@nikita: ik had gedacht dat een kindje met de naam Jari vooral enorme voetballende kwaliteiten zou ontwikkelen, maar misschien zit een muzikale carrière er ook wel in! @simone: mooi meisje zeg, en ook leuk gefotografeerd. Deane slaapt meestal in zijn bedje, maar ook wel beneden bij mij op schoot of op een kussen op de bank. In de box wil hij niet meer slapen, hij gaat dan liggen jengelen als hij moe wordt. Als je hem dan tegen je aanhoudt óf in bed legt, is hij heel snel vertrokken. Ik wil trouwens ook graag dat hij in principe overal kan slapen, dan kunnen we hem nog ns meenemen ergens naartoe! Binnenkort ook maar eens oefenen met zn campingbedje (tentje van Nomad). Bovendien vind ik het soms erg vermoeiend, dat naar boven en weer naar beneden slepen; maar de babykamer is ook 2 trappen op vanaf de woonkamer. Ik hoef niet eens naar de sportschool, met al die trappen die ik loop! En wát een knappe kindjes komen er langs: de een speelt al hele pianosonates, de ander drinkt zelf uit de fles en nog één zegt al Hoi tegen zijn zus! Dat aaawoooo (hallo) zegt Deane ook wel s, klinkt grappig! Maar meestal blijft het bij een lieve, zachte euh. Meestal wil hij dan iets in zn mond hebben (zijn hand, mijn borst, noem maar op). @kili: wat een teleurstelling dat Andy nog niet mee naar huis mag. Nu liggen de oudste en de jongste aprilbaby nog steeds in het ziekenhuis . Kom op kindjes, gauw met mama en papa mee naar huis! @sab en ladi: ik dacht dat Deane het leuk vond om verschoond, aan- en uitgekleed te worden (ligt echt naar me te lachen als we dat doen) maar misschien is hij ook een aankleedkussenfan! Ik kreeg van felicitas de doos thuisgestuurd, met een briefje dat de hostess het helaas te druk had om alle huisbezoeken af te leggen. Gut wat jammer nou @Isra, wat leuk, die schapenvachtfotos! Wij hebben de kaartjes niet ingeplakt in een album, maar als een soort collage in een grote wissellijst gedaan. (het zijn er zoveel dat ze 3 of 4 dik in de lijst zitten, maar zo houden we ze allemaal bij elkaar en sommige heb ik meer keren gekregen, dus dat maakt niet uit dat je die niet ziet.)
nou simone ik hoop voor je dat de fles bij jou net zo goed helpt! ik weet hoe erg het is als ze zo erg last van krampjes hebben, niets kan ze dan troosten, dat is zo zielig. hier zijn de krampen gelukkig helemaal verdwenen, we hebben dan de dr brown fles, de sab simplex druppels en doe altijd 2 schepjes nutrilon omneo tegen krampen. dus waar het door komt kan ik niet zeggen maar ik hou het maar zo
ocharme, wat een gedokter met die kindjes met kramp. gelukkig heb jij (sab) een combinatie gevonden die werkt! hopelijk de andere mama's ook gauw... want krampjes zijn inderdaad enorm zielig. En als je dan weet dat het wel tot 4 maanden kan duren, wordt je geduld wel erg op de proef gesteld.
Sab leuke foto! Simone vervelend dat Luna zo'n last heeft! Ah Bri bij jou ook al een aankleedkussenfan , we zouden een hyves op moeten richten . Wat relaxed dat je die doos thuis gestuurd hebt gekregen, handig .
Simone: He vervelend zeg. Hier de minste krampen op gewone Nutrilon standaard 1. Je kan ze volgens mij met geen enkele voeding echt helemaal voorkomen, het hoort er bij de meeste baby's helaas een beetje bij tot ruim drie maanden. Overigens hier heel veel krampen met gewone flessen, zoals de Avent fles. Met de dr.Brownfles gaat het tien keer beter. De krampen lijken hier nu trouwens af te nemen, volgens het oei, ik groei! boek klopt dat wel zo ongeveer na een week of zes. Vanavond even lekker naar de bios geweest met een vriendin. Was erg gezellig!
ik ben dr wel he leuke foto ok nou hoop dat iedereen nu lekker ligt te slapen... en die flessen schijnen ged te zijn simone nikita welke film ben je geweest?
Kili: Ik kan eindelijk je foto zien! Wat een stoere bink zeg! Isra en 4cat: Jullie ook superleuke foto's! Ik kreeg gister helemaal geen foto' geladen, bijna geen sites ook trouwens.... Cristel: Een film met Vegas in de naam, met Cameron Diaz in ieder geval. Heb steeds Leaving las vegas in mijn hoofd maar dat is een hele andere haha. Bri: Ik wou dat ik nog bv kon geven, dat gaf de minste krampen hier, bijna geen krampen kan ik wel zeggen!
nicky dan ben je naar what happens in vegas geweest wat waren jullie vanacht toch aan het doen joh... midden in de nacht op het forum hahaha dalijk naar de VK voor nacontrole... wat doen ze dan allemaal eigelijk?
he meiden ik enner een paar dagen niet geweest en heb een hele hoop bij te lezen. het is hier ook zo druk we zijn 2 maanden geleden verhuisd maar er is hier nog zoveel werk we gaan de badkamer en wc helemaal vernieuwenen zijn nu bijna iedere dag aan het kijken of we wat leuks zien... mijn excuses dus voor mijn vake afwezigheid. hier gisteren voor de 2de keer naar de osteopaat geweest heb echt het gevoel dat ik een ander kindje mee naar huis heb gekregen gisteren.hij huild bijna niet meer en hij ziet er gewoon veel gelukkiger uit echt geweldig dus. snachts word hij maar 1keertje wakker voor een voeding en valt bijna onmiddelijk na de voeding in slaap heerlijk dus. ik ga eens even bij lezen
Nikita de krampen zijn hier inderdaad ook voorbij sindskort, las ook in oe ik groei dat dat vanaf 6 weken minder wordt en meestal helemaal verdwijnt. Buddy bij mij deed ze niks met de nacontrole. Eigenlijk alleen als nabesproken, was wel heel gezellig .
Oja ben trouwens weer ongesteld geworden. Het begon gister al een klein beetje maar heeft zich nu echt doorgezet. Had nooit gedacht dat het zo snel weer zou komen, zeker met mijn cyclus van soms 5 maanden.
hahaha hier ook niks gedaan alleen gekletst. was ook idd gezellig, het was dezelfde vk die me in het begin van de bevalling heeft begeleidt. Ze had tot nu toe niet de kans gehad om langs te komen... ze vroeg wel of ik wou dat ze de hechtingen nog controleerde of dat allemaal eruit was en goed geheeld maar dat was niet nodig volgens mij. ze heeft me ook verteld dat ik helemaal niet 10 weken hoef te wachten met het plaatsen van een spiraaltje dat mag nu al!
Goedemorgen meiden, Ben beetje laat want de thuiszorg is net geweest voor een intake. Vervangende kraamzorg voor Jamelia. Kili: Wat vervelend meid! Ik weet precies hoe je je voelt. Maar geloof me, alles komt goed. Knap ventje heb je hoor Jamelia krijg 510 cc per dag. Vind het wel beetje weinig als ik dat bij jullie zo lees, maar het zal wel goed zijn. Donderdag een gesprek met de kinderarts want ik wordt niet goed van de verpleging die op steeds meer punten langs elkaar heen blijven lopen. Morgen de sis-echo... ben ik ook heel zenuwachtig voor. Verder heeft Jamelia gister geen dipjes gehad (was niet onder de 96%) maar ze krijgt vandaag (hoe kan het ook anders) de laatste prikjes voor voorlopig en daar wordt ze vaak erg ziek van. Dus ik ga ervanuit dat de 48 uur weer opnieuw ingaan Heb het echt zoooooo gehad. Ben me nu maar aan het focussen op de nieuwe woning, en de nieuwe baan van mijn vriend, want de rest zit nogsteeds niet mee... Liefs
goeiemiddag missc ik ken helemaal niets van die studies maar ik zou kiezn voor hetgene waarbij je het meeste bij tygho kan zijn.maar weet niet of daar financieel verschil in zit?moet natuurlijk lukken om alles rond te krijgen ook he ladi!zo mooi gedaan die foto!ben ik stikjaloers op.ik kan daar allemaal niets van zo met programmas werken.dus zullen bij mij simpele fotootjes blijven angel,het gaat echt niet mee he zeg.telkens opnieuw moeten beginnen. denk dat je staat te springen om haar nu eindelijk mee te mogen nemen. slaapt ze snachts al door of weten ze dat ook niet in het ziekenhuis hoop dat het nu gauw zover is voor jullie hier vannacht niet doorgeslapen,doet wel pijn na enkele nachten te kunnen doorslapen haha om 9uur om 3uur en dan om zeven uur. heb hem nu een paar uurtjes bij zijn bobonne gebracht(mijn ma)brrrr dat doet maar raar hoor zo zonder jurre thuis zijn.maar ze vroeg er al zo lang achter. ben het hele huis(weeral)aan het kuisen en ga dadelijk nog strijken.(zit nu met mijn benen omhoog in de zetel,het ligt nog nat van te dweilen haha)
Sharon kan Jamelia nu al wel mee naar huis als ze die 48 uur redt of moet je sowieso op het nieuwe huis wachten? Gelijk heb je hoor, richt je maar ff op de positieve dingen! Tearke thanks, ik heb het van mijn vriend geleerd, die is fotograaf (kan er nog niet van rondkomen helaas ). Ben komt nu al een tijdje 's nachts om 5.15 uur en dan pas weer om 9.15 uur. Heerlijk! Wel lekker toch ff wat tijd voor jezelf of niet Tearke? Ff goed gebruik van maken! Wat is het rustig vandaag trouwens!
ja wel tijd voor mezelf maar doet me wel raar haha dom ding ben ik he,ipv te slapen of iets ontspannends te doen ben ik al mijn meubels aan het versleuren om te kuisen haha nu ga ik strijken,maar geraak gelijk niet in gang doe ik echt niet graag strijken