yep, weinig afvalstoffen en ik denk ook dat het ook wel iets te maken heeft met het weer, Noelle drinkt super veel, wel goede plasluiers maar poepen ho maar, ze zullen het wel nodig hebben.
4cats, stoer dametje heb jij! maar ik kan me voorstellen dat jij het niet zo fijn vindt dat ze al op d'r buik gaat liggen. ik weet ook niet vanaf wanneer het 'mag'... (en ja, wat doe je eraan?)
volgens mij kunnen BV kindjss niet verstoppen, het is altijd dunne gele drap ( sorrie voor de onsmakelijke details). Hoe ziet poep er eigenlijk uit van fleskindjes? Is dat al bruin en zijn dat al drolletjes? Wat een onderwerp!!!
Eindelijk de vakantie geboekt.....een midweek Ameland. Zee,strand, en hopelijk wat zon. Dus geen plopsa, bijna niets te krijgen voor een normale prijs. Kwebbel
tja Bri dat denk ik dus ook; wat moet ik eraan doen? Want die driehoek helpt niks bij haar, ze walst er gewoon overheen. Ik denk dat het nog het veiligst is als ik haar gewoon op haar buik laat liggen. Ze kan ook al terug rollen maar in haar bed is dat net wat moeilijker ivm de ruimte die ze daar heeft.
blijkbaar niets zo interessant als de 'bowel movements' van ons kroost hahahaha.. weet ook niks van flessekindjes-poep, maar ik dacht dat het pas 'echte poep' wordt als ze 'echt eten' krijgen. met de bijbehorende geur...
hahaha Karin wat een vraag Wat goed trouwens zeg dat er al zoveel kindjes kunnen draaien. Maar in bedje ook al. kan dat gewoon met slaapzakje aan? mm k tik het en denk ja tuurlijk haha.. tja wat bri al zegt wat doe je er aan.. Dani slaapt alleen nog in zijn box als hij op zijn buik wil liggen.. hij kan ook nog niet draaien dus dat scheeld
kwebbel: mij persoonlijk lijkt Ameland ook veel leuker dan plopsa.. (maar misschien denken je dochters daar heel anders over). wel een fijn vooruitzicht dat het nu geregeld is, toch?!
ik was gewoon benieuwd, vroeg het pas aan mijn tante met 3 kids maar die wist het ook niet want zij gaf ook meer dan een jaar BV. Nu wil ik het weleens weten 8) 8)
Hey kwebbeltje.. had over je heen gelezen hihi lekker dat het eindelijk is geboekt nu jammer van plopsa maar een miss een dagtour daarheen? en het geeft idd wel een goed gevoel als je hier leest dat het normaal is en dat de melk dan goed is
esjuh: deane z'n scheetjes stinken wel, maar z'n poep eigenlijk helemaal niet. heeft wel een eigen luchtje, maar die ruik ik ook al niet nu ik verkouden ben (is zo'n verstopte neus toch érgens goed voor hahaha) - het is geen sterke geur en ik vind het niet stinken.
@ H25 Fijn dat je je wat beter voelt. Hoopt dat de pijnlijke plekken snel over zijn... @ Corina succes bij het cb zo! @ kili. Wat geweldig dat het zo goed gaat met Andy! Kruidvat luiers zijn prima hoor, maar idd wel wat dikker en stuger dan de pampers.. @ Nathalie. Jeetje idd wel een held op sokken zeg. Wat goed van je dat je er zo goed mee omgaat ook voor de kids. Wel het beste, maar weet eerlijk gezegd niet of mij dat zou lukken..... Vind je echt een topper! @ Ladi. Zo Ben heeft vanacht lekker geslapen zeg! Heerlijk! Missc. Zozo jij bent wel fanatiek met klussen zeg! Pff en dat met deze temperaturen! Goed bezig! Beetje jammer van de regen alleen net heh. Naja gelukkig is het nu weer droog (of bij jullie niet?) @ Emmetje. Wat super dat ze zo goed drink. Geeft wel een lekker gevoel lijkt me. Hoe was het het bij cb? @ 4cats. Hoe krijgt Noelle dat dan voor elkaar?!?! Haha die geeft niet op heh . Geen idee eigenlijk vanaf wanneer ze op de bui mogen slapen. Relaxed zeg dat je moeder bij legt voor de bakfiets. Ben benieuwd hoe die bevalt... Wij hebben sinds kort ook een Wii. Haha echt lachen als Mats ligt te slapen staan pa & ma beneden voor de tv... Mats heeft ook een goede nacht gehad 22.00 uur laatste voeding en om 6.15 uur kwam ie weer (afgelopen weken werd ie om 3.00 uur ook nog wakker). Zelf was ik alleen om 3.00 wakker, voelde een pijnlijke schijf in m'n borst. Heb geprobeerd te kolven maar kwam weining uit. Gelukkig heeft Mats hem vanochtend goed leeggedronken en heb ik veel gemasseerd. Denk dat het een verstopt melkkanaaltje was ofzo.. Zo ff naar de babywinkel een zomerhoes voor de maxicosi halen. Hij drijft bijna weg in dat ding hier
waar zijn de flessenmama's om ons mysterie uit de wereld te helpen: hoe ziet flessenkindjespoep eruit!?
noelle stinkt ook , blehhh maar dat doet ze al heel lang. En als ze een wind laat moet ze heel hard lachen en doet hem na met dr mond prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hihi