April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat een leuk fotos weer.

ik ben op zoek naar een nieuwe camera.. mn man vind dat ik moet wachten maar heb dr bijna stiekem 1 gekocht ik weet hetniet wil wel es ene keer een nieuwe nu na 5 ar deze gehad te hebben :(

ben even snel aan het eten yorgos is boos hi ligt bij mn man en is iks als aan het huilen ofa zeurendd huilen.. hi wilde bime liggen maar ik heb zoooon honger.. dus ben even snel een boterham ana het eten... nou dadelijk maar weer snel naar meneerte toe...

bri ik wilde dat yorgos eens n zn bed ging slapen.. hij ligt nog steeds naast me maar dan letterlijk.. bi mi in bed anders slaapt meneerte niet :(

iemand tips hoe ik m langzama ana in zn eigen bed kan leggen

2. Bri

Bri Niet meer actief

en nu snapt m'n vriend ook iets beter wat ik heb moeten doorstaan, met die voeten tegen m'n ribben aan!

3. Bri

Bri Niet meer actief

cristel: echte tips heb ik niet, deane heeft er eigenlijk nooit moeilijk over gedaan. ik heb hem de afgelopen twee weken al wel af en toe voor z'n slaapjes overdag in z'n ledikant gelegd. dan is het bedje (en de kamer) al een beetje vertrouwd voor hem en ruikt al naar hem.
    voor 's ochtends vroeg (voeding van 6 uur) vind ik het trouwens nog steeds erg gezellig om hem in het grote bed te halen, om nog even verder te snoozen... maar ik kan me goed voorstellen dat je dat niet altijd wilt! (je wilt zelf toch ook rustig kunnen slapen)

4. Bri

Bri Niet meer actief

en nou moet meneertje even een schone luier. heeft net weer met donderend geraas de boel gevuld! tot later!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    a vind het wel gezellig en fin om met hem te knuffelen ook snachts. . alleen als we welles wat intiemer wllen zijn gaat dat zoo moeilik he ;) en strax wil die helemala niet meer in zn eigen bed.. hi doet het nu af en toe ove dag welles maar dan leg ik mn tope erlangs die ik snatchts aan heb

nou ga maar es even douche nou issie lekker rustog in zn wipstoeltje :)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Cristel: Wat gebeurt er dan precies als hij in zijn eigen bed ligt? Huilt hij dan? Hoe lang huilt hij?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel heeft net weer wat afgekolfde melk op uit een flesje. Ik merk dat hij heel erg moe wordt van het drinken uit een flesje. Het kost hem duidelijk meer energie dan uit de borst drinken. Hij wil vandaag ook wat meer drinken dus ik denk dat hij een regeldagje heeft? Zou best kunnen want hij is vandaag precies 6 weken.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Er is niet zoveel meer bij gekletst zie ik :(
    Had geen puf meer om te koken, dus heb maar even frietje gebakken.
    Eten we morgen foo yong hai

Ga ff de site updaten

9. Bri

Bri Niet meer actief

pffff... deane is echt aan het huilen vandaag zeg. heb hem net opnieuw in bed gelegd, maar hij heeft het niet naar z'n zin.
    ik hoor hem nu ook weer jammeren, maar ik laat 'm maar even een paar minuten... misschien valt hij nog weer in slaap.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat ik me afvraag eigenlijk.. Halen jullie je kinderen allemaal al snel uit bed als ze huilen?

11. Bri

Bri Niet meer actief

ik haal hem er meestal wel snel uit, als hij echt huilt tenminste. sinds deze week jengelt hij ook als hij eigenlijk in slaap gaat vallen, dan laat ik 'm dus maar even liggen. maar voor de rest probeer ik in te gaan op wat hij volgens mij aangeeft... en als hij echt gaat krijsen haal ik hem er sowieso uit, dan is hij zo overstuur dat hij toch niet in slaap valt.

's nachts haal ik hem er meestal uit vóórdat hij huilt, maar als hij met gesmek en andere geluidjes aangeeft dat hij wil drinken (voeden op verzoek). of als ik hoor dat hij ligt te poepen, dat gebeurt ook wel 's :)

12. Bri

Bri Niet meer actief

en nu is-ie inderdaad weer stil, ik ga er vanuit dat hij lekker ligt te pitten!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik laat Roel meestal wel huilen. Kan soms ook best lang duren (half uur of zo?). Daarna valt hij dan wel in slaap. Als ik hem er steeds uit haal dan valt hij helemaal niet meer in slaap denk ik.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Dat is niet mijn ervaring... 9 van de 10 keer gaat hij gelijk slapen (hij valt vaak in slaap na het drinken, dus als hij nog bij me ligt). Ik denk dat dit voor grotere kindjes wel opgaat, die kunnen er een spelletje van maken, of gaan sowieso huilen als ze zien dat je weggaat uit hun kamertje.

's nachts huilt Deane eigenlijk nooit, na het verschonen en drinken gaat hij gewoon weer slapen.
    maar misschien is dit bijna andere kindjes anders, Deane huilt gewoon niet veel (veel minder dan het gemiddelde van anderhalf a twee uur per dag waar ze het bij het CB over hadden).

15. Bri

Bri Niet meer actief

o ja, soms laat ik hem wel liggen, maar troost ik hem terwijl hij in z'n bedje ligt. door een hand op z'n buikje te leggen, of door hem even op m'n pink te laten zuigen.
    dat werkt soms inderdaad beter dan eruit halen, omdat hij dan nog veel wakkerder wordt en het lang duurt voor hij weer in slaap valt.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik troost hem soms ook door over zn hoofdje te aaien of de speen te brengen. Roel huilt wel veel en dan is het echt geen doen (vind ik dan) om er steeds heen te gaan en hem eruit te halen. Dan ben ik daar de hele dag mee bezig. Ik denk dat hij dat huilen gewoon echt nodig heeft om in slaap te vallen. Hij is sowieso heel snel overprikkeld. Na verloop van tijd valt hij toch altijd in slaap.

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Heerlijk trouwens dat Deane bijna altijd meteen slaapt zonder te huilen. Roel valt ook regelmatig onder het drinken in slaap, maar zodra ik hem in bed leg is hij weer klaarwakker en gaat weer huilen.

18. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Marleen: nee, ik laat haar eerst even huilen. Het hangt er ook wel van af hoe ze huilt. Met echte harde uithalen, dan weet ik dat ze honger heeft en haal ik haar er sneller uit (afhankelijk of ik niet toevallig net met Annika bezig ben, anders moet ze wel eens even wachten.
    Als ze huilt om in slaap te komen steek ik meestal m'n pink in haar mondje, even zuigen en ze slaapt heel snel.(speen moet ze niet zoveel van hebben).

Hier vandaag naar m'n zus geweest. Hele dag weer onderweg. Wel leuk voor Annika, want iedereen houdt haar wel bezig. Ze liep constant van binnen naar buiten (naar het konijn). Ze was doodmoe op de terugweg in de auto, maar bleef vrolijk babbelen tot we thuis waren (uurtje rijden).
    Tijdens het bbq-en ging ze ook bij iedereen langs om naar lekkere hapjes te bedelen. :)

Benthe heeft zich keurig gedragen. Was rustig aan het rondkijken en ging ook snel weer slapen. Afgelopen nacht ging gelukkig ook goed. Ze was om 22.30 eindelijk in slaap gevallen (was vanaf 4 uur 's middags wakker) en ik had haar om 5 uur vanochtend maar wakker gemaakt omdat m'n
    borsten op knappen stonden. ;)

19. Heej dames, ben ik ook weer.
    Visite gehad vandaag dus had geen tijd.
    En vanaaf nog ff opgeruimd en wat gepoetst.
    Nu zitten we hier met Luna beneden, ze wil weer eens niet slapen.
    Heeft om kwart over 7 flesje gehad, in bed gelegd maar na half uurtje begon ze met huilen, eerst zachtjes...maar steeds harder....
    Nu heeft corne ze maar gepakt, ze raakte echt in paniek.
    Ik krijg ze echt bijna niet wakker in bed zeg, baal daar wel van. Bij Esmee ging dat altijd vanzelf, die viel zo in slaap. Luna absoluut niet....
    en als ze dan gewoon wakker lag was t nie erg, maar zo wordt Esmee er ook nog wakker van.
    En nu bij corne op zn arm valt ze in slaap....grrrrr

20. @Ladi: van harte met Benjamin zn 2e maanddag!
    @Marleen: ik laat Luna ook wel ff liggen hoor met huilen, althans..ligt eraan hoe ze huilt. Maar als ze bijv in de box ligt huilt ze, ze vind dat niet leuk. Ik weet dat er dan nix aan de hand is en laat dr dan wel ff huilen hoor.
    @Kwebbel: Leuke foto's zeg!
    @Cristel, slaapt Yorgos echt altijd bij jullie dan?
    Kan je dan zelf wel goed slapen?

verder ben ik t ff kwijt....

Deel Deze Pagina