Isra: Tuurlijk mag je me toevoegen: Nicky-was-here.hyves.nl Volgens mij kun je de foto's ook zien zonder lid te zijn, maar dat weet ik niet zeker...
Nikita heb je uitgenodigd. Ik kan zonder jou vriend te zijn niet op jou hyves omdat ik mijn hyves op alleen vrienden heb staan, dus kan ik ook niet bij andere kijken dat is nieuw. Kili dat verkleinen lukt bij mij ook niet, maar dit doe ik nu eerst via Adobe Photoshop en dan via afbeelding en dan verkleinen. Succes, maar heb al wel je kanjer kunnen zien via de link. Echt een heerlijk mannetje, ik hoop dat hij snel mee naar huis mag en dat jullie hem heerlijk kunnen vertroetelen. Ladi, ik heb ook alle kaarten ingeplakt, ik zat op de 91
Kili, balen zeg! Daswel een flinke tegenvaller. Ben benieuwd naar jou spam Moet hier ook nog alle kaarten opplakken. Heb wel al een berg foto's opgeplakt. Had mooie Winnie de Pooh albums van het Kruidvat. Dus de eerste doe ik nog opplakken. Voor de rest doe ik straks op internet albums maken. Vind ik veel handiger. HEb over de 120 kaarten geloof ik. LaDi, Jochem heeft ook van die mooie lange wimpers. Isra, mooie foto's. Zou ook wel eens een cursus willen volgen. Vind het altijd erg leuk om te doen. Voor de rest ook allemaal erg leuke spam
@Isra:mooie foto's zeg. Wat voor cursus heb je gedaan? @Kili, jeetje meid dat is balen dat hij nog niet naar huis mag... Ik heb de kaarten allemaal nog in de kamer staan, had da bij Esmee ook 6 wkn. Bij Esmee toen ook slingers, maar die heb ik nu nie opgehangen, vond da zonde in het huis..... Ik heb nu de eerste fotos besteld bij hema, maar ga ze gewoon in insteekhoesjes doen.Heb n hekel aan plakken.... Ga per jaar van die fotoboeken laten maken, of van bijzondere dingen al tussendoor. Wil het van Esmee ook nog doen, dus heb nog werk genoeg! haha
hoi meiden, hier ff een spam van mij. Helaas ben ik niet zoveel meer online maar lees wel alles hoor, veels te druk met 2 kids en 3 katten haha. kili wat een domper zeg, hopelijk mag je manneke snel naar huis sharon voor jullie hetzelfde natuurlijk een aantal baby's met reflux; jee soms denk ik wel eens dat noelle dat ook heeft. Soms gaat het goed en soms ook niet. Huilen valt hier wel mee. en wimpers; dionne had ook al van die lange bij geboorte en nu rijzen ze ten hemel, echt van die hele dikke krul wimpers. noelle heeft hele fijne wimpertjes en ik zie ze eigenlijk met de dag groeien maar lange heeft ze niet in ieder geval niet zoals haar zus ze heeft. Misschien dat het nog komt. Ach ook niet zo belangrijk,....... spam
4 cats ook mooie foto, heb jij een speciaal programma, waarmee je de achtergrond zwart wit maakt? Simoon/Corina heb de cursus via de volksuniversiteit gedaan, echt heel leuk en ook echt wel wat geleerd. Ik vind fotografie ook heel leuk, zit er over na te denken om hiermee verder te gaan! Simoon hoe gaat het met Corne? Ik heb ook al een fotoboek bij de Hema gemaakt, vind het wel makkelijk zo online.
hellow.. ben dr ook weer kili wt een schattig mannete en flink zeg karin ook super leuke fotos . nou ga dadelik voor een camera kijken film camera hi heeft het begeven en wil wel alles flimen natuurlijk kaarten hebben we eigenlijk niet veel gehad we krijgen hier meer kleren en geld en al dat soory dingen.. alleen van mn fam in nl kaarten gehad ik moet de fotos nog printen mar zijn dr zoooooveel was bielkar iets van 49 dollar en zijn 15 cent perstuk.. dus zin dr heel wat :S
nee ik gebruik adobe cs2, ik maak een duplicaat, 1 zw/w en 1kleur, dan plakken, knippen maar er bestaan ook progamma's voor
Kili: wat jammer dat het vandaag niet doorging. En vervelend dat je nu niet weet wanneer Andy wel naar huis mag. Hij ziet er in ieder geval heel goed uit op de foto. Trouwens allemaal van die schattige baby's die steeds langskomen. Ik merk dat ik veel minder foto's maak van Benthe dan van Annika. Ik kom er ook bijna niet aan toe. Benthe zit nu trouwens onder de pukkeltjes en is hartstikke verkouden (verstopte neus), zo zielig. Is ook erg onrustig de hele dag.
ah sab wat een lieve foto! heb je dan de box lager gezet? Hier heeft Luna ineens heel erge krampen allemaal. Ze is echt ontroostbaar... Zo zielig, krijg ze gewoon niet stil. Ga morgen ook maar eens zo'n fles kopen net als Sab. Kijken of dat al wil helpen. Of mss andere voeding? Is er iemand die ook speciale voeding heeft?
Leuke foto met dat hangmatje Sab! Roel vandaag weer heel lang wakker geweest en veel gehuild. Nu ligt hij weer lekker te slapen! Elke avond hetzelfde ritueel geloof ik.. Balen dat Luna ontroostbaar is Simone.. Blijft vervelend dat je niks kan doen he..