April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    okee, ga er weer vandoor, mn spulletjes bij elkaar zoeken voor morgen... kolfapparaat, flesjes, koeltasje... en natuurlijk een fotootje van Tijn voor op mn bureau, haha

hoop dinsdag weer even te komen kletsen, daaag

2. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam

o jij werkt op kdv?

3. bloempje79

bloempje79 Bekend lid

23 jul 2007
    582
    0
    0
    Amsterdam
    oja ik ging er vandoor :-D doeiiiii

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja op een groep met kinderen van 0-4 jaar.

5. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja ik ga nu ook echt.

Tot morgen.

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    jurre boos

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  8. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou meiden zijn jullie er klaar voor het zijn alleen maar reacties van jullie ontzettende gekwebbel

Zo ga weer even een hoop bijlezen want er is weer veel gekletst!

Ik heb een heerlijk druk weekend gehad. Gisteren bbq gehad en Ryan lekker mee geweest en daar op bed gelegen, ging heel goed. Vandaag 2 verjaardagen, 1 van ons nichtje Noa zij is 2 geworden en daarna nog 1 van een vriendin. Was wel druk, maar Ryan heeft zich voorbeeldig gedragen! En nu ligt hij lekker op zijn bedje!
    Vanmorgen was trouwens zijn tandje door in ene x zag ik hem, zo lief hihi! Waar je als moeder al niet trots op kan zijn. HAHA.

Chelleke wat een mooi moppie!

Nathalie gewoon zomaar even een hele dikke knuffel voor jou ;) omdat ik je echt bewonder!

Emmetje hoop dat het inmiddels beter gaat met je kleine meid, en heb je een gezellige avond gehad bij je vrienden, even lekker denk ik wat afleiding!

Ladi, zoals ik hierboven beschreef Ryan heeft nu ook zijn 1ste tand, maar moet ik nu al tanden poetsen dan?

Sab gefeli met het omrollen naar beide kanten!

Vind dat Jurre al echt zo'n grappig belgen hoofd heeft haha!

4cats nou dat is niet verkeerd dat Dionne verknocht is aan d'r bed! Hoor van vriendinnen wel is van die drama verhalen. Mama nog een kusje, mama slokje water, mama ik heb een snottebel, en zo nog 101 verzinsels om niet te hoeven slapen!

Sab dat op Daimy haar rug doet Ryan ook! Wel vervelend als ik hem aan het verschonen ben op het aankleed kussen, moet hem steeds naar beneden trekken! Haha, ben alles stuk voor stuk aan het lezen en reageer dan gelijk in mijn kladblok maar zie nu je bericht dat Daimy dus precies hetzelfde doet op het aankleedkussen haha! Ryan idd ook met zijn hoofd gestuiterd op het hout :(

Nou tearke moest een samenvatting maken bij de 1100 maar ze is hem snel gevlogen!

Sab moet er weer om lache, het fruithapje!

4Cats een vriendin van mij komt uit Berkel, maar woont nu lekker bij ons in het dorpje!

Oh Samenvatting is er toch gekomen, weliswaar een paar pagina's te laat, maar toch bedankt Tearke! Maarja ik ben te nieuwsgierig, dus ik ben op mijn gemakkie 35 pagina's aan het terug lezen pfffff!

Dat heb ik nu ook dat het zo gezellig vind op het forum. Zodra ik ook thuis ben wil ik het liefst gelijk mijn pc aanzetten, dat Ray ook wel is zegt 'jij bent echt niet wijs' Maar vind jullie ook zo leuk en gezellig. EN haha miss net wat jij zegt, het is idd maar goed dat we met zijn alle te ver wonen anders hadden we heel veel meetingen haha!

H25 ook een heerlijk poppetje zeg!

Bloempje veel succes morgen met je 1ste werkdag!

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  12. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ooh heeft ryan ook al een tandje?heeft hij er dan niet lastig van geweest?
    jurre zijne zijn nog steeds niet door en heeft er zeer veel last van,vooral savonds
    en tzijn dan nog hoektanden ook geloof ik

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Isra er wordt aangeraden bij het eerste tandje al meteen te gaan poetsen, 1x per dag. Ga nu de rest van je berichtje nog ff lezen hihi.

15. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    een belgenkop?

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hier ligt het borsteltje al klaar,nu nog tandpasta hihi
    hoop dat ze er gauw door zijn.heeft er echt pijn van hoor :cry: :cry:

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nee hij heeft er niet heel veel last van gehad! Hij kwijlt wel heel veel maar is niet echt heel jengelig en hij drinkt wat slechter!

Enne ik bedoel een lieve belgen kop! :)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    O en Tearke ik heb ook het idee dat nu zijn linker boven hoektand door gaat komen, zoals jij beschreef zijn dracula tand hihi moest er wel om lache onze 10 april mannetjes!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ach gozie, vind dat wel een beetje zielig, maar dan ga ik morgen maar een tandenborstel en tandpasta aanschaffen!

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nou het schijnt best leuk te zijn :D. Heb hier op het forum ook verhalen gelezen over leuke liedjes erbij en dat kids het wel gezellig vinden :D. Lijkt me wel spannend de eerste keer hihi.

Deel Deze Pagina