Leuke foto's voorbij zien komen Hier alles goed, ik schrok om half 10 wakker en vond het wel even tijd om de kleine man wat eten te geven, hihi Vandaag alweer 3 mnd oud, gaat dat toch hard hè Hier trouwens geen onweer gehoord of gezien. Fijne dag allemaal
Wij wonen in een drive-in woning met de woonkamer op de 1e verdieping. Aan de voor en achterkant hebben we een klein balkonnetje. Beneden heeft mijn man kantoor.
Nathali: Onvoorstelbaar hoe positief je blijft onder deze omstandigheden. Ik heb diep respect voor je. (voel me nu schuldig dat ik soms zoveel klaag) Chelleke: gefeliciteerd met Damian zijn 3e vermaanddag.
ah ok astrid, ik snap het. nathalie, er zijn er meerderen hier die hun twijfels hebben of denise wel echt een kindje heeft... zijn zoveel dingen die ze zegt die gewoon niet kloppen(3maand na een keizersnede al weer bezig voor een 2e ) en dit is al het 3e profiel dat ze heeft aangemaakt(weten we van het beheer) bedankt voor de tip van de rijstebloem, doe nu voor de nacht nutriton in de fles en daar slaaptie op door, maar overdag hoef ik dat niet te proberen want dan gaat maar de helft van de fles op en dan heeft meneer geen zin meer....
Leuke spam weer gezien! Simone beterschap met je voet en lekker dat je vakantie hebt! Nathalie wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad, heb je ook zo verdient! IK kan er echt niet bij wat ie jou geflikt heeft, het is zo onbegrijpelijk. Dat zal je zelf ook wel hebben. Hoe gaat het met de kids? Chelleke gefeliciteerd met de 3 maandjes! Gister op een verjaardag geweest en Ben heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Tussen 6 en 7 uur lag hij hier thuis te huilen (moe maar niet kunnen slapen door de warmte) maar toen we om 7 uur op de verjaardag waren (10 huizen verderop zeg maar) was hij heel relaxed. Na zijn fles van kwart over 8 was hij supervrolijk. Later hem boven in bed gelegd (kinderwagenbak) en hij heeft heerlijk geslapen. Hij kwam vanochtend pas om half 10 voor een fles! Hij heeft er gister 4 gehad en dus 20.15 de laatste en dat is dus wel goed gegaan deze 1ste keer. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
Nathalie ik heb echt bewondering voor je positiviteit. Knap hoor dat je na zoiets heftigs toch zo positief kan blijven.
Nou mijn meisje meld zich weer heeft net heerlijk 2uurtjes geslapen. Zal haar maar even gaan halen. Tot later.
Jeetje dat gaat wel erg ver. Heb trouwens even in de burgerlijke stand gekeken (je kunt via de krant in Enschede gewoon op naam zoeken) en er is wel een Kyano geboren rond die tijd....
Hier is het nu prachtig zonnig, alleen erg benauwd, ook boven op de slaapkamers.. Maar Jasmijn slaapt nu, net even gevoed en dat hielp weer uitstekend! Viel al aan de borst in slaap..
Jeetje zeg, wat ben jij toch positief, zo onwijs sterk! Fijn dat je gisteren toch nog een beetje een leuke dag hebt gehad.