Tearke was je altijd 50 dagen? Hier ben ik nu 1 week overtijd dus ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren , hopelijk niet 4 maanden (dat is het langst wat ik ooit overtijd ben geweest).
alweer bijna 100 pagina;s sinds ik voor het laatst 'bij' was.... met dit tempo red ik het niet om helemaal bij te blijven :-D moet morgen weer aan de slag, eerste werkdag! vind het best wel spannend, voor mezelf tenminste, Tijn is lekker bij papa thuis dus daar hoef ik me niet druk over te maken. zijn er verder grote zaken? hoe is het nu met Quinty, bijvoorbeeld?
Nou succes dan maar morgen he. Ik moet gelukkig pas begin september weer beginnen. Heb nu nog 5 weken vakantie
wn wat lees ik over bellenblaas? stel me nu voor dat jullie die beebjes echte bellenblaas voorhouden, klopt dat of bedoel je die spuugbelletjes...?
Tearke zegt me idd niets, die kinderwagen. Woh... dat wel lekker dan dat je nu ongi bent. Iedere keer die onzekerheid das ook niets. Heb de site weer geupdate, dus voor de nieuwsgierigen onder ons.... neem een kijkje! Zit al heel de dag buiten. En vanaf vanavond de laptop maar mee genomen
wat heeeeeerlijk, geniet er maar lekker van... het wordt nu ook mooi weer dus dubbelpech voor mij.... maar met mn drie daagjes per week kan ik er vast ook wel van genieten! gek he, ik dacht echt dat er geen einde kwam aan het verlof en nu plotseling ist voorbij maar stiekum ook wel lekker hoor, ik mag de echte wereld weer in
ja toen ik stopte met de pil bijna altijd 50dagen(soms 43 ) zal eens foto zoeken corina vd buggy ik heb ook gans de dag buiten geweest.morgen is nico in verlof!woohooow!vannacht nog 1nachtje ik moet ook pas 12sept terug beginnen,heb er echt geen zin in.....maar ja
Ja het lijkt hier ook eindeloos te duren maar dat gaat me denk ik straks nog tegenvallen. Je moet weer een heel nieuw ritme krijgen.
ha gelukkig, ik dacht al hier wordt voornamelijk gekwijld de laatste dagen.... maar wel was er vandaga opeens de eerste echte bewuste van-buik-naar-rug-en-terug-rol! zoooo trots was hij op zichzelf, zette zich met een armpje en beetje af, gooide dat zware hoofd naar achteren en hij rolde zo p zn rug... en met een klein beetje hulp van mama rolt hij ook weer terug op zn buik
http://www.babyboom2000.co.uk/show_img. ... small1.JPG ik hb hem in effen grijs echt degelijk maar niet goedkoop(wij hebben hem voor 800euro,dan wel wandelwagen,buggy en maxicosi)
Lekker hoor kun je straks lekker samen met nico genieten van een lekkere vakantie en natuurlijk jullie ventje.
haha nico zal blij zijn,morgen zijn eerste dag verlof en nu ben ik net ongesteld ik had nochtans grootse plannen hahahahaha
dat denk ik ook... gelukkig begint het kdv pas na volgende week, kan ik even wennen aan het werk zonder dat ik de extra stress van Tijn wegbrengen erbij heb. denk dat ik mn lief vraag om hem weg te brengen de eerste week... vind het nu al niet leuk haal ik hem lekker weer op om half 6
Alyshia gaat straks 1 dag naar mijn moeder, 1 dag naar mijn schoonmoeder en ik neem haar 1 dag mee naar het kdv. Ik moet nog kijken of het handig is maar dat zullen we wel zien. Ik hoef haar dan in feite maar twee keer weg te brengen en dat is alleen naar beide oma's toe. Op het kdv kan ik af en toe even horen hoe het gaat. Hoop dat ik het daar niet echt moeilijk mee krijg als ze het in het begin niet zo lekker doet maar dat zullen we wel zien.