Hier helemaal makkelijk: manlief is aan et snowboarden (gek met dit weer?) dus eet bij de mc oid. En ik zit bij moeders aan tafel.
mooie hond heb je zeg booky!mats mag er ook zijn hoor hahah niet verkeerd bedoeld he haha kwam lullig over he
hahahahaha jurre ligt in zijn box te vechten met een beer hahaaha ik zou het willen filmen maar hij si aan het opladen dus ja.....
Haha nee Tearke ik snapte hem wel hoor . Thnx zijn er erg blij mee (met Mats en de hond ). Jij had ook weer erg mooie foto's van je binkie..
Ingrid: inderdaad bijv. bij google. Je typt de naam in van het nummer en bijvoorbeeld mp3 download. En dan maar linkjes aanklikken tot je hem ergens gratis kan downloaden. Missc: kijk je uit! Misschien is de hitte in je bol geslagen. Heb je wel genoeg gedronken?
Jeetje krijg gewoon kippevel. Zo'n kindje is toch afhankelijk van je die laat je toch niet aan zijn lot over!
Nou ik kan het niet vinden.. Maar ik moet nu toch echt eerst even iemand in een schone luier hijsen, en een fles in zijn mond stoppen.. Daarna ff een emmer koud water kaarzetten, en Wayne onderdompelen.. Wordt ie lekker fris van..
Meiden kom echt niet meer bij van het lachen. Heb eindelijk alles doorgespit. Ga nu Alyshia eens even eten geven. Tot straks.
Zo, kind weer gevoed en ik zit weer achter de pc. Bij mijn ouders. Ik eet vanavond lekker bij pa en ma. Ouderwets gezellig Hannah was vanmorgen al om 6 uur wakker. Toen heeft ze een uurtje geslapen van half elf tot half twaalf. En daarna helemaal niet meer tot half drie. Toen sliep ze ineens. Heb dr maar lekker doorlaten slapen ook al moest ze om 15 uur weer. Nu heeft ze gewoon een uurtje later drinken gekregen en ze is weer een tevreden kindje. Ligt nu lekker te spelen onder de babygym.