jazeker! Ik zat al dagen als een echte idioot te kirren boven zijn wiegje, hopend op een lachje, en opeens brak de zon door op dat gezichtje! nog even spam hoor. Hier had ik hem net ingesmeerd met zwitsal factor 50, weekje geleden, vandaar de punkie look :-D
bloempje: bij mij duurde hte bij cialynn tot ik stopte met bv geven na 4.5 dus had niet genoeg melk meer.. kwebbel: ja voor mij is het dichtbij mar ben dr al 2 jaar niet geweest op de walk of fame dan.. effe fototjes schieten post ze dan strax wel voor julli emorgen ooh en heb een nieuwe camera gekocht een roze kan mn man m niet mee nemen 10 megapixxel ik ben hele maal blij krijg m donderdag
Leuke foto bloempje... Ik heb op nti een digitale fotocamera cursus gevonden, mss is dat wat. Idd, wil heel graag leuke foto's maken. Beetje zwart werken mss als ik t goed beheers. NEt als bij v&d kan ik ook wel foto's maken hoor... Luna heeft nu voor de 2e keer uit dr dr brown fles gedronken met de voeding half half en ze ligt al een uur in de box zonder huilen! Zou het nu al helpen? Ik hoop het zo... heb hoofdpijn, ga ff op de bank...
Cristel, heb je Cailynn ook bv gegeven? Vind het vervelend dat hij halverwege in slaap valt. Want je moet het laatste er dan echt in proppen, met behoorlijk wat moeite. Daarna is hij zo weer wakker. Maar dan moet ie echt niets meer. Dan zit hij gewoon te kokhalzen en vieze gezichten te trekken
Ik geef ook borstvoeding maar ben al ongesteld geweest. Nadat ik eindelijk twee dagen van het navloeien af was ben ik gelijk ongesteld geworden. Ben er nu net een dag vanaf gelukkig. Mag toch ook wel na een ruime maand, eindelijk zonder maandverband lopen. Ik hoop voor jouw dat je ongi heel lang wegblijft. Ze zeggen dat het normaal gesproken best lang kan duren voordat het komt als je borstvoeding geeft.
Ik heb Annika 3 maanden bv gegeven. Ik werd weer ongesteld toen ze 6 maanden was. Ik hoop dat het nu ook nog even uitblijft. Het vloeien is nu net sinds zondag gestopt (hoop ik).
Als je op de lijst wilt en je weet niet hoe het moet kan je even pben naar Simone! 26 bevallen April 2008 mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano Bloempje- 15 maart2008 - Tijn August zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina - 1 april 2008 - Jochem Denise787 - 3 april 2008 - Kyano Bri- 4 april 2008 - Deane Robin Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Tearke - 10 april 2008 - Jurre Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan H25 - 17 april 2008 - Alyshia Kwebbel - 20 april 2008 - Tijn AstridvD - 20 april 2008 - Benthe Maria Talia - 20 april 2008 - Erenay Sab85 - 24 april 2008 - Daimy Amina Simone79 - 24 april 2008 - Luna Anicha Agenda Mei 27 mei - Jamelia haar 3e prikjes in het Ziekenhuis 27 mei - oOMissCOo nacontrole VK 27 mei - oOMissCOo -Tygho naar fysio 29 mei - LaDi 13.00 CB (Ben krijgt zijn eerste prikje !) 29 mei - Tearke kind en gezin met Jurre Juni 3 juni - Corina 10.30 uur CB Jochem 1e prik 3 juni - Sab85 14:45 CB 1e controle Daimy 5 juni - Femmigje 11.15 uur CB Danio eerste prikjes. 5 juni -Talia 9.30u huisbezoek van kind en gezin 6 juni - Ingrid77 9.30 CB 1e controle Wayne 7 juni - 4cats noelle dr eerste prikken CB 9 juni - Bri 10.40 CB Deane eerste prikken 9 juni- Sharon sleutel van nieuwe huis 9 juni - Esjuh & Dani 16:20 eerste prik cb 10 juni - Isra cb Ryan 1e prikjes 11 juni - Marleen1979 CB Roel 1e prikjes 11 juni - LaDi jarig, alweer 27 13 juni - oOMissCOo Jarig, 21! 14 juni- Sharon overhuizen naar nieuwe huis 17 juni - AstridvD CB Benthe 1e prikjes 17 juni - Bloempje CB Tijn 1e prikjes 18 juni - oOMissCOo CB- Tygho 1e prikjes 18 juni - Simone cb 14.30 Luna 1e prikjes 24 juni - Talia 10.10u Erenay eerste prikjes Juli 16 juli - Simone cb 9.30 Luna 2e prikjes Augustus 18 aug - Trouwdag Simone&Corné 21 aug - Simone cb 9.40u Luna 3e prikjes Weer aan het werk: oOMissCOo 19 mei (het zit er al weer op!) Corina 2 juni Isra 20 juni Ingrid77 1 juli Simone 2 juli Esjuh 7 juli Bri 7 juli Bloempje 1 augustus Kwebbel 26 augustus Marleen1979 26 augustus H25 1 september AstridvD 1 september Tearke 12 september 4CATS begin oktober Angel4Life (voorlopig niet)
Hoi Allemaal, Zo ben alweer een paar dagen niet geweest.. Ja wel geweest, alleen gelezen , maar niet geschreven.. Kom er steeds niet aan toe.. Elke keer als ik wat wil schrijven hier, laat Wayne zich horen. @ Kili, balen hoor, dat Andy niet naar huis mocht. Hopellijk komt die dag dan toch nog snel. Deze week heb ik het voor mijn gevoel ook onwijs druk.. Vanmorgen naar de gyn geweest voor nacontrole.. Was ook alleen maar ff praten, bespreken hoe ik de bevalling vond. En uiteraard over de anticonceptie.. Wat ik wilde.. Nou daar ben ik allang uit, ik wil een spiraaltje... De pil heb ik destijds zoveel klachten van gehad, vooral de obstipatie. En daar heb ik geen trek in. 19 juni wordt het spiraaltje bij mij geplaatst.. Bijkomend voordeel is, dat door het spiraaltje de ongi minder wordt of in sommige gevallen zelfs helemaal wegblijft.. Ook niet erg dacht ik zo.. Verder voel ik me de laatste dagen niet zo lekker. Heb wat last van mijn keel..Ben wat schor en het doet pijn.. Dus ben maar aan de trachitol.. Als het na het weekend niet weg is, maar ff naar de huisarts.. Verder wordt ik hier helemaal knetter van het ge-emmer met de flesjes.. De "normale" voeding gaat eindelijk goed sinds wij de S-fles van Difrax gebruiken. Maar nu gaat de avondvoeding, de voeding voor hongerige baby's niet goed meer.. De speen raakt iedere keer verstopt.. En als ik een gewone fles gebruik drinkt meneer hem binnen 10 minuten leeg.. Wat me ook niet goed lijkt.. Ik heb echt al heel veel spenen en flessen geprobeerd, maar voor de avondvoeding nog niet de goede fles gevonden.. De dodiefles is geen optie, want daarme gaat Wayne kokhalzen, omdat de speen te lang is.. En de 123 speen van BIBI werkt niet.. Gaat veel te snel.. Nou ja.. Wie weet loop ik nog wel tegen een goede fles of speen aan voor de avond voeding.. Groetjes!
van bloempje heb ik er nie opgezet zo. heb hem niet aangepast. maar idd er klopt maar weinig van...ikzelf ben de laatste bevallen.... Maar volgens mij waren er verder ook geen dames meer die dr eigen erbij hadden gezet of wel?
corin:heb cailynn 4,5 maand bv gegeventoen wilde ze te veeleten en redde ik het net e ochtend en smiddagd had ik al niet genoeg meer maar kwam ook door stress dnek ik en dat is slaap vallen is idd verve;end asl yorgos in slaap valt leg m op bed issie klaar wakker en wil meer bennu tyra show aan het kijken.. is een talk show. zijn vrouwen die al 6 maanden geen sex hebben gehad ze hebben maar 1 keer per jaar sex maar dan duurt het maar 5 min.. omdat ze zich zelf lelijk vinden het is best wel raar om te zien.. mn man is met grote ogen aan het kijken
Ingrid, wij gebruiken ook de S-fles van Difrax. Hier is het ook steeds een geklooi met de spenen. Zeker sinds we Nutriton toevoegen. Tussendoor continu een andere speen er op zetten om te kijken of die wel werkt. Was het vandaag zo beu, dat ik nu Dr.Brown flessen besteld heb! Hopelijk gaat dat wel beter. Jochem word ook altijd zo kwaad, als ik tussendoor de speen verwissel. Balen die keelpijn! Hopelijk is het snel over met de trachitol. Haha... leuk programma, zo te horen Cristel!
Nikita, heb je foto's gezien op hyves, wat een heerlijk mannetje zeg. Miss, tegen mij zei de huisarts dat het spiraaltje zetten na 6 weken mocht, maar zit nu ook te denken dat dat eigenlijk meer betrekking heeft op mijn keizersnede, dus weet eigenlijk niet of dat dan ook voor jou geldt. IK heb hem in ieder geval al wel in huis liggen, dus zodra het weer rooie vlaggen week is, hup erin En wat goed dat je weer gaat studeren, succes! Heb ik jullie de vorige keer zo leuk zitten vertellen dat die muts van felicitas aan de deur was geweest toen ik niet thuis was en dat ze een briefje door de deur had gedaan dat ze mijn telefoonnummer niet had, of ik haar wilde bellen, wat ik natuurlijk niet gedaan heb. Staat ze vandaag weer aan de deur, het zijn net Jehova getuige! En ja hoor ik ben weer zo'n muts die wat koopt, heb dat Sesamstraat gebeuren gekocht, vond het er wel leuk uitzien, wat een muts ben ik toch dat ik me eigen weer over laat halen. Nou Corina, dat heb ik ook, die jeuk op mijn benen. Zou dit door de keizersnede kunnen komen ofzo. Vind het wel heel toevallig om te lezen dat jij dat ook hebt. Simoon, ik had via de volksuniversiteit een cursus fotografie gedaan dat was heel leerzaam. Maar ook ik wil er verder ingaan. Had ook al aan de NTI of LOI zitten denken. Maar je hebt ook de opleiding statief (zou je even moeten googlen), daar heb ik ook nog voor gekeken, maar ben er eigenlijk ook nog niet helemaal uit. Bloempje, wat geweldig dat haar hihi
Erg zijn ze he van die doos, had haar van de week ook al aan de deur staan. En maar aandringen of ik niet iets wou bestellen, heb gewoon gezegd dat ik het eerst met mijn vriend wou overleggen (die was gelukkig werken) Tearke: Jamelia slaapt al een hele tijd 's nachts door, gelukkig. Oh meiden, duimen jullie met me mee... Jamelia had achteraf gezien gister van de monitor afgemogen, maar hadden ze niet gedaan omdat ze vandaag prikjes kreeg en ze daar laatste keer erg ziek van is geweest. Nu had ze vandaag 1 dipje die net 2 sec duurde, en kinderarts zou morgen serieus gaan overwegen of ze hem door de vingers zien of niet. Hoop echt zo dat ze die ene laat gaan, want dan is het met een paar weken klaar daar. Verder morgen ook die echo die ik vorige week zou krijgen. Ben echt supernerveus... had al gebeld of het wel kon vanwege de ongi, maar dat was (helaas) geen probleem.... Trusten allemaal Liefs
Ik vind wel dat er een groot verschil is tussen loi en nti. bij nti heb je gewoon cursus digitale fotografie en bij loi kom ik dan al uit op 2 cursussen. Wat denk jij dat beter is? Je had het over statief? is dat ook een cursus dan?
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Hihi ISra ik vond dat van Sesamstraat er ook wel erg leuk uitzien inderdaad, maar heb kunnen weer staan . Sharon spannende dag voor jou vandaag! Ik hoop voor je dat ze dat dipje door de vingers zien en dat je echo goed gaat! Vanacht echt een topnacht, gister om 22.45 uur 165 cc gegeven en vanochtend werd Ben pas om 7.00 uur wakker. Ben daarna zelf ook maar opgestaan. Hij was zo vrolijk vanochtend . Die ongesteldheid is trouwens wel heel heftig zeg, alsof ik die 9 maanden moet inhalen .