Wat gaan jullie weer snel vandaag. Niet aan het genieten van het mooie weer? Tearke: leuke Jurre spam, stoere pet. Booky ook leuke foto. Die hond is wel erg groot zo bij Mats. Missco: Rustig aan he. Korte nacht en dit warme weer, niet echt goede combi. Vermanen: hier ook weinig slaap vanochtend. Pas om half 1, na de derde voeding (normaal pas om 3 uur) viel ze in slaap tot 4 uur. Komt ook door de warmte dat ze er een beetje af zijn. Hier is iedereen inmiddels weer wakker.Man is met Annika boodschappen doen, Benthe heeft net fles op en ligt luidruchtig te spelen en ik wacht op de boodschappen zodat ik kan koken. Oh, nee, we maken net als eerderen hier een koude schotel. M'n vader en broer komen hier zometeen ook eten. Ze zijn aan het klussen in ons huis.De badkamer begint nu vorm te krijgen.
Ja Vermanen inderdaad en ach Ben was ook de lichtste (ff de prematuurtjes niet meegerekend) met zijn geboorte. Ik ben al hartstikke trots dat hij van een kleintje naar een gemiddeld kindje is gegaan en hij is supergezond dus ik ben happy . Tearke leuke foto's. Die van Mats met de hond is ook heel grappig! Buddy doe maar rustig aan! Al dat bloedverlies kan ook niet echt goed zijn, echt die gyn bellen he! Wij gaan straks naar een verjaardag en krijgen daar ook eten, jummie!
Leuk is dat, babymassage! Hier de cursus al klaar. Jasmijn vond het vooral de laatste paar keren erg lekker..
Wbt ongi, die heb ik al weer 2 keer mogen hebben, joepie (not) Leuke en lieve foto's weer gezien! Mooie hond zeg -inlove- Wij hebben 2 boefjes Djinka en Simba Djinka
Zo denken wij er ook over, het cb dan. Willen tegen het advies van kinderarts ingaan, lijkt mij wel duidelijk. Hier nog geen groente en fruithapjes maar wel een schepje nutrix en diksap in de voeding. Anders wil mevrouw het niet. Als cb het er niet mee eens is, is het hun probleem want kinderarts zei dat het geen kwaad kon
Je zal moeten als je ze bij wil houden he En nu zijn ze ineens weer rustig. Voederrtijd Hannah ligt hier weer lekker in de kinderwagen te dutten. Met die airco dr bij is het bijna te koud om alleen in dr romper te liggen. Maar ja, thuis wil ze niet slapen hé.
PFfffffffffffffff, moest een hele berg bijlezen! Maar heb dit heel vlug gedaan maar weet eigenlijk niet meer wat allemaal. Wel dat er een relletje aan de gang was haha Ik zit nog op mijn werk, nog anderhalf uur en dan ben ik weer klaar tot volgende week woensdag! Emmetje wat een zielige foto's, moest even een traantje laten! Kan er heel slecht tegen om zieke kindertjes te zien, sinds ik zelf moeder ben! Hoop dat het inmiddels alweer iets beter gaat!
Mijn opa en oma hebben al een fiets voor me gekocht, whahaha Moet eerst maar eens leren kruipen Mama is brandweer gek en opa is een ex-brandweerman vandaar dat ik zo'n fiets krijg