hier ook,zonnetje net onder gegaan denk niet dat het hier gortig gaat doe hoor morgen weer een warme zonnige onbewolkte dag i love it!
neenee,daar ben ik geen goeie voor hoor..brrrrr niks v mij veeeeeeeeeeeeel te verlegen(zou je niet zeggen he haha)
in barendrecht bij rotterdam daar. De 1e 15 jaar van mijn leven heb ik in meerkerk gewoond, jullie weten vast wel waar dat ligt
Hier ook hoor, hij rommelt de laatste dagen toch al heel erg met zijn voeding en uren. Van de week zei iemand dat je vanaf 6 kilo met 4 voedingen moet beginnen, op cb hebben ze niks gezegt. Hij krijgt nu 4 x 160 cc water met 5 scheppen en 1x 180 cc met 6 scheppen. Sinds gisteren ben ik weer overgegaan op 50/50 dus 2 scheppen "standaard" en 3 scheppen "extra"
barendrecht ken ik wel, daar woont mijn vriendin, ik woon ookm omgeving rotjeknor maar dan meer in een uitzijnvestje gegroeide boerendorp
4voedingen?jurre sterft vd honger hoor dan.hier zeiden ze dat hij bij zijn patatjes nog altijd 5flessen mag dat hij zelf aangeeft wanneer hij er 4wil
hihi ja echt wel en dan die belletje die hij er soms bij heeft zitten. Ben foto's aan het uitzoeken en kwam al weer wat kwijl tegen hihi
flesvoeding lijkt me zoooo lastig, maja ik weet er niks vanaf heb nog nooit flesvoeding gegeven. Ik geef Noelle borst wanneer ze maar wilt. Soms zijn het 4 voedingen en soms wel 7 of 8. Ik zou er onzeker van worden, nu zijn er een boel mamma's die weer onzeker worden van BV. Ach ieder zijn keus he.