April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

(nog) even niks terug gelezen. Man wat is het benauwd. Quinty is telkens helemaal hysterisch (!) als ze moe wordt. Dan kan ze niet slapen en wordt dan zo nijdig dat ze met een kromme rug ligt, helemaal krijsen en gillen en telkens helemaal omhoog kruipt. Of het nou door de warmte komt, door het ziekenhuis of weet ik veel, maar leuk is het niet. Gelukkig drinkt ze nu echt heeeeel goed. Ze drinkt zelfs flessen van 150 leeg. Nou, dat ben ik niet van haar gewend... Wellicht een beetje geholpen door het warme weer, maar ok. Gisteren mijn eerste werkdag. Qunity was bij mijn ouders en dat was allemaal goed gegaan. Ze is de hele dag buiten geweest en had lekker veel geslapen. Ze geeft nu nog +/- 1x per dag over, meestal 's middags. Ik heb het idee dat het dus wel beter gaat. Voor de rest weinig te melden, vandaag is mijn part-time dag (lekkkerrrr) en ben even aan het wassen enzo. Straks om 13 uur naar het CB voor de prikken, moest eigenlijk vorige week, maar toen lag ze nog in het ziekenhuis natuurlijk. Ben benieuwd hoeveel ze weegt. Ciao!

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Corina succes bij het CB.

Nathalie gefeliciteerd met je broertje!

Emmetje wat fijn dat ze nu zo goed drinkt. Dat moet wel een opluchting zijn. Zielig dat ze zo'n last van de warmte heeft!

Hier ook regen maar wel benauwd pfff.

3. Niet meer actief

Ik gebruk het al een tijdje en niks geen problemen mee.
    Doe dat meestal bij de koude voeding in de fles en dan flink schudden.
    Na het opwarmen nog een keer schudden, en zodra de fles klaar is meteen schoonmaken met de flessenborstel.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    regen?
    ik hoop niet dat dat hier gaat komen...we hebben de complete inhoud van de schuur buiten staan.
    wel onder de partytent maar toch, niet alles past er helemaal onder :(

emmetje wt fijn dat je meisje weer goed drinkt!
    wle raar dat ze zo hysterisch wordt... vreemd hoor, hoop dat het snel ophoudt.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gtverdemme ook wij worden niet gespaard, ga maar ff nog wat naar binne zetten.

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    regen?
    hier schijnt volop de zon, snikheet is het weer...

Kili leuk dat je je weer meld en heel fijn dat alles zo goed gaat met andy!

Emmetje zielig dat quinty zon last heeft van de warmte, maar wel een opluchting dat ze zo goed drinkt!

Esjuh er mag geloof ik best een keer wat langer tussenzitten hoor.

Nathalie ik vind het echt knap dat jij je nog zo goed houdt. Ik weet dat er kinderen in het spel zijn maar ik geloof toch dat ik al zijn zooi buiten op de stoep had geparkeerd. heb je nog steeds geen uitleg of iets gekregen over de hele situatie?

Jochem succes met je prikjes! ;)

Ik heb ook een DS :D
    en ook verslaafd aan tetris en sudoku, hihi kan ik echt lang achter elkaar spelen. En al die braintrainings vind ik ook erg leuk.

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Balen cynthia dat je nu alles naar binnen moet sjouwen :( het zit jullie ook niet echt mee geloof ik he

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey waar is mijn banner naartoe gegaan?

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik heb de roze, ik denk jij vast ook wel haha! Ja braintraining vind ik ook super, was een x heel jong JOEHOE, maar hoe jong dat weet ik niet meer haha.

Emmetje lekker hoor dat je meisje weer goed drinkt, hele opluchting en juist met dit weer!

Esjuh durf het je echt niet te zeggen hoe het met BV zit, misschien heeft hij vanmorgen wel heeeeeeeeeeeeeeel veel gedronken!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    nouja die van mij is ook foetsie, mijn mooie banner!

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    roze...hoe raad je het hahahaha

ik ben 23 met de braintraining, dus het klopt aardig he hihi :)
    als we ooit gaan meeten kunnen we effe tegen elkaar spelen haha
    onze banners zijn er weer!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goed van mij he, dat ik dat dacht haha!

Ja zie het dat ze weer terug zijn!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Iedere avond voordat Ryan naar bed gaat, controleer ik zijn kamertje op muggen. En nu werd hij vanochtend wakker is hij ontzettend geprikt, zo zielig. Dus heb maar weer die vriend gebeld van die profiel winkel dat hij nog een keer moet komen meten voor horren, vind het echt zielig!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja het zit hier niet echt mee...moet straks nog wel ff naar het dorp. het fotoalbum ophalen bij de hema.
    ben benieuwd hoe die is geworden :D

hopelijk valt het weer nog een beetje mee dan.

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey sab en isra bedankt voor jullie reactie. Dani heeft om half 12 140 cc gedronken en net toen k thuis kwam had ik 1 kant 100cc gekolft en wilde hij de andere kant drinken.. Volgens mij heeft hij het dus wel ingehaald ;)

Nog steeds niet gepoept hier :( hoop dat het morgen wel is gebeurd anders kan ik weer naar de dokter

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Emmetje fijn dat je meisje zo goed drinkt en wat een vooruitgang zeg met het spugen.. ben ook nieuwschierig naar hoeveel ze is aangekomen :D

Missc balen zeg dat het weer niet mee werkt. .zal maar niet zeggen dat het hier heel de dag al stralend weer is :rolleyes:

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh gelukkig!

Heb weleens gehoord (volgens mij ook hier) dat je een druppel olijfolie door de fles moet doen!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh esjuh das gemeen :confused:

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja klopt de dokter zei het gister ook en sab net ook al hihi.. maar er gebeurd nog niks.. gelukkig heeft hij er geen last van.. (teminste ik merk niks anders aan hem dus)

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    HIHI

Nou denk dat als hij er last van krijgt je het wel zou merken!

Deel Deze Pagina