pfff vervelend marleen! Heb je die pijn al vanaf het begin? Ik hoop dat de behandeling aanslaat hoor! Hier ook nog steeds pijn (misschien ook wel vaatkramp, weet ik veel? medicijnen tegen spruw hielpen iig niet).... Maar ben nu toch de bv helemaal aan het afbouwen. Ik heb het gevoel dat ik echt mijn best heb gedaan, maar ik hou het echt niet vol zo...
oh en dat hotel de botel is een serie met 20 thema-koffertjes (b.v. kleuren, feest, kleding, familie etc etc) met voorleesboekje, spelletje, knuffeltje, cd'tje enzovoorts.
zo daar was ik weer! heb nu officieel een 10-ponder hij weegt nu 5080(geb. 3530) en is 57cm(geb. 49) ook moeten we de verhoudingen van de fles aanpassen naar 5x friso extra en 1x friso normaal... hij is dus echt een hongerige baby
nee mielen,zijn tutje wilde hij niet,spuugde hij uit.hij moest en zou eten net een badje gegeven en wat blijer
@ tearke gelukkig maar.....en is mamma nu ook iets blijer? @ missC zo hé een zwaargewicht hoeveel voeding krijgt tygho nu? 6 keer 150?
ach ja,ben vlug boos,gaat vlug over ook missc,jawadde,ferme kerel he.morgen komen ze jurre ook wegen ben benieuwd. wat bedoel je met leuk taaltje?haha ben niet mee
haha, dat is nog eens onnozel van mij heb denk ik alleen naar de dag gekeken en geknipt, geplakt. maar goed dat ik zelf geen aangifte hofde te doen
je leest het vlaams er vanaf.....veel woorden/uitdrukkingen die wij in NL niet gebruiken. erg leuk hoor!
Tearke, moet er ook om lachen! Maar ken het wel, ben geboren en getogen in Zeeuwsch-Vlaanderen. Dus klint bekend in de oren. Balen Marleen, die vaatkramp. Lijkt me niet lekker. Minelle, je hebt de knoop nu definitief door gehakt? Dat gesukkel is ook maar niets he? Je hebt het in elk geval geprobeert....toch? Wij mogen volgende week naar cb voor z'n eerste prik Volgens mij zit Jochem al over de 6 kilo. Weeg hem tussendoor wel eens bij ons in de bakkerij
Ja, is al vanaf het begin, maar het blijft ook erg vaag allemaal.. Ze denken in ieder geval niet dat het spruw is. Ik probeer de BV nog wel een tijdje door te blijven geven. Het is pijnlijk, maar nog net wel houdbaar. Misschien had jij ook wel vaatkramp inderdaad. Heb je normaal ook snel last van tintelende vingers of kramp in je voeten?
Als je op de lijst wilt en je weet niet hoe het moet kan je even pben naar Simone! 26 bevallen April 2008 mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina - 1 april 2008 - Jochem Denise787 - 3 april 2008 - Kyano Bri- 4 april 2008 - Deane Robin Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Tearke - 10 april 2008 - Jurre Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Bloempje- 15 april 2008 - Tijn August Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan H25 - 17 april 2008 - Alyshia Kwebbel - 20 april 2008 - Tijn AstridvD - 20 april 2008 - Benthe Maria Talia - 20 april 2008 - Erenay Sab85 - 24 april 2008 - Daimy Amina Simone79 - 24 april 2008 - Luna Anicha Agenda Mei 27 mei - Jamelia haar 3e prikjes in het Ziekenhuis 27 mei - oOMissCOo nacontrole VK 27 mei - oOMissCOo -Tygho naar fysio 29 mei - LaDi 13.00 CB (Ben krijgt zijn eerste prikje !) 29 mei - Tearke kind en gezin met Jurre Juni 3 juni - Corina 10.30 uur CB Jochem 1e prik 3 juni - Sab85 14:45 CB 1e controle Daimy 5 juni - Femmigje 11.15 uur CB Danio eerste prikjes. 5 juni -Talia 9.30u huisbezoek van kind en gezin 6 juni - Ingrid77 9.30 CB 1e controle Wayne 7 juni - 4cats noelle dr eerste prikken CB 9 juni - Bri 10.40 CB Deane eerste prikken 9 juni- Sharon sleutel van nieuwe huis 9 juni - Esjuh & Dani 16:20 eerste prik cb 10 juni - Isra cb Ryan 1e prikjes 11 juni - Marleen1979 CB Roel 1e prikjes 11 juni - LaDi jarig, alweer 27 13 juni - oOMissCOo Jarig, 21! 14 juni- Sharon overhuizen naar nieuwe huis 17 juni - AstridvD CB Benthe 1e prikjes 17 juni - Bloempje CB Tijn 1e prikjes 18 juni - oOMissCOo CB- Tygho 1e prikjes 18 juni - Simone cb 14.30 Luna 1e prikjes 24 juni - Talia 10.10u Erenay eerste prikjes Juli 16 juli - Simone cb 9.30 Luna 2e prikjes Augustus 18 aug - Trouwdag Simone&Corné 21 aug - Simone cb 9.40u Luna 3e prikjes Weer aan het werk: oOMissCOo 19 mei (het zit er al weer op!) Corina 2 juni Isra 20 juni Ingrid77 1 juli Simone 2 juli Esjuh 7 juli Bri 7 juli Bloempje 1 augustus Kwebbel 26 augustus Marleen1979 26 augustus H25 1 september AstridvD 1 september Tearke 12 september 4CATS begin oktober Angel4Life (voorlopig niet) zo - even de juiste geboortedatum ingevuld
@tearke, hoop dat het vanmiddag beter gaat... Zit jurre in zijn tweede sprongetje misschien? @missc, grappig dat tygho zo alert is met de babygym - ik merk bij tijn ook sinds een dag of 2 dat hij anders kijkt, veel gerichter, ook met zijn handjes, en hij lacht naar ons en volgt ons met zijn oogjes door de kamer. Denk niet dat het door de gym komt maar wel dat je die op precies het juiste moment hebt aangeschaft!
Stoere Jurre voorbij zien komen. Heb wat gelezen over vaatkramp...en het niet. Lijkt me wel lastig en pijnlijk. Las ook wat over hotel de botel....ik heb dat zelf ook nooit besteld. Vind het veel te duur. En als ik naar alle boekjes / cd's / dvd's kijk die hier nu liggen zien die er echt niet zo mooi meer uit. Dus liever vaker een leuk goedkoop boekje kopen dan steeds moeten zeggen..niet aankomen, pas op etc. Volgens mij is Tijn hier aan het regelen. Wil om de anderhalf a twee uur aan de borst. Ik geef er maar aan toe zodat er hopelijk snel weer wat meer uurtjes tussen zitten. Kwebbel
Goedemiddag.. Ben ik weer.. Heb nog niet terug gelezen, ga ik zo ff doen.. Moet ff mijn verhaal kwijt hoor... Ik moet in principe per 1 juli weer beginnen met werken.. Ik werkte voor mijn zwangerschap altijd 24 uur per weer.. Maar omdat ik er langere tijd uitgeweest ben, zou ik na mijn verlof weer opnieuw opgeleid moeten worden.. En dus voor tenminste 3 maanden volledig beschikbaar moeten zijn, dus fulltime.. En als ik dat niet zou zijn, dan zou terugkeren naar de werkvloer heel moeilijk worden.. Maar is het raar dat ik het niet zie zitten om fulltime te gaan werken? Ik ben ook nog es 2 uur reistijd per dag kwijt, dit is dan inclusief het halen en brengen van Wayne bij de oppas.. Voorheen zaten we gewoon in mijn eigen woonplaats, en dus hooguit een kwartier reistijd, maar sinds eind oktober zitten we allemaal in Groningen, en we kunnen daar niet parkeren, dus verplicht met het openbaar vervoer, wat allemaal extra tijd kost.. Nu wilde ik er toch wel weg, maar toch.. Die eis is toch niet normaal.. Ik zou zowat het dubbele moeten gaan werken van wat ik normaal werk.. Dat red ik nooit, als ik nu geen kleintje had gehad, had ik het geen probleem gevonden, maar nu.. Dan ben ik in no-time overspannen.. Bah ik heb er de balen van. En dan nog het feit dat er zoveel collega's gewoon vaste uren hebben, en bij mij zou het niet kunnen.. Ik kan me er zo kwaad over maken.. Wordt er gewoon verdrietig van op dit moment.. Ik heb nu zoiets, van maken dat ik wat anders vind, en dat ik binnenkort kan melden dat ik niet meer terugkom daar.. Maar ondertussen kan ik wle janken, dat er nu zo'n druk opgelegd wordt..
Jochem is helemaal gek van de babygym. (hij heeft zo'n kleed) Je ziet hem iedere dag nieuwe dingen proberen. Echt geweldig om te zien! Ingrid, balen dat er zo'n druk op je word gelegt. Zo en zo vreemd dat je ineens opgeleid moet worden, wist je dat? Nee, ik vind het niet raar dat je het niet ziet zitten om fulltime te werken. Helemaal niet zelfs. Wij hebben eigen zaak en werk graag. Maar zelfs ik, kom parttime terug. Je hebt een kind om voor te zorgen. Dat ga je niet hele dagen weg brengen. Tenminste zo denk ik er over.
@ Corina, Ik wist dus niet dat ik die hele opleiding opnieuw moest doen. Ik heb hem 2 jaar geleden ook gedaan, en toen vond ik hem al zwaar. Ik wist wel dat ik in een speciaal team zou komen, waar wat meer tijd zou zijn voor begeleiding, maar ik was niet op de hoogte van het feit dat ik die hele opleiding dus opnieuw moest doen.. En dat schijnt dus te gelden voor iedereen die er 3 maanden of langer uit is geweest.. Dus ook als ik voor mijn verlof niet ziek was geworden, had ik toch die opleidin moeten doen.. En ik ben ook van mening dat ik mijn kind niet op de wereld heb gezet om hem voor meer dan 40 uur in de kinderopvang te plaatsen..