April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben gisteren een stuk gefietst met vrienden. We hadden een fietskar geleend voor Jasmijn, maar dat beviel wel goed. Heb al een bod op mp gedaan op een tweedehandse..

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier miezert het een beetje, maar heb ook alles open staan. Dan waait het lekker door.

We hebben voor Hannah voor op vakantie een speciaal tentje. Had mijn zus gekocht voor de oudste, maar na 3 kids lag hij nog steeds ongebruikt in de kast. Ik dacht, nu is het niet zo heeeel warm, laat ik het eens proberen.

Man wat is dat ding groot, ze kan er 5 keer in! Ben ook bang dat hij niet in de caravan gaat passen. We waren van plan haar op het stapelbed te leggen ín dat tentje... Maar daar verzinnen we dan wel wat op. Ze heef iig een uur liggen kletsen in dat ding en om zich heen gekeken. Is nu eindelijk stil. Maar over 40 min is ze eigenlijk al weer aan de beurt voor de voeding. Maar we zien wel wanneer ze wakker wordt. Gelukkig zette ze het niet op een krijsen. Dus heeft ze geen moeite met het tentje.

Heb vanmorgen was opgehangen, afgehaald, opgevouwen en opgeruimd. Ben nu ff toe aan wat drinken.

En het scheelt dat ik niet zoveel hoef bij te lezen kan ik eens wat anders op de pc doen ;)

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Je raad het al, mijn zus heeft er een, en die gaan wij gebruiken... :)

4. nog steeds regen hier....

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier ook nog steeds regen

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik zag gister bij Ben op zijn hele onderkantje al allemaal plekjes, hihi straks komen al zijn ondertanden in 1x door :D:D:D.

Verder gister om half 9 laatste fles en vanochtend weer om kwart voor 9. Bevalt me wel goed die 4 flessen zeg. Hij slaapt veel langer nu! Alleen om 6 uur werden we wakker van het onweer en de regen, blijken we lekkage te hebben op de babykamer. En om 8 uur wilde lief boodschappen gaan doen, start de auto niet. Hij naar de garage om de hoek gelopen, die zijn ff komen kijken, was de accu leeg. Ze kijken nu ook de accu ff na of hij nog wel goed is.

Isra ik wilde Ben eigenlijk ook naar onze kamer halen, helemaal nadat we de lekkage hadden ontdekt, maar ja eigenlijk stelde het weinig voor en hij sliep lekker, dus leek me ook weer niet goed om hem half wakker te maken.

Hier is het alweer een paar uurtjes droog, vanaf 8 uur ofzo al.

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hier is het nu ook droog.maar nog geen zon te bespeuren.mss vanmiddag :)
    dadelijk krijgt jurre voor de eerste keer patatjes met tomaat!ben helemaal enthousiast haha
    pfff heb zo pijn in mijn heupen van die ongi....mag stoppen !(haha is de eerste dag hhihi)

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hé getsie! Lekkage in de babykamer! Ik hoop dat het allemaal te repareren is, en niet teveel gaat kosten!

Hier ook opnieuw weer meer regen. Het is dus nog niet gestopt. Maar heb ondanks alles toch ramen en deuren open staan. Het regent nét niet binnen.

Ik ga ook nog eens wat 'kuisen' hier. Omdat het nu niet zo snikje heet is én ik toch niet naar mijn moeder kan nu.

(mijn zus zit op de camping en die hebben een hoosbui gehad. De hele voortent van de caravan blank. Zitten ze daar met 3 kids, die van 1,5 met gipsen been. Én ze moeten opruimen. Dus mijn moeder gaat even met de jongens op stap dan kunnen mijn zus en zwager even opruimen etc.)

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nog even een totaalspam van afgelopen week:

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Geweldige interactie tussen Sem (1,5) en Hannah:
    Zo van 'Wát!? Moet ik met jóú trouwen?!

11. Goedemorgen,

Hier is het ook nog droog.. En warm.. Bah.. Gelukkig lijkt Wayne er dit keer niet zoveel last van te hebben. Mss ook wel om dat ik wat makkelijker ben..

Hij ligt nu in bed, in een romper en een dunne slaapzak.. Meer niet.. Koud kan hij het niet hebben, want het is daar 24 graden. En geloof me, dat is de koelste kamer op dit moment. Op onze eigen slaapkamer was het net 27 graden.. Pfieuw..

Wayne draait zich ook nog niet om, niet van buik naar rug, en andersom ook niet.. Hij vind het ook niet leuk om op zijn buik te liggen. Ja ik leg hem wel op zijn buik hoor, maar meestal alleen ff voordat ik zijn fles ga maken.. Na zijn fles vind ik niet zo'n goed plan, om hem met volle buik op zijn buikje te leggen.. Dan komt zo alles er weer uit lijkt mij..

Nou ja. Ik ga ff wat foto's uploaden, en dan kan ik gaan spammen!

12. [​IMG]

Bij opa op schoot.. Oma komt ook kijken.

13. [​IMG]

Bij opa op schoot, en spelen met oma

14. [​IMG]

Doeschka komt ff bij Wayne kijken..

15. [​IMG]

Hallo!

16. [​IMG]

Zo moe!

(je ziet hier op de foto heel duidelijk de donkere plekken op zijn hoofdje, Berg.)

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Gaat het al beter met zijn berg Ingrid?
    Leuke foto's trouwens!

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Vermanen heel toevallig zijn ze net vandaag bij onze buren met het dak begonnen. Mijn vriend vroeg het dus ff aan die gasten en ze zeiden dat ons dak er bijna net zo slecht aan toe is als die van de buren :S. Hij zou morgen ff laten weten wat het zou kosten om dat te fiksen. Nu hebben we het geld niet, maar is wel handig om te weten voor volgend jaar ofzo.

Leuke foto's weer girls!

Ingrid ik leg Ben idd ook voor de fles ff op zijn buik, oh wat kan hij dan boos worden hihi. Helemaal gefrustreerd. Daarna gaat zijn fles er denk ik ook uit komen. Ik heb Ben nu ook in romper in de een dunne slaapzak liggen, het is daar 27 graden (vanacht was het nog 28 :(). Hij viel wel snel in slaap dus denk dat hij er niet eens zo heel veel last van heeft.

19. Niet meer actief

Hey meiden.

Ik kom straks alles even terug lezen, had me beetje verslapen...
    Moet zo met Jamelia naar de kinderarts, beetje zenuwachtig voor want ze heeft de laatste 2 dagen niet genoeg gedronken.
    Snap het wel met dat warme weer, maar hoop dat de kinderarts daar weinig van merkt.

Verder ben ik een hele trotse mama.
    Ik kom gister beneden en kijk in de box, en wat zie ik...
    Mevrouw draait op haar buik... en terug
    Dat bleef ze maar doen, en dan hard lachen erbij.
    Ook is ze geluiden aan het namaken, en daarin kunnen we merken dat haar stembanden nu veel sneller herstellen, we horen verschil met de dag.

Verder heeft ze gister haar 1e fruithapje van oma gehad.
    Paar lepeltjes maar, maar ze vond het heerlijk.

Ook nog heel erg gelachen gister.
    We gingen even naar de cafetaria ijsje halen...
    Was er nog nooit binnen geweest en vraag me af of ik het nog wel zou doen.
    Wij komen binnen, kijken bij het ijs en zien die vent achter de toonbank al heel zenuwachtig worden, trillende handjes enso..
    Maargoed, gewoon besteld... Deed ie toch alles verkeerd, dus mijn schoonmoeder vroeg of het zo en zo kon.
    Alle ijs er naast... Bekertjes kapot...
    Weer opnieuw...
    Na tijdje was het eindelijk goed... doet ie het in een zakje... en ja hoor... ff stevig aandrukken.
    Ik lag in een deuk.... en die vent bleef maar zenuwachtig kijken en doen...
    Weer thuis zei ik het tegen Maikel, en buren zaten erbij... Die zeiden... Denk dat je volgende keer maar een coltrui aan moet doen, maar als je zo doorgaat krijg je het ook nog wel een keer gratis.
    Hebben er hele avond lol om gehad.

Nou meiden, ik ga er weer vandoor.

Liefs

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo ben ik ook weer eens een keertje

Erg he die warmte...hier in de huiskamer was het gisteren 29 graden en boven 32! :confused:

Gelukkig hebben we op onze slaapkamer een airco dus was het 23 graden toen we naar bed gingen :D , en Daimy slaapt gelukkig nog bij ons op de kamer.

Hoeveel graden doen jullie het badje ongeveer met dit weer?

Heb af en toe met mijn telefoon een beetje bijgelezen, ga zo even echt alles goed lezen.

Vermanen ik las iets over je losgelaten hechting en een gat van 1 bij 2 cm...komt mij erg bekend voor, ik had precies hetzelfde maar dan ´daaronder´ na de bevalling waren de middelste 2 hechtinge opengegaan en had ik daar ook zon gat (ik vond het er eng uitzien)... Wat ook nog eens ging ontsteken waardoor ik aan een zware antibiotica moest. Ze zeiden ook dat je dat gat als litteken zou blijven zien. Maar ik ben braaf 3 keer per dag met mijn bips in de soda gaan zitten en na de antibiotica kuur is het hele gat wonder boven wonder dichtgetrokken, netjes naar elkaar toen, je ziet er nix meer van. Ik hoop dat het bij jou ook gewoon dicht trekt. Toen die ontsteking er nog was bleef dat gat bij mij ook zo open staan, echt pas na de kuur en soda begon de huid gewoon naar elkaar toe te trekken. Even een lang verhaal maar sterkte ermee iig want ik weet hoe vervelend het is.

mooie banner trouwens.

ga nu de rest bijlezen

Deel Deze Pagina