hebben jullie kindjes ook al een favoriete knuffel trouwens? Nou daimy echt wel, dat konijntje met doekje eraan vind ze helemaal geweldig, daar heeft ze ook ze grootste gesprekken mee. Ik had ook zon vlinder in de box gelegd maar zodra ze die ziet komt heel haar onderlip tevoorsschijn en gaat ze heel hard huilen. zo gek haha
nou zo was dionne ook hoor, die vond alles wel best, die lag alleen in de box alles te observeren, dit zijn meestal ook de kindjes die het snelst praten. Dionne was anderhalf toen ze begon en met 2 jaar kon ze al heel goed zinnen maken.
Noelle vind bumba helemaal het einde. Ze krijgt een lipje of gaat zefs huilen als ze mijn vader ziet, die heeft een snor en volgens mij vindt ze die afschuwelijk haha
Jasmijn kan wel met hulp omrollen, maar zelf nog niet. Maar denk dat het niet lang meer duurt, ze doet al wel pogingen... Op de buik liggen vind ze trouwens nog niets! Ze wordt gefrustreerd omdat ze haar hoofdje nog niet zolang kan optillen. We proberen nu eens per dag te oefenen..
wat is een babyschaal? Ik zou graag een bakfiets willen, heb al een mammafiets van sparta maar die verkoop ik dan wel weer.
Een babyschaal is een soort zitje met tuigje waar je je kindje in kunt leggen. Op het zitje zit dan een schapevachtje. Maar je hebt ook fietskarren waar je gewoon de maxicosi in vast kunt maken.
lief is tie he, alleen het nadeel vind ik wel dat die wat scherp aanvoelt, het zit snel in dr huidje. Ze heeft nog 50/56 heb hem ook in 62 maar veels te groot.
hihi ik heb hem ook in 2 maten, en toevallig had ik gisteren per ongeluk de 56 gepakt, de knoopjes kwamen niet verder dan haar navel hahahahaha zelfs de 62-68 is al aardig strak, ik heb gisteren wat rompers met spaghettibandjes erbij gehaald, heb nu maar 74-80 gekocht en die zitten beter ik wil daimy en noelle wel is bij elkaar zien
oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet ! sta ik bovenaan pagina 1120 nu moet ik zeker een samenvatting maken? daar moeten jullie dan wel even op wachten hoor hihi