pfffffff wat is het lekker weertje zeg,warm! ben net uit de schommelzetel gegleden van de warmte haha even afkoelen(alhoewel het binnen ook warm is jurre ligt te slapen in zijn pampertje....en nog ligt hij te zweten.... hij heeft zo vlug te warm
sab heb je pb gekregen van essiegirl ofzoiets?die had probleem met haar banner en vroeg aan mij hoe ik dat had gedaan heb ze doorgestuurd naar een prof hihi
hij hoorde dat ik er teveel achter zat.. en dat me vriend zich wel eens eenzaam voelt Zoo raar.. net of het me leven beheerst.. vandaar het idee om een vuilniszak over me beeldscherm te doen. en gewoon weg te blijven maar t lukt me niet.. jullie zijn zo LEUK met z'n alle!
haha esjuh zo verslaafd dan? zo erg heb ik het nog net niet.alhoewel ik af en toe ok een onweerstaanbare drang heb om te kijken of er al is gereageerd haha nee meid je gezinnetje gaat echt voor hoor!
ik ga weer biuten jammer dat de laptop niet duidelijk zichtbaar is he(het scherm tenminste)buiten ahahahahahahha toedels
oh ok...begrijp het wel, ik zit misschien ook wel een beetje te vaak hier, maar idd, het is hier gewoon TE gezellig! die mannen moeten maar blij zijn dat het op internet is en dat we niet bij elkaar in de buurt wonen met zn allen...waren we nooit meer thuis! nee ff zonder gekheid, balen dat je vriend zich eenzaam voelt, dat is niet de bedoeling!
ik zit heerlijk met mn lappie buiten, wat is het warm hier zeg. in de schaduw onder de parasol ist wel te doen gelukkig. Luna heeft de hele tijd lekker buiten gelegen op Esmee dr trampoline(speelkleed erop) en nu ligt ze in bed. Heb ze gister en vandaag wat extra vocht gegeven. Van die flessen kant en klare sap vanaf 4 mnd, maar dan extra verdund met water. En ben dr omneo aan t afbouwen, en t gaat tot nu toe super!
@Simone79 jaaa heb een leuke dag gehad hoor moet er toch het beste van maken @ladi gelijk heb je gewoon kijken naar je mannetje hoor het ene kind is het andere niet zolang hij aan blijft komen en vrolijk is geen zorgen maken @esjuuh hahahah lag helemaal blauw ik dacht al gelijk hmm een dokter die vind dat een vrouw te lang achter de computer zit ja ja hahaha en dan die serieuze reacties erop lol hier nog niet veel gedaan ben wel me hele huis aan het verbouwen maar geloof dat het niet echt opschiet ik ben meer aan het verplaatsen als wat anders dacht kom nog even kijken of er nog meer zijn voor ik weer 20 bladzijdes kan gaan bijlezen groetjes
Hahaha Esjuh ! Vond het al een beeeetje vreemd hihi. Er ligt er hier eentje naast me zich nogal uit te sloven in de box. Te schattig .
gekkies zijn julllie ook he hihi Simone fijn dat het zo goed gaat vandaag.. ik heb vandaag een 2ehands ouwe box op de kop getikt.. voor de gratis lekker voor in de tuin dan kan dani er ook lekker bij spelen.
Dani heeft het helemaal niet naar zijn zin met het warme weer het is hier 26 graden in huis weet niet wat ik kan doen voor die jonge.. denk maar weer in een verkoelend badje
hier ook 1 die heel de dag ligt te huilen, ze ligt geloof ik al bijna de hele dag aan de borst, valt ze in slaap en leg ik haar in bed dan gaat ze weer huilen. Ik kom geen stap verder. Ik laat haar nu maar even huilen, gisteren was precies hetzelfde. Dionne is gelukkig bij mijn ouders want ray is ook weer werken. Ik kan haar niet de aandacht geven zo die ze graag wil. Ze eet vanavond ook daar, hoef ik niks te koken, heb toch geen trek in eten blehhhhh. Maak wel een fruitsalade ofzo. Even wat ondernemen hier. Het is even stil......