geen gezicht haha, noelle ligt nog steeds in de verkleiner van de maxi cosi. Maar hoe klein ze ook is, pit heeft ze wel. Owww ze is weer wakker, heeft zich omgedraait en gaat nu lekker slapen op haar buik. Groot gelijk heeft ze, al die regeltjes.
Geen idee, maar hij zat in die fietskar die we geleend hadden (de Croozer was dat). En volgens mij kan je daar ook geen maxicosi in kwijt en moet er zo'n babyschaal in.
ik hb het gevonden: http://www.babboe.nl/product_info.php?p ... QgodCh9DSg het gaat dus in een bakfiets wel makkelijk.
Hier idem, ook flink aan de oefen De ene keer gaat het beter als de andere keer. Eerst ging het altijd ontzettend goed, maar we hebben het op de buik leggen iets te veel laten verwateren
Hey booky je hebt 1121 geopend! Wist je al dat iedereen die de 21e pagina opent een samenvatting moet maken?
ik ga die bakfiets toch bestellen, zo makkelijk voor mij, ff kijken op mp wat die mammafietsen van gazelle doen.
hier de hele dag al redelijk mooi weer. Klein beetje sluier bewolking. Wel heel benauwd. Hier badje ook iets koeler dan normaal. Marleen: Lekker dat je weekendje zo goed is bevalling. Boni nog gefeliciteerd met je 500ste en Sab met je 5500ste berichtje Weer hoop leuke spam gezien en zo te lezen al veel kindertjes die omrollen. Hier ook een druk aan het oefenen, maar heeft nog een klein beetje hulp nodig. Zal niet lang meer duren voor ze het zelf kan. Ik was in de tuin wat aan het onkruid trekken en hoorde een hoop geschreeuw verderop.Sta ik even later flesje klaar te maken komen er toch 2 politieauto's met loeiende sirene's bij ons het pleintje oprijden.Schrik me rot. Stoppen 2 huizen verderop. Springen 4 agenten uit die auto's, rennen het huis binnen en daarna een hoop geschreeuw. 10 min. later vertrekken ze weer. Leuke buren hebben we gekregen (wonen er net 4 weken). Geloof dat ik blij ben dat we binnenkort verhuizen. Ben weg, ligt er een te krijsen hier.