karin heb je trouwens gezien dat 25% extra korting is op al het zomerspul bij olliewood? ik heb toch een leuk oilily jasje gescoord
ik ben ook niet vaak alleen hoor, maar merk wel op de momenten dat je alleen ben dat het wel eens lastig kan zijn. Nu is Dionne al redelijk zelfstandig ( ze mag van me sinds kort alleen naar de speeltuin voor ons huis, mijlpaal mijlpaal want ik ben een muts inlos laten) maar als je nog een uk heb rondlopen dan lijkt me het helemaal moeilijk. Noelle komt soms om de 3 uur maar soms ook weer langer, ik geef BV als ze trek heb ( ze heeft best vel trek haha) ik zit debk ik op de 6 voedingen, dit was 4 een paar weken geleden. Ze is weer meer gaan drinken op een 1 of andere manier.
haha jurre doet het ook,kruipt ongemerkt de hele box rond;gelijk welke houding hij ligt ja meestal vijf flessen maarsoms ook zes hoor.hangt ervanaf. voor mij is het niet lastig maar vind het wel lang dat hij om de ddrie uur komt. soms wel vier uur,soms ook vijf of zes uur.... meneer is niet voor schemas geloof ik haha
ja het is vooral erg leuk als je haar luier probeert te verschonen op een aankleedkussen waar ze nog maar net op past ze is al aardig wat keer met haar hoofd op de commode gestuiterd
jaaaaaa, had weer heel mijn mandje vol gegooit maar heb het er weer uitgemikkert. Ik zit altijd tegen die verzendkosten aan te hikken, dan is het goedkoop maar dan komt er nog 5 euries bij voor de verzending. Zo stom vind ik dat. Nu heb ik bij de esprit mijn mand vol gegooit, heleboel leuke dingen en ook een heleboel voor mezelf! Op MP heb ik weer wat nieuwe rompers van petit bateau op de kop kunne tikken, zijn zulke fijne rompers, ze zitten als gegoten bij Noelle. Het is een frans maatje dus vallen allemaal wat kleiner, perfect!
oef ben ik niet alleen dan heb vanavond een leuke site gevonden,en echtmooie prijsjes(merken) http://www.quadril.be/main.php?pagina=home
hier ook een kwijlebakkie hoor en idd bellenblazen vooral als ze borsten in het verzier heeft........milk junkie.
tearke woon jij in de buurt van zeeuws vlaanderen dat je naar sluis was geweest? Gewoon ff nieuwsgierig hoor, was op vakantie vlakbij, in Groede. Zo mooi daar.
Ja rot is dat he , die verzendkosten iedere keer..vind wel dat ze voor vaste klanten gratis mogen verzenden
Ben er weer. Moest even de meiden geruststellen met dat hevige onweer. Wel grappig trouwens...als je op buienradar.nl kijkt zag je direct wat een bliksem / onweer wij rond 20.00 hebben gehad. Bui is nu zo goed als voorbij en trekt richting het midden van het land.