over goede nachten gesproken: meneertje werd hier pas om half acht vanmorgen wakker! heeeeerlijk dat hij zo goed slaapt. Ik heb hem zelfs al één keer wakker moeten maken, vond ik wel een beetje zielig voor hem (wordt-ie namelijk chagrijnig van).
ja is echt zo hoor.. bedoel had het gister gevraagd aan de dokter maar die zei als hij overmorgen (woensdag) nog niet heeft gepoept moet je maar weer even bellen.. heb niks gehoord over wat jullie nu zeggen.. maar door wat de dokter zegt ga je toch elke keer zitten wachten tot hij zijn grote boodschap heeft gedaan.. maar nu zijn die zorgen gelukkig weg.. en voelt het gewoon goed.. echt fijn al die mama's onder elkaar
Hmm kwebbeltje heerlijk een midweekje Amelansd. Sowieso altijd goed de waddeneilanden! Lekker vooruitzicht
Karin...op zich vind ik een dag plopsa kwa prijs wel meevallen, maar zie midden in het hoogseizoen maar een huisje daar in de buurt te krijgen. Kan wel,maar voor die prijs vliegen we ook naar de canarische eilanden. Tijn poept hier ook dunne gele drap , ene dag meer als de andere en soms twee dagen niet. En enkels nog een groene luier.
lekker bri dat die zo goed slaapt. Noelle sliep goed maar nu al 2dagen vroeg wakker. Maja heeft echt te maken met haar slaaphouding!
Ja kan me voorstellen wanneer de dokter het zegt dat je er dan op gaat zitten 'wachten'. Maar je hebt gewoon super melk voor hem, wordt optimaal gebruik van gemaakt..
groene heb ik lang niet meer gehad.. Nou waar zijn de flessemama's als je ze nodig hebt hihi volgens mij is dit nog nooit voorgekomen alleen maar bv mama's online hihi over het slapen dani krijgt zijn laaste voeding rond 7 uur savonds en komt volgende dag half 7 weer (is nu van de laaste 3 nachten)
gisteren was het half zes hoor (mij iets te vroeg), soms is hij wat vroeger en soms wat later. maar in het algemeen heb ik niks te klagen over zijn slapen! soms is hij ook al wel een tijdje wakker en gaat hij gewoon een beetje liggen brabbelen. en het lukt steeds vaker om hem 'wakker maar moe' in bed te leggen. ook dan kletst hij nog even en gaat dan gewoon lekker slapen. heerlijk toch, zo'n kind... ik ben wel blij dat Deane nog niet zelf op z'n buik gaat liggen. andersom rollen doet hij wel. en van z'n rug op zijn zij en weer terug ook. maar gelukkig niet op z'n buikje.
dat bedoel ik ook eigenlijk hoor ik vind sowieso een huisje huren in nederland duur gezien prijzen buitenland. Wij gaan in september naar Friesland van Hoogeboom en dat was een redelijke prijs.
*toch wel heel trots op de bv* Had trouwens nooit verwacht dat ik het zo lang vol zou houden..Komt door de omgeving hoor iedereen om me heen stopte heel snel..sommige zeggen ook elke keer als ze komen ohhh geef je nou nog steeds bv? hoe doe je dat? gaat het nog steeds goed? voed je nog niet bij? wil het heel graag sowiso tot de 6 maanden blijven doen.
karin.. hoe deed jij dat eigenlijk 14 maanden bv geven? (was toch 14 maanden bij dione?) Alleen smorgens en savonds?
ik ben er ook trots op! vind het geweldig dat ik zelf in staat ben mijn kleintje te voorzien van alles wat hij nodig heeft. krijg ook steeds vaker de vraag of ik "nog" bv geef... wil ook sowieso door tot de eerste groente- of fruithap (6 maanden). we gaan dan met vakantie en het lijkt me heeeeeeeel handig als ik geen flesjes hoef te maken. ben alleen wel een beetje aan het stoeien om genoeg te kolven nu... en vraag me af hoe het straks gaat met afbouwen (wanneer voedingen écht vervangen door hapjes fruit en zo), maar daar heb ik nog tijd zat voor om me daarin te verdiepen.
ja bizar he eigenlijk hoe duur het is.. tis dat we nog niet naar het buitenland willen met zo'n kleintje
ja dat heb ik dus ook bri.. vraag me echt af hoe dat dan straks gaat.. heb je nu problemen met kolven?
Ik ben ook trots op mijn BV, ze blijft gewoon van me groeien, eerst in de buik en nu er buiten, geeft ook wel een soort van kick. En kan me niet schelen wat anderen zeggen, dit voelt gewoon super voor mij, ik zou niets anders willen. Ik weet wel als ik straks weer begin met werken en moet gaan kolven er vast weer mensen zijn die gaan lopen zeiken over het feit dat ik even weg ben. Maar wat denk je dan van de rokers? En dit is voor een zeer belngrijk doel ( voor mij dan)