Wat een nasleep zeg Karin. Gelukkig gaat het nu een stuk beter. Sab..over de hapjes zal ik maar niet teveel zeggen....anders krijgen we weer een rel
wat rot simone! daar ben je nog wel effe zoet mee... 4cats als ik jou verhaal zo hoor kan ik me goed voorstellen dat je het bij 2 kindjes houdt hoor, klinkt allemaal niet zo gezellig
hahahahaha ik zie me al zitten met een fototoestel voor de ramen haha, wordt ik straks aangeklaagd. Ze gaan al weg zie ik, het wordt hier nu ook donkerder. Volgende keer ga ik in de bosjes zitten
ik mag mijn kind toch wel meloen geven en een klein beetje groente? Dan lust ze dat later tenminste (ik lok het nu uit, ik vind het namelijk heerlijk om te rellen )
voila ben weer fris en fruitig,mannetje gaan werken jurre op bed,ik ga ook in bed (die berichtjes van die samenvatting heb ik niet gelezen ) ik doe het morgen wel ben ineens doodmoe haha slaapwel lekkere schatjes van me !haha tot morgen wel eens,savonds wss
Ach het is misschien een cliché maar ik zou het zo weer over willen doen als ik zo'n lief mensje ervoor terug zou krijgen. Anders nog, ik zou me leven er voor willen geven. Meen ik echt, en typ het nu met tranen in mijn ogen, ik ben toen zo bang geweest dat ik dood zou gaan. Al die toeters en bellen aan mijn bed. Maar ook al was ik bang, ik was ook zooo trots. En trots op mijn lichaam, nadat Noelle was geboren werd ik pas goed ziek. Noelle heeft er nooit onder geleden alleen ik zelf goddank!
jeetje simoon.. hoop dat het snel over is hoor.. Is je goed recht dat je maandag naar je werk belt. tis zonde van je dagen. sab kap nou is joh.. dat getreiter.. ohh ja ik mocht hier niet meer zijn..pff moeilijk is het hoor..
ja toen ik 16 was gingen we naar delfgauw na een half jaar ben ik het huis uit gegaan en woon nu lekker in delft.. vind het heerlijk hier in deze hoek..
ken ook wel mensen in delft, twee oude studiegenoten van me, komen daar vandaan. Gezellig stadje Delft.