Mats krijgt alleen nog bv, maar we laten hem al wel vast 'wennen' aan verschillende groentes... een uurtje per dag...
oooooooooooooooooooooooooooooooooh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Esjuh niet doen!
hihi dani is ook echt een mac baby zo vaak ik naar de mac ben gegaan tijdens de zwangerschap hahah Daimy ook denk ik
allokes mooie nacht gehad om half eeen fles v 210water+7omneo+4nutriton(niet volledig op)dan kwart na 10nog 50vv gedronken en dan geslapen tot 7.30u ga even bijlezen
ja en ik wil ook een samenvatting denk vanaf pagina 1000 maar nou meiden gisteren was ik jarig ontzettend gezellig gehad, was natuurlijk ook wel weer een paar momentjes slikken maar goed we komen er wel ik heb er vertrouwen in nagéamo ligt nog te slapen ben zoooooooo jaloers hahahah nou ga zo even opruimen want van feestjes krijg je zo een rotzooi meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes ook op hyves voor me verjaardag echt lief knuffel nathalie