Bedankt Sab! Doet me goed om jouw verhaal te lezen. Ik hoop dat het ook bij mij zo goed mag helen. Ik moet in ieder geval donderdag bellen voor de uitslag van de kweek. Hoop niet dat er een vervelende bacterie in zit!
Ik ben weer terug van ons weekendje weg. Ben dus nog niet bijgelezen hier. Het was erg leuk! Ik had er eigenlijk niet zo heel veel zin in, maar uiteindelijk was het heerlijk om er even met zn drieen uit te zijn. Roel heeft het ook super gedaan. Twee keer om kwart over 8 wakker en één keer om half 9 dus we hebben zelf ook aardig kunnen slapen. Verder nog twee kastelen bezocht, veel gewandeld en buiten gezeten.
Zo Sharon Jamelia is maar druk met een inhaalslag of niet? Lekker omrollen, lekker brabbelen, goed hoor! Sab ik had het badje gister 35 graden gedaan, dat beviel hem wel volgens mij. Marleen zo te horen heb je lekker genoten! Ik ga Ben weer ff halen, tijd voor een fles!
Zo, ff snel een bammetje naar binnen werken en dan Hannah uit bed halen. Ze is al 1,5 uur later dan ze normaal een voeding krijgt en ik begin last te krijgen...
ja toen ik dat gat zag had ik ook nooit gedacht dat het dicht zou gaan, maar het is echt wonderbaarlijk hoe je eigen lichaam dat oplost. Ik hoop met je mee dat er geen bacterie gevonden is, want dan kan het wel eens lang gaan duren net als bij mij. Ik had trouwens ook snachts een gaasje erop en voor de rest zoveel mogelijk open houden, kan het lekker luchten zegmaar en geneest het sneller. Ben nog steeds aan het bijlezen ondertussen stelletje kwebbelkousjes
Zo Wayne ligt ook weer in bed, na zijn lunch... @ Vermanen, ja het wordt nu wat rustiger. Alleen hebben we maar 1 dag de zalf kunnen gebruiken, want dat mag niet op wondjes.. Nou had Wayne van vrijdag op zaterdagnacht dus zijn koppie open liggen krabbelen. Allemaal wondjes.. Dus geen zaf, maar wel ff flink insmeren steeds met babyolie.. En nu lijkt het minder te worden. Mijn moeder had trouwens een soort wantje gemaakt, met een strikje erop, die om zijn rechterhandje kan, en die hij dan niet af kan trekken.. Met links duimt hij, en met rechts krabbelt hij zijn koppie open als hij de kans krijgt..
ik zou het wel open willen laten, maar dan zit hannah er tegen aan tijdens het voeden, of gaan mijn kleren er tegenaan. Zit onder mijn borstbeen en niet echt handig om het dan open te laten of ik moet zonder kleren gaan lopen
sexy toch haha vooral in de supermarkt anders misschien snachts het gaasje eraf ofzo...met dit weer kan het wel toch
Kom ik dus in de knoop met mijn slaapgewoonte: in mijn pj onder de ventilator zonder deken. Maar volgens de dokter komt het ook zo wel goed. Als ik het dan maar wel 2 keer pd spoel.. ik ben wel lastig he
Pffff, net de boodschappen gedaan. Wat warm in de auto.. was echt niet grappig meer. Gelukkig kon Jasmijn thuis blijven bij mn mannetje..ze ligt lekker te slapen. Hier ook een koel badje op het moment.. vindt ze heerlijk.
Hey hey allemaal Hier geen onweer of iets geweest. Damian heeft het weer toppie gedaan vannacht. 21u zijn laatste fles en kwam om 8.30 vanmorgen. Ik heb broert geslapen van de pijn. Echt een slechte dag vandaag :thumbdown: Maarja dat gaat ook wel weer over Ik heb een Canon Eos 350D, sommige zijn met een compact camera gemaakt van Kodak
Zo ben het weekend niet geweest dus heb net ff een deel terug gelezen... Pff..... @ Ingrid balen van het optreden. Gelukkig komen ze van het weekend weer in de buurt, naar de herkansing dan maar @ Tearke, slik das wel ff wennen denk ik de kinderwagenbak 'opruimen'. Mats past er hier nog wel een (hebben een lange bak). Maar hij vindt het leuker om om zich heen te kijken. Dus denk dat het hier ook niet al te lang meer duurt... @ angel. Succes zometeen bij de kinderarts! Wat super goed van Jamelia dat ze het zo lekker doet! Wat onwijs fijn zeg! @ Marleen, super dat je een leuk weekend hebt gehad. Is best lekker heh ff er met z'n 3-en tussen uit. En wat heeft ie lekker lang geslapen! Goed zeg. Chelleke, h25, tearke, Ingrid (& iedereen die ik nu vergeet )MOOIE FOTO'S! Wat goed zeg dat er al zoveel kindjes rollen! Mats rolde gisteren voor het eerst van de rug naar de buik. 1x daarna was het over, haha. Moeten nog even wachten voordat ie het in de gaten heeft. Verder heeft ie lijkt het niet super veel last van de warmte. Hij slaapt redelijk veel, beneden in de box, dus dat scheelt. Denk dat ik Mats vanavond ook maar eens ik een koeler badje doe, zal ie wel lekker vinden...
Balen zeg van die lekkage :thumbdown: Probleem met de accu heb ik tegenwoordig ook steeds met mijn auto Niet echt om vrolijk van te worden nee. Hoop dat jullie accu verder goed is
goedemiddag meiden, leuke foto's! Al dat omgerol van die april babies is best wel snel hoor, Dionne was pas 6 maanden en dat is gemiddeld, hier staat ook wat over omrollen in de zevende maand. Grappig dat veel hier het al doen, klopt die horoscoop toch echt hè. Noelle is aan ht mopperen, ze is bezig met een trekpopje en wilt steeds aan het touwtje trekken, soms lukt dat ook maar soms ook niet, nou het speeltje vliegt nog net niet de box uit! Driftpil.