Jeeeeeeeeeeh, 1080 is voor mij. Maar ik ga geen samenvatting maken, want ik weet al lang niet meer wat er allemaal is geschreven.
Ja Astrid de samenvatting is voor jou, jij hebt hem geopend! Vond dat trouwens wel een goed idee van Emmetje!
tearke, booky, chelleke, h25 en boni, prachtige spam allemaal! 4cats, wat een figuur he die noelle dat wordt er ook 1 hoor! Simone, eindelijk vakantie! niet zon lekker begin alleen, met je voet..wat hebben wij toch allemaal? Isra SUPERlieve foto van Ryan...het is dat Daimy al bezet is maar anders....
ja ik moet nog iets vertellen...ben ongie geworden! PRECIES na 28 dagen dezelfde cyclus als voor de zwangerschap, dat is wel een goed teken. Hopelijk blijft het zo
Kan me voorstellen dat je toch wel wil weten dat alles het weer doet Ik had trouwens een super cyclus, gemiddeld 28 dgn, maar heeft toch ook 2 jaar geduurd.
Dank je dank je, ach het blijft in de familie! Misschien probeert hij Daimy ook een keer te zoenen, dat had 4 cats (was het toch?) ook met haar zwager!
Mooie en lieve spam voorbij zien komen -inlove- Ik ga mijn mannetje voeden en dan slaapje doen Welterusten allemaal
hallo, ben er ook weer even! zit lekker buiten van de zoele avond te genieten...geen zin om bij te lezen... heeft iemand zin om een samenvatting te tikken vanaf pagina 1030? :-D