Gewoon fikse ruzie volgens mij. Ze hebben in ieder geval niemand meegenomen. Sorry dat ik wat laat reageer. Maar Benthe had honger, Annika werd wakker en toen zijn we naar het zwembad gegaan. Hebben nu net eten op.
Ja leuk Sab! Erg gezellig en Jari heeft zich keurig gedragen (dat doet ie altijd, maar ik was wel benieuwd hoe dat dan op vakantie zou gaan). Paar fotootjes staan op m'n hyves. Ik ga vanavond wel weer eens buurten bij je babysite! Gazelle Bloom heb ik ook. Normaal zou ik niet zo snel geld uitgeven voor een fiets maar omdat ik door mijn heupbreuk al 2,5 jaar niet kan rijden en alles op de fiets doe gunde ik het mezelf. Hij fietst heerlijk. Hier trouwens een fietskar en een mcdrager. Ook vanwege bovengenoemde reden, zo kom ik ook nog eens ergens. Cynthia: Succes met je klusjes! Ik heb wel met je te doen in deze hitte... Leuke foto's gezien! 4Cat: Hier ook nog de verkleiner erin, maar niet meer dat verhoginkje van schuimrubber. Z'n hoofdje is met die verkleiner toch wel iets stabieler. Hier wel pogingen tot omrollen maar nog geen gelukte pogingen. Box is hier nog erg in trek. Tearke: Hier ook overdag om de drie uur een fles, maar hij slaapt dan wel 12 uur 's nachts. Hij krijgt 5 flessen van 180+6 helemaal. Tot vorige week goot ik alles boven de 180 er nog uit. Overigens krijg ik door die Nutriton niet alles erin. Er blijft met die flessen die ik gebruik altijd zo'n 15 cc achter. Hij groeit echt als kool, ik denk dat hij wel tegen de 7 kilo aanzit nu En in de kinderwagenbak ligt hij bijna van boven tot onder klem dus ik denk dat we op 68 cm zitten. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHRRRGGG! Hij zit in het wippertje naast me en heeft ALLES ernaast gepoept! Niet een kleine lekkage maar echt een hele hoop! Ik ga hem maar even in bad doen...
Jakkie, Nikita, succes met het badje. Ach, kun je gelijk al het zweet er ook afboenen. Ben er ook vandoor, kom straks nog wel even kletsen, als de kids in bed liggen.
Even een kort berichtje ben echt hondsberoerd. Heb een fikse borstontsteking. Hoge koorts en voel me nog beroerder dan wanneer ik griep heb. Heb vanmiddag een kuurtje gekrgen van de ha. Nu hopen dat het snel over is.
Heb je site weer ff bewonderd! Ziet er mooi uit (maar volgens mij hadden we de meeste foto's hier al gezien... )
Ach nee he... Ik heb het pas ook gehad en je voelt je dan zo beroerd... En nu ook nog van dat vieze plakkerige weer.. Ik hoop ook dat het snel over is. Bij mij hielp de kuur best snel. Neem je ook paracetamol? Dat verlaagd de koorts en daardoor voelde ik me ook weer sneller wat beter.
Mijn babyfoon ging net op alarm. Het is nu 30 graden op Roel zn kamer.. Echt niet normaal meer zeg. Alles plakt!
Ach jeetje wat balen zeg. Ik heb het ook flink gehad. Ben je idd hondsberoerd van, heel veel beterschap!
Ze ligt nu in het wipstoeltje naar de tv te kijken. Vindt ze erg interessant, maakt ook niet uit wat er op is. Dit was laatst toen het nog niet zo warm was..
Nikita fijn dat je vakantie zo leuk was en dat het zo goed is gegaan met Jari! Wat vervelend van je heupbreuk, ik snap idd wel dat je dan een dure fiets aanschaft. Ik ben er ook voor aan het sparen Corina, je kan volgens mij gewoon vingerverf gebruiken voor hand en voet afdrukjes! gewoon bij de hema of speelgoedzaak of kruidvat hebben ze dat. Verder heb ik weer leuke spam gezien!
klinkt trouwens lekker nikita die poepluier...nou ja luier, als er ook wat in de luier zelf terechts is gekomen Daimy past ook bijna niet meer in de wagenbak, ze woog vorige week 6550 en 64 cm, ik zie haar echt met de dag groeien. Ik vind de buggy ook nog zo groot, ze zakt helemaal naar de zijkant zegmaar omdat hij zo breed is. H25 beterschap!
Ik heb trouwens nog niets van mijn buddy gehoord Ik hoop dat de vliegreis en alles goed is gegaan met de kindjes. Waarschijnlijk heeft ze het gewoon druk, en misschien wel geen internet daar?
H25: Beterschap, hopelijk is het snel voorbij. Ik heb op Benthe's kamer overdag de waaier aanstaan als ze daar slaapt. Geeft een beetje verkoeling. Corina: vingerverf of plakaatverf werkt prima en is weer gemakkelijk schoon te krijgen. Sab: Ja Cristel zal wel geen internet kunnen vinden. Ben ook wel benieuwd hoe de reis gegaan is en hoe het in Mexico is.