Sjonge jonge jonge! denk ik een mooie samenvatting te krijgen op pagina 1080, maar niks is minder waar. Jullie snappen natuurlijk wel dat dat bijlezen door niemand meer te doen is he Ik wilde vanmorgen vroeg op staan, want het wordt hier anders zo warm. Wilde nog wat doen voor ik Hannah moest voeden om 8 uur. De was en de bedden... maar ben nu pas wakker. Zit ff snel bakkie cruesli met yoghurt naar binnen te werken. En dan maar snel Hannah voeden, douchen en zien we wel wat waarvan komt.... Dusse mij zie je misschien vanmiddag weer. Doei doei.
nathalie,fijn dat het toch is meegevallen je verjaardag. en die samenvatting.....niet zo heel veel interessant hoor maar wel veel meiden(incl ik)die met je inzaten en zich afvroegen hoe het met je ging een DISCUSSIE(nee geen rel)over fruithapjes,groentehapjes en borstvoeding hoop dat je je gauw weer lekker in je vel voelt
ja voel me stukken beter... ben vanmorgen ongi geworden... en hoe hopelijk houd het bloeden hierna dan op
ZO ben weer bij. Hele mooie spam gezien van iedereen! Nathalie, fijn dat je toch een beetje leuke verjaardag hebt gehad.. Cynthia, hoop dat het idd hierna over is met het bloeden Chelleke, ik was ook altijd ontzettend regelmatig, 28 dagen. Kon er de klok op gelijk zetten. Ben 1 keertje eerder zo'n anderhalve week over tijd geweest, maar we waren toen op vakantie. Kon niet testen op dat moment maar denk zelf wel dat het toen ook raak is geweest. Zit hier moed bij elkaar te rapen voor het strijkwerk (ik heb geeeeeeeen zin).
Oh, ben even gered van het strijken! Jasmijn huilt, die ligt ongetwijfeld weer dwars in bed. Zal het fototoestel s meenemen....
oke heb ongeveer bijgelezen jeetje sab van de trap gevallen ergens komt me dat bekend voor of was jij dat niet naast mezelf dan hahaha christel over een koffer gevallen mag hopen dat dat alle gevallen waren jeetje over het fruithapje zou ik toch nog heel even mee wachten waarom probeer je dan niet een klein beetje rijstenbloem door de fles heen maakt het net even iets dikker @ marleen jaa ik heb nog wat van hem gehoort kreeg een mailtje gefeliciteerd met je verjaardag lief he @bri thanks meid en ik zal hier zeker sterker uitkomen al is het maar dat ik heb geleerd dat je zelfs na 10 jaar iemand niet hoeft te kennen (hoop natuurlijk dat ik een uitzondering ben) @vermanen jeetje hoe bedoel je niet zo erg als mijn verhaal, vind dat toch behoorlijk erg hoor hoop dat alles goed komt met je voor jou ook een dikke knuffel @ladi kijk ik zou het kunnen begrijpen als het daardoor kwam dat hij wegging maar om nou mij met ze 2 zussen door het slijk te halen daarvoor terwijl ik 10 jaar lang goed voor hem ben geweest in goede en slechte tijden voor hem klaar heb gestaan, als hij gewoon had gezegd dat hij het niet meer trok of mij dat niet aan wilde doen dan had ik het een plekje kunnen geven was nog moeilijk geweest want je hebt een relatie in goede en slechte tijden maar goed, maar de manier waarop doet me meer pijn dan het uiteindelijke vertrek van hem (hoop dat je het een beetje begrijpt) @isra bedankt we gaan maar voor het lachen vooral ben toch iemand die graag blijft lachen, een lach smorgens is een verzekerde goede dag zeg ik maar, vooral die foto van ryan en de hond zoooo grappig hahahaha @emmetje als ik jou was zou ik eens voeding voor spugertjes proberen dit komt me namelijk heel bekend voor kimberley van mij had het ook die gaf zo over dat het uit haar neus kwam zelfs, overgestapt op spugertjes voeding en over probeer het eens het is gewoon voeding van nutrilon toen zat het in een gele verpakking het staat er op voeding voor spugertjes @oomisscoo hahaha die in dat badje van tygho chillen man die is gaaaaaaaaaf @4cats dan ben je nog geen slechte moeder jij kon tenslotte ook niet weten dat er een kat in de kamer was gekomen voor de kleine natuurlijk een giga kastmonster hahaha denk dat de kat het toch ook niet zo leuk vond meer en als hij werkelijk gekrabt had had je het echt gezien en dan nog was je geen slechte moeder geweest je bent nu eenmaal moeder van 2 kinderen niet van 1 ik weet uit ervaring hoe moeilijk het soms is om je tijd en aandacht te verdelen over de kinderen knuffel @karin leef je uit hoor met me foto's staan in me album volgens mij kun je die gewoon pakken @angel4life jamelia is echt een mooie meid en eindelijk zie ik een foto van haar waar ze op lacht ben zoo trots op haar sterke meid heeft geknokt en gewonnen o en over dat alleen thuisblijven tuurlijk waarom niet bedoel de maatschappij is hard hoor de kinderen moeten toch leren voor zichzelf op te komen heb nagéamo wel verteld dat hij niet zomaar de deur open mag maken en ik geloof dat hij het daar wel mee eens was bedoel ben ook nog gewoon vrouw hoor naast moeder sorry maar misschien een stomme vraag heeft denise echt zomaar een of ander kindje gefotograveerd of zitten we nu met modder te gooien ik houd namelijk ook wel van een rel hahaha heb toch niets anders te doen bedoel de 5 kids zorgen wel voor hunzelf waarom moeten kinderen eigenlijk gewassen worden bedoel ze worden toch wel weer vies bespaar je de moeite gewoon als het regent zet je kind buiten na de regenbui of na een halfuurtje haal je kind binnen, hopa klaar schoon kind ik snap dat niet hoor en ooooooo die bench heb ik ook waarom mogen de baby's daar niet in bedoel er zit een handig slotje op, ze kunnen er niet uitvallen, als je kindje alles onder heeft geplast haal je enkel de onderste lade eruit even doekje overheen en klaar niets geen gehannes met lakentjes en dekentjes waarom van de kou worden ze hard van en het scheelt mij weer wassen nou heb ongeveer teruggelezen pffffffffffffffffffffffffff ben er duizelig van maar goed meiden lief van jullie dat jullie aan me hebben gedacht moest natuurlijk een hoop regelen en boodschappen doen alleen met 5 kids voor me verjaardag dat ging in etappes natuurlijk hahahaha tja en gisteren kwamen de mensen al vroeg dus kon ik niet even achter de comp zitten om te reageren sorry dikke knuffel nathalie