April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab: Als je kleintje er geen last van heeft om beneden te slapen is het geen probleem toch? Jari (Wibi) wordt er erg onrustig van en heeft heel veel behoefte aan rust en regelmaat. Ik merk dat hij veel makkelijker is wanneer hij weet waar hij aan toe is.

MissC: Jari krijgt 5x150, met de schepjes meegerekend 5 x 165 maar hij drinkt daarvan 150 cc op omdat er in die dr.Brownfles bij mij altijd zo'n 10 a 15 cc achterblijft. Hij woog Donderdag 4700 gram, en zal nu zo'n 4850 wegen. Zolang hij niet aangeeft dat hij behoefte heeft aan meer hou ik het hierbij, en ga ik wanneer we over de 5 kilo heen zijn misschien de avondfles 180 maken of zoiets. Iemand suggesties?

Hij slaapt veel vandaag. Zouden baby's ook duffer worden van slecht weer? Hij had om 14:00 al mogen komen maar ligt nu nog steeds. Ik hoor hem nu een beetje wakker worden, ik ga zijn fles maar alvast klaarmaken.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mika krijgt nu 3 keer 120ml (zonder schepjes) en 3 keer borstvoeding, hij woog donderdag 4750 gram. De flessen gaan meestal wel helemaal leeg. We zijn de bv nu helemaal aan het afbouwen dus hopelijk krijgen we dan iets meer regelmaat in de voedingstijden.

@ simone gave foto's hoor!

@ marleen ik hoop dat het bij Roel ook helpt. Mika spuugt nu inderdaad ook een stuk minder. Hij geeft alleen soms een mondje terug, daarvoor spuugde hij soms echt behoorlijk veel.

Ik kreeg vanmorgen ook wel 1000 glimlachjes van mijn kleine schat.....even spammen maar

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    missc bol is inderdaad met stage lopen, ik heb geen bbl spw3 opleiding kunnen vinden , jij wel?

nikita hier precies hetzelfde , daimy krijgt ook 150cc maar in die dr brownfles blijft inderdaad altijd 10-20cc zitten.
    daimy is al wel 5 kilo en zit nog steeds aan die 150cc maar volgensmij heeft ze daar voorlopig wel genoeg aan, ik geef savonds ook geen 180 en ze slaapt gewoon lekker door altijd.

wibi heeft zn slaap gewoon nodig denk ik, al dat pianospelen gaat nog een hoop energie kosten :)

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    spam!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    kijk, mika drinkt al helemaal zelf uit zijn fles!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hellow

uhm zo alles gelzen helft vergeten zag wel leuke fotos voorbij komen :)

marleen.. ik laat yorgos bijna nooit huilen jengelen wel maar huilen niet.. als hi huilt langer dan 5 min dan wordt zn monde blauw hi is dan zoo bos of overstuur dat ie geen adem haalt ofja het vergeet ofzo. dus pak m vaak binnen 1 min wel op.. overdag slaapt ie welles in zn bedje maar snachts krig ik m dr gewoon niet n.. en kan m wel dr in blijven leggen telkens maar dan slaap ik helemaal niet omdat hi dan ook niet slaapt :( maar gaat steeds bete overdag dus wie weet... wacht op mn barmoeder beer :p die is in nl :)

uhm verder alles lekker vergeten :( fin hoor zon geheugen nou ga even een lueir verschonen hoorde m poepen

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
  8. kili

kili Niet meer actief

Hoi.

Even een ego berichtje ( sorry alweer )
    Andy mag vandaag niet naar huis, hij heeft een vet necrose plek in zijn armpje. Ik zal jullie de details besparen, maar hij heeft nu teveel calcium zijn bloed. Dus meer vocht innemen. Hij heeft dus weer een sonde. Hij drinkt bij ons prima, maar bij de verpleging niet. Grr. Soms....

Ze kunnen geen voorspellingen doen wanneer hij nu wel thuis mag komen. Dus wel zijn nu weer boos en verdrietig. Tuurlijk hij moet beter worden, maar dit is een domper.

Verder ik weet niet meer wie het vroeg, andy is inderdaad thuis geboren, toen naar het plaatselijke ziekenhuis gebracht en toen naar het wkz in utrecht.

Wie weet trouwens hoe ik een foto op het forum moet zetten ? Ik wil andy spammen.

Liefs,

Kili

ps; bedankt voor het meeleven, dat doet een mens goed.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    via tinypic.com kun je foto's uploaden en dan de link hierheen kopieren en dan komt e foto hier te staan.

en wat een domper zeg :(
    natuurlijk moet andy beter worden meis maar kan me voorstellen dat je er soms simpel van word!

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jeetje kili, dat is nou niet het nieuws waar we op zaten te wachten :(
    kanme voorstellen dat het een ongelofelijke teleurstelling voor jullie moet zijn :(

hopelijk is hij snel beter en hij helemaal gezond met jullie mee naar huis! hou je ons op de hoogte?

foto's doe ik ook via tinypic.com maar ik verklein ze dan eerst via zwangerschapspagina anders kan je hem nog niet plaatsen hier. ben wel benieuwd naar jou kleine grote binkie!

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Haha Sab die van jou heeft dus ook al zo'n goede band met haar aankleedkussen. Misschien kunnen ze dan lekker om zich heen kijken ofzo?

Klinkt goed Buddy die opleiding, met 3 dagen per week moet dat wel te doen zijn inderdaad. Lekker hoor!

Mielenl wat een lieve foto's!

Cristel wat vervelend toch dat Yorgos 's nachts maar niet in zijn bedje wil!

Jeetje Kili dat is inderdaad een domper! Tuurlijk moet hij eerst beter worden maar je wilt gewoon lekker je kindje thuis hebben.

Hopelijk zijn in juni dan toch eindelijk de eerste en laatste april baby's thuis.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    eete kili wat erg zeg.. hopelijk mag die snel naar huis... ligt ie ver van jullie? ik leef echt met jullie mee een kindje in het zh is echt niet leuk en nu alweer een domper hopelijk komt ie er snel boven op

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ladi ze ligt inderdaad altijd meteen helemaal om zich heen te kijken, heb ook het idee dat ze het wel fijn vind om zo helemaal recht en plat te liggen.

nu je het zegt trouwens, inderdaad de 1e en de laatste april baby's zijn nog niet thuis...nog nooit eerder overnagedacht.
    word wel tijd nu ja!

mielenl grappig joh hahaha met die fles. daimy doet ook altijd helemaal der handen erom heen klemmen, best wel irritant soms want dan krijg ik die fles bijna niet in der mond, dat zit ze al helemaal met die handen bij haar mond te slaan en als ze hem dan eenmaal te pakken heeft laat ze ook niet meer los :) en ze is nog best sterk ook :(

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja Sab, kan me je monologen ook nog voor de geest halen hihi, voor jou tijdsverdrijf en voor ons heel leuk om te lezen.

Nikita ben nu ook wel heel benieuwd naar de foto's van jou Wibi, vind je het goed als ik jou ook als mijn vriend op hyves toevoeg? Wie ben jij precies?

Bij mij is ook die muts van felicitas aan de deur geweest maar ik was niet thuis, dus kwam dat even goed uit. Alleen nu had ze een briefje door de deur gedaan en door stond op. Ik trof u niet thuis en heb geen telefoonnummer van u, zou u contact met ons op willen nemen voor een afspraak.
    Nou wat denken jullie dat ik doe hihi.

Ladi, jij ik ben ook echt tot over mijn oren verliefd. Ik heb ook nog nooit van iemand zoveel gehouden als van dit mannetje. Ook van mijn man hou ik zielsveel alleen toch is dit anders.

Net even bij de Ikea geweest een schapenvacht gekocht. Ik heb namelijk een fotocursus gedaan en wil met dit vachtje hele mooie foto's gaan maken van Ryan. Alleen de Ikea is bij ons vandaan een halfuurtje rijden. Nu zeggen ze altijd dat babys van autorijden rustig worden, nou die van mij niet. Ja zolang als dat ik reed ging het goed, maar als ik moest stoppen voor het stoplicht of iets dergelijks dan ging hij het op het gillen zetten.

Die foto van Mika is echt leuk, dat hij zelf zijn flesje beet heeft

Kili wat een grote teleurstelling zeg. Ik hoop echt voor je dat je je mannetje snel mee mag nemen.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ook nog even spammen, mijn liefies

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mooie foto's ook isra!

je ziet echt heel mooi zn mini wimpertjes :D

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo ik heb alle kaarten die we gekregen hadden ingeplakt in een fotoalbum :D. Echt zoiets wat ik normaal veel te lang laat liggen.

Sab ik denk inderdaad dat het een prettige houding is en dat ze lekker overzicht hebben.

Heel herkenbaar dat weg moet wrikken van die handjes als je de fles wilt geven :D.

Het enige voordeel van die felicitas doos vond ik de kortingsbonnen voor pampers :D. Verder is het niks eigenlijk. Kan niet wachten op de 2e doos van Prenatal! Die is wel leuk. Er was er vorig jaar 1 bezorgd voor de oude bewoners, die heb ik zelf maar gehouden (ze waren al een jaar verhuisd en hebben dat bijna nergens doorgegeven blijkbaar) :D.

Mooie foto's Isra!

Hebben die kids van jullie ook van die idioot lange wimpers? Ik ben zo jaloers op die van Ben :D!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kili wat een domper zeg,dat andy nog niet mee naar huis mag! En zeer benieuwd naar de andy-spam :)

@ sab Mika sabbelt op zijn handjes als hij honger heeft, en dan is het inderdaad even wurmen om die fles er tussendoor te krijgen.....dit keer had hij zijn handjes wel heel stevig om het flesje geklemd!

@ isra prachtige foto's hoor van Ryan! En ja, Mika wordt ook altijd rustig van autorijden, gelukkig ook als we even stilstaan ;)

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Och Kili...dit nieuws wilden wij niet horen. Laat staan jullie! Hopelijk mag hij alsnog snel naar huis.
    En bij tinypic kan je ook direct je foto verkleinen ;) (320 x 240)

Kwebbel

Deel Deze Pagina