979 - Jongen - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! 8 bevallen mama's waarvan: 6 goed 2 fout Ik heb de lijst weer evengoed gemaakt. Iedereen staat er tot nu toe op volgens mij.
Weer een super nacht gehad. Roel heeft 8 uur achter elkaar geslapen. Om half 9 laatste voeding en toen kwam ie weer om half 5! Niet verkeerd dus! Leuk idee van die geslachtskalender. Ik ben ook wel benieuwd bij hoeveel mensen het klopt.
hoi marleen oeps iets te enthousiast hahahah o bij mij klopte de geslachtskalender bij alle zwangerschappen groetjes nathalie
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! Marleen1979 - Jongen - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! Esjuh - Jongen - fout! 9 bevallen mama's waarvan: 6 goed 3 fout
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! Marleen1979 - Jongen - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! Esjuh - Jongen - fout! Tearke - Jongen - klopt! Isra - Jongen - fout! Kwebbeltje - Jongen - fout! 12 bevallen mama's waarvan: 7 goed 5 fout Zo, alles weer bijgewerkt!
Hoi, Even nog een berichtje voordat de volgende visite weer op de stoep staat. Vannacht een heerlijke nacht gehad. Om 22.30 is Alyshia gaan slapen nadat ze om 22.15 uur voeding heeft gehad. Lekker doorgeslapen tot 6.45 uur. Ruim 8 uur achter elkaar dus. Dat doet een mens goed. Vanmorgen al visite gehad. Lekker verwend weer met leuke kleertjes. Vanmiddag komt m'n opa weer op visite. Is alleen nog maar op de geboortedag wezen kijken en dan maar een half uurtje dus hij vond het maar weer eens tijd worden. Papa heeft zonet Alyshia haar eerste flesje gegeven. Ze heeft 65 cc op. Wel een aandoenlijk gezicht hoor dat papa zo bezig is met zijn dochter. kolven gaat steeds beter. Ik had vanmiddag alweer 120 cc gekloft. ben blij dat dat zo goed gaat. Nou de visite zal er zo wel zijn dus ik kom later weer even kijken.
@H25: Wij hebben toevallig ook gisteren voor het eerst een flesje afgekolfde melk gegeven. Mijn man vond het ook erg leuk om te doen. Duurde het bij jullie ook zo lang voordat het flesje leeg was? Ik had 40 cc gedaan en dat duurde bijna een half uur
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! Marleen1979 - Jongen - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! Esjuh - Jongen - fout! Tearke - Jongen - klopt! Isra - Jongen - fout! Kwebbeltje - Jongen - fout! oOMissCOo - Jongen - klopt! 13 bevallen mama's waarvan: 8 goed 5 fout ook hier klopt het
bij mij klopte het dit keer niet bij cailynn wel... nou ben oko weer wakker niet veel nieuws te melden eigenlijk hier ook goed met iedereen las ik
Chinese Geslachtskalender Sab85 - Meisje - klopt! Nikita23 - Jongen - klopt! H25 - Meisje - klopt! mielenl - Jongen - fout! Simone - Meisje - fout! Corina - Jongen - klopt! Marleen1979 - Jongen - klopt! mamaatjevan5 - Jongen - klopt! Esjuh - Jongen - fout! Tearke - Jongen - klopt! Isra - Jongen - fout! Kwebbeltje - Jongen - fout! oOMissCOo - Jongen - klopt! Cristel1986 - Jongen - fout! Bri - Jongen - fout! 15 bevallen mama's waarvan: 8 goed 7 fout