ik zou het toch proberen hoor emmetje, het gaat niet om de nutriton maar om de melk he... ik heb er heeeel lang over gedaan, het afbouwen maar in principe kun je wel 1 schepje per dag vervangen... dag 1, 1 schepje, dag 2, 2 schepjes enz
als alles blijft zoals het nuis heeft jurre om 8uur zijn laatste fles,hoop stiekem dat hij die een beetje laat uitlopen en dat hij er vier uur tussen laat.dan is het negen uur trouwens vraagje:jurre word nu bijna vier maand en het is nog heel veel dat hij om de drie uur komt om te eten(behalve snachts),mag dit nog op die leeftijd?of speelt dat geen rol.hij krijgt nochtans al 2flessen van 210water+7omneo+4scheppen nutriton en drie flessen 180water+6scheppen omneo+3scheppen nutriton. meer wil ik hem nu echt wel niet geven hoor. ofwel betert het als hij aardappeltjes krijgt volgende week?we zullen zien zijn er nog die om de drie uur komen?
ff noelle in bedje leggen en dionne ook maar, die is moe van de warmte! Dames er is storm op komst, ray kreeg een waarschuwing op zijn boot, windkracht 10 en veel onweer n regen, ramen dicht en barbeques naar binnen!
Nou, ben er eindelijk weer. Jasmijn had vandaag haar dag niet, ze was erg huilerig. Maar gisteren heeft ze ook weinig geslapen.. t was ook erg warm boven. Vannacht was ze ook al wakker, weer wat verkouden. Ik was ook erg moe en heb vanmiddag even op bed gelegen terwijl mijn man haar bezighield. Gelukkig ligt ze nu lekker in haar bedje! Hoop dat ze de hele avond doorslaapt tot de late voeding... De laptop gaat zo uit ivm aankomend onweer, tot morgen dus!
Het klinkt erg vervelend emmetje. Misschien dat de spruw eraan meewerkt dat ze zoveel spuugt (kan dat?)? Iig een dikke knuffel voor je meisje!
pfffffffffffffff jurre is een ware ramp vanavond!word er echt gek van.het is zelfs zodanig erg dat ik daarnet dacht,dat kan ik niet alleen met een tweede kleintje erbij hahahaha dat is het probleem he,dat ik nu weeral alleen zit met hem.anders kan de man het eens overnemen maar dat is hierniet het geval... ga blij zijn dat het maandag is,heeft nico verlof voor 3weken ga NOG maar eens zijn tuut geven ofzoiets.word echt gek hoor
Ff een vraagje voor de ervaren mama's. Volgens mij komt er bij Ben een tandje door dus ik zit een beetje te lezen over het tandenpoetsen maar zat te denken, moeten ze met babytandpasta het ook uitspugen? Ik kan me namelijk voorstellen dat dat nog wel lastig kan zijn of niet?
Zo ben ik ook even, moet nog steeds bijlezen pffff IK MOET JULLIE IETS VERTELLEN, Daimy rolt van haar rug naar haar buik! *TROTSE MAMA* ze rolt nu 2 kanten op dat gekke meisje van mij heb nog een kersverse spam, van 15 minuutjes geleden in haar bedje: