April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hier precies hetzelfde. Haha ben ook wel beetje trots op dat het zo lekker gaat (al vind ik fles een prima alternatief hoor). Hoop dat ik straks door kan blijven gaan als ik weer werk. Ook tot een maand of zes of miss langer..

2. Bri

Bri Niet meer actief

En dan te bedenken dat wij de tickets voor Australië al klaar hebben liggen :) We gaan op 29 sept. weg, dan is Deane bijna 6 maanden. Ik ga liever nu zo'n eind met hem vliegen, dan wanneer hij 1,5 jaar is (dan wil hij natuurlijk het gangpad op en neer rennen). Maar ik denk niet dat we nu al zo ver zouden gaan als we daar geen familie hadden hoor....

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja is het ook.. ook gewoon doen hoor.. die rokers zullen meer tijd weg zijn op een dag dan jij hoor! is hier teminste wel zo

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja daar heb je ook wel gelijk in hihi zie ze al lopen *droom droom*

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    13 maanden, het gaat eigenlijk vanzelf, ze krijgen steeds meer vaste voeding erbij en dan past je lichaam het daarbij aan. Ik weet niet meer zo goed hoe dat ging. Ik gaf in ieder geval in de ochtend en avond nog een voeding, misschien ook nog wel een keer tussendoor? Stom he dat je dat vergeet. Dionne wilde niet meer en toen ben ik gestopt.

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    fles is idd ook goed hoor.. tegenwoordig wordt alles zo goed getest en bijgehouden en vernieuwd..

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh had ik het bijna goed.. beetje raar idd dat je het vergeet ;) grapje hoor.. gaat denk ook allemaal vanzelf he..

was zeker wel ff slikken toen ze het niet meer wilde?

Heb trouwens sab ff opgetrommeld en ik ga weer aan t werk :oops:

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier een flessenpoep expert!

vanmiddag zag het eruit als drijfzand, zo lekker smeuig,
    soms een beetje gelig, maar vaak ook een beetje groenig, dat kan komen omdat ik hypo geef.

dus geen dikke bruine alfabet letters of dat soort praktijken hoor, daar mag ze van mij nog even mee wachten :)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja daag lekker laten zeiken idd. Alleen maar super goed van je dat je doorgaat!
    Wauw 13 maanden zeg. Maar wat je zegt als het voor allebei leuk blijft, super toch :)

10. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    nou weten we dat ook weer, hahahaha

sab de flespoepexpert!

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha super thnx voor de details weten we dat ook weer :D

12. Bri

Bri Niet meer actief

Problemen niet echt, maar Deane begint nu méér te drinken en ik kolf op sommige dagen wat minder dan op andere. En 2 keer kolven op het werk is niet meer genoeg om zijn voedingen voor een dag bij elkaar te krijgen, dus moet thuis bijkolven... sowieso lastig: ik heb de pump in style, daar zit een koeltasje bij met koelelement en 4 flesjes. past allemaal perfect in elkaar, maar dat legt wel een beperking op aan de hoeveelheid die je kunt kolven. als je ze alle 4 vol krijgt is het wel genoeg (600 cc) maar dat lukt me echt niet in 2 keer... sta ik weer melk over te gieten en flesjes af te wassen in het keukentje.
    En ik moet straks ook een paar keer lange dagen werken, dus ook de avond. Dan zal ik toch een 3e keer moeten kolven, minimaal... ik heb wel 2 reserveflesjes, maar daar heb ik dan weer geen koeltasje bij.
    Ik weet het: het zijn allemaal maar kleine probleempjes en ik vind er wel een oplossing voor, maar het was toch lekkerder dat ik eerst probleemloos anderhalf keer zo veel kolfde dan Deane wegdronk op een dagje kdv...
    (volgens mij zou ik eind deze week ook weer ongesteld moeten worden, dat kan geloof ik ook een dipje met zich meebrengen).

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    en het mooie van zolang BV geven, mijn borsten zijn mooier dan daarvoor, geen theezakjes. Niet dat ik het daarom doe hoor

14. Bri

Bri Niet meer actief

goh, als ik dat zo lees is die flespoep helemaal niet zo anders dan bvpoep...

en ik ben ook niet dogmatisch of zo hoor: flessenkindjes komen ook niets te kort. en als het bij mij met de bv niet zou lukken, of als het niet goed gevoeld had, was ik ongetwijfeld ook aan de nutrilon of friso hypoallergeen gegaan... (nou ja, deane dan hahaha).

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ze poept de laatste tijd trouwens wel iedere dag, als er een dag tussen zit willen er nog wel eens klontjes in drijven...weten jullie al genoeg?

16. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    bij Dionne deed ik het altijd zo:

Ik kolfde vroeg in de ochtend 2 maal 160 ml. De rest vulde ik aan met ingevroren melk. Voor ik weg ging naar mijn werk gaf ik haar nog een voeding. De dagen dat ik niet werkte kolfde ik ook in de ochtend en dat ging de vriezer in. De gekolfde meilk op mijn werk gooide ik weg. Zonde maar dat vond ik een teveel gedoen om het te bewaren en mee te nemen.

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bri hoeveel geef je deane per keer?

Dani drink ong 160 a 180 cc per voeding uit de fles.. de ene kolf beurt kolf ik 180 en de andere 200 ligt er aan..

heb ook een dipje gehad en baalde daar onwijs van maar het is gelukkig helemaal goed gekomen.. Wel vervelend zeg dat je idd zoveel moeite moet doen met je flesjes (nou ja extra moeite veel is het niet natuurlijk) Ik heb het geluk dat ik om 12 uur naar huis ga om te kolven en om half 4 weer naar huis ga.. dan ligt het aan dani zijn etens tijd soms moet ik kolven en soms drinkt hij de borst

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi Karin..heb ik het verkeerd gelezen. Maar je praat dan inderdaad over een prijs van zo 1100 euro voor ons 5-en en dan heb je nog geen eten en drinken.
    Zijn nu nog minder dan de helft kwijt....dus dat is beter ;)

Volgend jaar in Mei gaan we nog een keer naar tenerife (voor de 4e keer)

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0