April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben bij de gameboy blijven steken :)

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hihi dat denk ik ook.. ik denk ook dat deze luier heeeeel vol zou zitten na 4 dagen hahaha

moet jij trouwens niet werken?

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    k heb de wii en de ps3

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahaha nix mis mee hoor marleen, tetris werkt nog steeds hetzelfde! :)

ik had vroeger ook zon mega kast gameboy, wel gaaf, net als de eerste nintendo spelcomputer, die spellen waren zoooo leuk allemaal

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoe lang heeft Dani niet gepoept Esjuh?

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    vrijdag op de kdv voor het laatst

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dat denk ik ook, dat wordt ook een 1000 schonebillendoekjesbroek!

Nee werk op woensdag en vrijdag!

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja ik had ook die eerste nintendo met super mario. Maar ik heb ook super mario op de DS en die is precies hetzelfde alleen wat moderner, mario kan nu ook een reus worden.

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ga mijn kereltje de fles geven en vanmiddag komt er een vriendin een bakkie doen, dus ben er vanavond denk ik weer!

Doegie!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Buddy hier ook één die moeilijk poept.
    Jochem slaat met gemak 3/4 dagen over, maar heeft er zelf niet echt last van. Is nu ook al weer van zaterdag geleden.
    Hoe zit dat met bv? Moeten ze dan iedere dag?
    Kan toch ook één keer in de week dacht ik ergens gelezen te hebben. :(
    Olijfolie werkt goed. FF temperaturen kan ook, maar helpt hier niet echt.

Hier ook één met Wi en ps2, maar das meer voor manlief.
    Kan me er niet zo voor interesseren eigenlijk

Hier ook stralend weer trouwens! :D
    Heb alweer 3 wassen er doorheen gedraaid. Heb straks dus een hoop strijkwerk te doen.

Isra, idd zielig bij die kleintjes, rotmuggen ook!
    Wij hebben ook horren, dus hier nog geen last gehad.

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Heej ff snel reageren op het poepen. Daarna zal ik ff bij gaan lezen....
    Als je bv geeft hoeven ze niet iedere dag te poepen. 1x keer in de week is ook prima, zo lang ze er zelf geen last van hebben. Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat wanneer ze minder poepen ze bijna alle voedingsstoffen van de bv gebruiken en minder afvalstoffen hebben, dus minder poepen.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    booky, dat dacht ik idd al eens gelezen te hebben.
    Dus is het niet zo heel erg buddy!

Simone hoe is het met je pootje?
    Al wat beter?

Ga zo naar cb.

13. Bri

Bri Niet meer actief

hey ladies,
    wat is er weer vééél geschreven.... en niemand die eens in de 20 pag's een samenvatting maakt, lastig hoor! :)

@nathalie: hulde meid, voor hoe jij je houdt in deze situatie. Je kindjes boffen enorm met zo'n mama (maar dat wisten we al). Hoe reageren zij erop? (of misschien heb je dat hele verhaal al verteld, heb teruggezocht maar kon het niet vinden, zag wel heel veel lieve, leuke reacties van jou op andermans verhalen - wat heb jij een groot hart!)

@esjuh: een heleboel pag's terug zag ik leuke spam van Dani in een badje... ook al van die lekkere spekpootjes! wat een heerlijk ventje.

ik heb ook andere lieve spam gezien hoor, maar deze vielen me op.

@corina/esjuh: bv-kindjes kunnen 7xper dag poepen, of 1 x per 7 dagen, of iets er tussen in. is allemaal goed... (Deane zit inmiddels op 3-4 keer per dag, een hele vooruitgang omdat hij het eerst zo'n 6-7 keer deed... en dan nog zit het regelmatig over z'n hele rug heen. lekker hoor :( )

Deane heeft nog steeds een heeeeel droog, ruw plekje op z'n huid. Eigenlijk zijn hele buikje, maar op z'n borst/hals kan hij erbij en zit hij er steeds aan te krabben. Hij heeft echt soms bloedende krassen! ik trek hem dus steeds een romper of shirt aan dat vrij strak om z'n nek zit dat hij er niet bij kan, maar ik vind het wel heel zielig. Heb nu vaseline/lanette creme voorgeschreven gekregen van de HA, hopelijk helpt dat... (ik doe hem om de dag in bad, met balneum extra vettend, smeer hem 2 keer per dag helemaal in met Bepanthen, maar nog helpt het niet)

Nou ja, als dat het ergste is... verder doet hij het supergoed. Hij wordt een echt hongerlappie... op het kdv begint hij nu echt veel te drinken (gisteren 540 cc). Vorige week zat ik hier nog vol trots te vertellen dat ik iedere dag meer kolfde dan hij dronk, dat is nu dus over. Twee keer kolven op kantoor is niet meer genoeg, dus ik heb vanochtend voor Deane wakker werd al 200 cc gekolfd. Hopelijk krijg ik met totaal 3 x kolven wel genoeg bij elkaar. Met dit warme weer drinkt hij natuurlijk ook meer dan anders..

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoihoi, ben ik ook weer ff

Kindjes die BV krijgen kunnnen soms een week lang niet poepen, dan is de samenstelling van de BV zo goed dat ze gewoon geen poep hebben. Hier was het 4 dagen geleden, toevallig vanochtend heeft ze weer gepoept. Bij Dionne duurde het idd soms wel een week.

Ik ben juist heel blij met de kruitvatluiers, ze zijn vernieuwd en hebben nu een beter pasvorm vind ik. Pampers vind ik gewoon te duur, koop wel als er een goede aanbieding is. Ze zijn toch wel de beste....

Nou ik had noelle toch in de driehoek gelegd zodat ze niet kan draaien in dr slaap, uhhh om half 5 in de ochtend hoor ik wat gehuil en gesteun. Ik kijken, lig ze dwars in dr bed, op haar buik, bovenop dat schuinrubbere driehoek. Vraag me niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen. Ik weet nu waarom ze zo'n haast had met draaien, het is natuurlijk haar favoriete houding om te slapen en nu kan ze zelf zo gaan liggen! Ze slaapt al een aantal weken niet meer overdag maar gisteren en vandaag ligt ze op haar buikj te slapen in de box en best lang. Ik vraag me af wanneer je ze zo in bed mag laten slapen? Ze is heel sterk in haar nekje maja beetje eng om haar zo te laten slapen.

Owww en mijn moeder legt wat bij de bakfiets, super hoor. De moederfiets gaat ook goed. Ik wil er graag 300 euro voor hebben en we zijn er bijna.
    Heb vanochtend nog even heeel leuk geshopt in mijn favoriete winkeltje, heleboel leuke kleertjes voor een prikkie!

hier ook heerlijk weer.

15. Bri

Bri Niet meer actief

corina, succes bij het cb!

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh dank je wel meiden dat wist ik niet.. hoef me dus geen zorgen te maken

Temp had ik al geprobeerd haalt hier niks uit..

zat opeens te denken dani kan wel stink poepies laten dus zal wel goed zitten hihi..

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lekker weer in zeeland he corina :D

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0