April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik ben alleen nog niet zo goed in die kinderliedjes :cry: . Had het ook met babyzwemmen moesten we ook allemaal liedjes zingen kon er geen een :oops:

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    bij jurre zijn het zijn twee onderste hoektanden haha
    dat zal mooi worden ;)

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jeetje daar word je ook niet vrolijk van :thumbdown:

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik ga maar in mijn bedje,morgenochtend vervloek ik mezelf anders als jurre om zes uur wil opstaan :)

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    nee angel,zeker niet.hoop dat ht een beetje minder word hoor nu....
    mss moet ik eens vragen aan de arts of daar niks voor bestaat(liefs wel op basis van kruiden,zo weinig mogelijk rotzooi.ik neem geen pil ook dussssss)

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik hoop het voor je, zou wel fijn zijn ;)

Leuke foto's weer gezien :D

Ga ook mijn bedje opzoeken, doei doei allemaal :D

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mededeling!!!!!!! ik zal er de komende drie weken iets minder zijn aangezien nico vanaf morgen verlof heeft en ik niet veel in mijn kot ga zijn :) dusssssssss niet te veel kwekken!!! ik probeer wel elke dag even langs te komen en te reagerenzo dan weten jullie dat ook weer

ga nu echt mijn bed in!

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Haha goed hoor, veel plezier de aankomende weken :D

Trusten allemaal ;)

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vavond wel rustig!

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    goedemorgen,ja idd zeer stil gisterenavond
    hier een mooie nacht.jurre heeft om acht uur zijn laatste fles gekregen en sliep om tien uur.om half zeven terug wakker.dat is lekkerrrrrrr
    vnnacht geonweerd,niet zo erg.maar warmmmmmmm niet te geloven
    voor de moment nog altijd bewolkt...

11. moguh,

Hier ook flinke onweer vanacht, n regenen niet normaal.
    En tot nu toe regent het nog steeds...goed begin van mn vakantie zeg pffff
    mja doe je nix aan he, hopelijk ist maar 1 dagje ofzo....

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zooo... ben ook weer bijgelezen, hoefde maar 10 pagina's?!

Hier draait Hannah niet van dr rug naar buik of andersom. Ze draait wel de hele box door op haar rug. En in bed. Ze slaapt op dr buik, dat scheelt;)

Hannah past gelukkig nog gewoon in de kinderwagen ook al is ze 62 cm. We hebben de hele winkel afgemeten om te kijken welke kinderwagen de grootste bak had. Nu kan ze op vakantie namelijk nog lekker in de wagen liggen.

Hannah heeft achteraf gezien dus al vanaf week 8 een hoektandje. Rechtsboven. Maar toen was het alleen een rond plekje bovenaan het tandvlees. Nu is hij naar beneden gekomen zeg maar. Ze heeft er mijns inziens geen last van, maar kwijlt wel en probeert van alles in dr mondje te stoppen om op te kouwen.

In Hannah haar slaapkamertje kan het ook oplopen tot tropische temperaturen. We hebben nu een onderlaken over haar dakraam gespannen. Aan de buitenkant. Dan kan de zon niet zo in haar kamer komen en dat scheelt al gauw 3 graden. Als we er dan op letten dat we 'savonds het raam open zetten als het afkoelt. Dan kan ze snachts gewoon in dr romper en slaapzakje slapen zonder zich kapot te zweten.

Hannah kletst en kletst en kletst. Soms lijkt het net of ze antwoord geeft en sommige uitroepen lijken net woordjes. Ben benieuwd hoe snel die de oren van mijn hoofd kletst!

Voor diegene met een zeer onregelmatige cyclus. Er bestaat een pil die alleen bedoeld is om je cyclus te regelen. Deze werkt niet als anticoseptie. Hij heeft volgens mij de cyclo kuur. (toen mijn zus hem innam en dat was 12 jr geleden...) Misschien kan je die aan je ha vragen?

Ik ben nog steeds niet ongi. Wel fijn eigenlijk. Hoef er nu niet op te letten en rekening te houden met wat ik mee moet nemen... Neem al genoeg troep mee voor de kleine.

Met mijn wondje gaat het gelukkig beter. Hij is nu bijna schoongespoeld. Ben benieuwd of ze hem dan niet opnieuw kunnen hechten? Als je er eenmaal aan gewend bent is het best wel bijzonder om te zien hoe je huid is opgebouwd. Je kijkt namelijk best wel diep. Maar de arts heeft me verzekerd dat ik niet verder kan kijken dan tot de vetlaag die onder mijn huid zit.

Hannah is nu ook wakker. Heb dr maar even zelf wakker laten worden. Want met die warmte slaapt ze zo weinig. Ga dr lekker wassen en aankleden.

Hier trouwens ook vreselijk onweer en plensen! Regent nu nog, maar het koelt wel lekker af zo.

Tot laterrrr Toi TOi

13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    pffffff nu blijft het maar regenen en nog geen zon gezien!
    het blijft wel tropisch warm :)

ja ik weet nu dat ik niet zwanger ben maar gewoon een lange cyclus heb,ik ben ongi,nu mag die ook weer gewoon stoppen hahaha
    ben het al beu,pfff haat het met dat warme weer

jurre ligt in zijn pampertje in zijn wieg te slapen,ligt te zweten als een paard....
    haha daarnet schoot hij ineens in de lach tijdens zijn slaap...dat zijn echt momenten dat ik me zoooooo gelukkig voel met mijn kleine vent.
    pffff kzou beter met mijn luie kont eens iets doen he zeg.heb nog maar juist een was ingestoken haha,en hier een klein beetje opgeruimd...
    ben echt nog moe,wss door die ongi

14. zo ben gedouchd en zo....
    was opgehangen
    en nu nixen haha
    zit nu in de ziektewet dus moet ook nog es thuis blijven natuurlijk....

en wat ellendig dit weer zeg pffff

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hey hey

zit al weer lekker op een benauwd kantoor.. pff wat erg zeg.

simone hoe reageerde werk?

Tearke ik heb ook veel van die gelukkige momenten.. ook zo'n mooi voorbeeld als Ed en dani zo lief en lekker tegen elkaar aan t lachen en kletsen zijn.. zie ed dan ook helemaal stralen en dan krijg ik altijd tranen..

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    pfff op kantoor....ik zit in mijn luie zetel(zit er nu nog steeds in!) en zit al te zweten
    ocharme jij ;)

simonne hoe lang nog in ziektewet?en je heb toch verlof?dus hoef je toch niet thuis te blijven

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Nou nou wat een onweer vanacht zeg, ik was gewoon bang! Het liefst wilde ik Ryan naar onze slaapkamer halen, maar dat mocht niet van Ray want hij denkt dat ik Ryan dan ook bang ga maken. En Roxy is er ook zo bang vind dat echt zielig. Maar ik had ook wel het idee dat hij in de buurt 2 x insloeg, wat een klappen zeg!

Simone wat balen zeg van je voet, hopelijk gaat het snel beter zodat je wel lekker van de vakantie kan genieten!

Esjuh geen airco op het werk?

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wow isra ging het bij jullie zo hard!.. vind het gelukkig niet zo eng maar vevelend zeg dat jij er wel bang voor bent.. :(

We hebben wel airco maar die is kapot :( gelukkig is het nu droog buiten dus hebben wel lekker alles openstaan nu is het heerlijk hier binnen.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tearke, fijn dat je eindelijk weer ongi bent geworden en mooie spam!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    @ Angèl, wat een mooie foto's! Wat voor camera heb jij?

Deel Deze Pagina